Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-10
Szczecin: świadczenie usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez jednostki Policji
Numer ogłoszenia: 138778 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez jednostki Policji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą przez 7 dni w tygodniu- 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług medycznych osobom zatrzymanym, doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego: wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej spełniającej warunki wskazane w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012r, poz. 1102) i przewidzianej do umieszczenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, wydanie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki. Świadczenia usług medycznych zlecane będzie przez: Część I Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim Część II Komenda Powiatowa Policji w Gryficach Część III Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie Część IV Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu Część V Komenda Miejska Policji w Koszalinie Część VI Komenda Powiatowa Policji w Łobzie Część VII Komenda Powiatowa Policji w Sławnie Część VIII Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim Część IX Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku Część X Komenda Miejska Policji w Świnoujściu Część XI Komenda Miejska Policji w Szczecinie - badania psychiatryczne CPV: 85140000-2, 85121000-3, 85121270-6 3. Zamówienie objęte przedmiotowym zamówieniem obejmuje ilość badań w ramach danej jednostki określonych w załącznikach nr 5.1 - 5.11 do siwz 4 Ilości świadczonych usług, określone powyżej, przyjęte zostały przez zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez wykonawcę ceny oferty i nie mogą być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo), w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia. 6. Badania objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza. 7. Dodatkowe specjalistyczne badania diagnostyczne konieczne do oceny stanu zdrowia osoby doprowadzonej będą wykonywane za dodatkowa opłatą wg obowiązującego w placówce służby zdrowia cennika usług medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego cennika usług medycznych w dniu podpisania umowy. Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia o każdej zmianie cen w w/w cenniku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według oświadczenia wykonawców
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według oświadczenia wykonawców
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według oświadczenia wykonawców
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według oświadczenia wykonawców
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
według oświadczenia wykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej (załącznik do siwz nr 1 ). 2.Wypełnione/y i podpisane/y formularz/e kalkulacji cenowej (załączniki nr 5.1 - 5.11 do siwz). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
na zasadach określonych w umowach w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik do siwz nr 6 i dla części 11 załącznik do siwz nr 7.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin espół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin espół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Gryficach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Koszalinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Łobzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.6 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Sławnie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.7 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.8 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od sidziby danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.9 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Świnoujściu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.10 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od danej jednostki Policji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Szczecinie - badania psychiatryczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.11 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Odległość od danej jednostki Policji - 10
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług terapeuty uzależnień w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Świadczenie usługi poradnictwa psychologicznego w ramach projektu pn. Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim"
- Świadczenie usług psychologa w celu przeprowadzenia pogłębionej diagnozy u dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej w ramach projektu
- Badania lekarskie strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych oraz badania lekarskie kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu Miasta Rybnika
- Świadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla ich opiekunów oraz wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.