eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa materiałów na potrzeby ELS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Katowice: Dostawa materiałów na potrzeby ELS
Numer ogłoszenia: 138781 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92093 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów na potrzeby ELS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów na potrzeby ELS w modułach: Moduł I - taśmy do drukarek Moduł II - karty inteligentne Moduł III - czytniki kart inteligentnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach nr 3, 4 i 5 SIWZ stanowiących kalkulację ceny ofertowej oraz w Formularzach nr 3a, 4a i 5a SIWZ zawierających parametry techniczne i inne wymagane właściwości dla zamawianego sprzętu, jak również w Formularzu nr 6 SIWZ zawierającym istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały były nowe, zakupione w oficjalnym autoryzowanym na rynek europejski kanale sprzedaży producenta i posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnym pakiecie gwarancyjnym producenta przeznaczonym dla użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań oraz warunków gwarancji określonych przez Zamawiającego. Nie przedstawienie na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, może spowodować, że Zamawiający nie będzie w stanie stwierdzić, czy oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Materiały muszą posiadać gwarancję ich producenta zgodnie z wymaganym minimalnym okresem podanym w kalkulacjach ceny ofertowej z zachowaniem dodatkowych wymagań w tym zakresie podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: taśmy do drukarek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTeam S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9963,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9963,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9963,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: karty inteligentne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTeam S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51345,12

  • Oferta z najniższą ceną: 51345,12 / Oferta z najwyższą ceną: 51345,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: czytniki kart inteligentnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OPTeam S.A., Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1808,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1808,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1808,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.