eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przebudowa nawierzchni jezdni wraz z budową studni wodościekowych z przykanalikami na ulicy Prywatnej i ulicy Wodczaka w Bytomiu w podziale na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Bytom: Przebudowa nawierzchni jezdni wraz z budową studni wodościekowych z przykanalikami na ulicy Prywatnej i ulicy Wodczaka w Bytomiu w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 138780 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni jezdni wraz z budową studni wodościekowych z przykanalikami na ulicy Prywatnej i ulicy Wodczaka w Bytomiu w podziale na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulicy Prywatnej w Bytomiu na odcinku od włączenia w ulicę Strzelców Bytomskich do ostatnich zabudowań przy każdym z odgałęzień, oraz ulicy Wodczaka na odcinku od włączenia w ulicę Strzelców Bytomskich do ostatnich zabudowań przy każdym z odgałęzień w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa nawierzchni jezdni wraz z budową studni wodościekowych z przykanalikami na ulicy Prywatnej, Zadanie nr 2 - Przebudowa nawierzchni jezdni wraz z budową studni wodościekowych z przykanalikami na ulicy Wodczaka. 2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży projekt organizacji ruchu na poszczególne zadania, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach - załączniki nr 1, 2 , 3, 4 (Dz. U. z 2003 r., nr 220 poz. 2181), zatwierdzony przez Prezydenta Miasta. 3. Przedmiot zamówienia określają załączniki: Załączniki nr 6.1 i 6.2 do SIWZ - Projekty na poszczególne zadania Załączniki nr 7.1 i 7.2 do SIWZ - Przedmiary robót na poszczególne zadania Załączniki nr 8.1 i 8.2 do SIWZ - Specyfikacje techniczne na poszczególne zadania 4. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181). 5. Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej gwarancji oraz co najmniej 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty i materiały służące do realizacji zamówienia, liczonej od dnia końcowego odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 - 25 000,00 zł. (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) dla Zadania nr 2 - 10 000,00 zł. (dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. Gmina Bytom-Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c. kwotę gwarancji, d. okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e. oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zapłaty wadium, wskazanych w ustawie Pzp, 3) Postanowienia części VII pkt 2 ppkt 2 stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731 z podaniem nazwy, nr zamówienia i numeru zadania podanego w niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Warunkiem koniecznym i wystarczającym jest wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane Wykonawcom przystępującym do przetargu: Dla Zadania nr 1: a. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał budowę, lub przebudowę drogi o nawierzchni z elementów betonowych drobnowymiarowych o łącznej wartości co najmniej 1 500 000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b. Wykonawca winien dysponować osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.), c. Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności: - co najmniej jednym walcem drogowym min 4-6 t, - co najmniej jedną koparko-ładowarką, - co najmniej trzema samochodami o ładowności min 10 t, - co najmniej jedną przecinarką do betonu i elementów betonowych, - co najmniej jedną zagęszczarkę o ciężarze min. 200 kg. Dla Zadania nr 2: a. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał budowę, lub przebudowę drogi o nawierzchni z elementów betonowych drobnowymiarowych o łącznej wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b. Wykonawca winien dysponować osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.), c. Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności: - co najmniej jednym walcem drogowy min 4-6 t, - co najmniej jedną koparko-ładowarką, - co najmniej trzema samochodami o ładowności min 10 t, - co najmniej jedną przecinarką do betonu i elementów betonowych, - co najmniej jedną zagęszczarkę o ciężarze min. 200 kg. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie roboty poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, oraz - jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów: 7. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA NR 1: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) UWAGA NR 2: Oświadczenie i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41- 902 Bytom (Dział zamówień publicznych, II piętro, pok. nr 14).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41- 902 Bytom (Dział zamówień publicznych, II piętro, pok. nr 14).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa nawierzchni jezdni wraz z budową studni wodościekowych z przykanalikami na ulicy Prywatnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulicy Prywatnej w Bytomiu na odcinku od włączenia w ulicę Strzelców Bytomskich do ostatnich zabudowań przy każdym z odgałęzień.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Przebudowa nawierzchni jezdni wraz z budową studni wodościekowych z przykanalikami na ulicy Wodczaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni ulicy Wodczaka na odcinku od włączenia w ulicę Strzelców Bytomskich do ostatnich zabudowań przy każdym z odgałęzień.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.