To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-10
Katowice: Dostawa materiałów na potrzeby ELS
Numer ogłoszenia: 138781 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92093 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów na potrzeby ELS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na potrzeby ELS w modułach: Moduł I - taśmy do drukarek Moduł II - karty inteligentne Moduł III - czytniki kart inteligentnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach nr 3, 4 i 5 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzach nr 3a, 4a i 5a SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 6 SIWZ zawierającym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały były nowe, zakupione w oficjalnym autoryzowanym na rynek europejski kanale sprzedaży producenta i posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnym pakiecie gwarancyjnym producenta przeznaczonym dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań oraz warunków gwarancji określonych przez Zamawiającego. Nie przedstawienie na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, może spowodować, że Zamawiający nie będzie w stanie stwierdzić, czy oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Materiały muszą posiadać gwarancję ich producenta zgodnie z wymaganym minimalnym okresem podanym w kalkulacjach ceny ofertowej z zachowaniem dodatkowych wymagań w tym zakresie podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: taśmy do drukarek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTeam S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9963,00
Oferta z najniższą ceną: 9963,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9963,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: karty inteligentne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTeam S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51345,12
Oferta z najniższą ceną: 51345,12 / Oferta z najwyższą ceną: 51345,12
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: czytniki kart inteligentnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTeam S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1808,10
Oferta z najniższą ceną: 1808,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1808,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Naprawa uszkodzeń muru attyki od strony ul. Ligonia budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach oraz naprawa odspojonej zewnętrznej wyprawy tynkarskiej muru attyki od strony ul. Lompy.
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD CIEKIEM BEZ NAZWY W CIĄGU DW 946 W KM 18+749 W M. ŚLEMIEŃ O NR EWID. 301
- Usługi szkoleniowe z języka angielskiego w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Dostawa elementów brandingowych
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych z 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.