eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › świadczenie usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez jednostki Policji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Szczecin: świadczenie usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez jednostki Policji
Numer ogłoszenia: 138778 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych zlecanych przez jednostki Policji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą przez 7 dni w tygodniu- 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia następujących usług medycznych osobom zatrzymanym, doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego: wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej spełniającej warunki wskazane w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2012r, poz. 1102) i przewidzianej do umieszczenia w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych, wydanie zaświadczenia lekarskiego o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki. Świadczenia usług medycznych zlecane będzie przez: Część I Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim Część II Komenda Powiatowa Policji w Gryficach Część III Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie Część IV Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu Część V Komenda Miejska Policji w Koszalinie Część VI Komenda Powiatowa Policji w Łobzie Część VII Komenda Powiatowa Policji w Sławnie Część VIII Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim Część IX Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku Część X Komenda Miejska Policji w Świnoujściu Część XI Komenda Miejska Policji w Szczecinie - badania psychiatryczne CPV: 85140000-2, 85121000-3, 85121270-6 3. Zamówienie objęte przedmiotowym zamówieniem obejmuje ilość badań w ramach danej jednostki określonych w załącznikach nr 5.1 - 5.11 do siwz 4 Ilości świadczonych usług, określone powyżej, przyjęte zostały przez zamawiającego szacunkowo w celu wyliczenia przez wykonawcę ceny oferty i nie mogą być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w przypadku mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby, poza kolejnością wynikającą z procedury przyjęć pacjentów (z wyłączeniem przyjęć pacjentów, których życiu zagraża niebezpieczeństwo), w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw zdrowia. 6. Badania objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza. 7. Dodatkowe specjalistyczne badania diagnostyczne konieczne do oceny stanu zdrowia osoby doprowadzonej będą wykonywane za dodatkowa opłatą wg obowiązującego w placówce służby zdrowia cennika usług medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia aktualnego cennika usług medycznych w dniu podpisania umowy. Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia o każdej zmianie cen w w/w cenniku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według oświadczenia wykonawców

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według oświadczenia wykonawców

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według oświadczenia wykonawców

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według oświadczenia wykonawców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • według oświadczenia wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej (załącznik do siwz nr 1 ). 2.Wypełnione/y i podpisane/y formularz/e kalkulacji cenowej (załączniki nr 5.1 - 5.11 do siwz). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

na zasadach określonych w umowach w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik do siwz nr 6 i dla części 11 załącznik do siwz nr 7.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin espół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin espół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Gryficach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.4 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Łobzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.6 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Sławnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.7 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Stargardzie Szczecińskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.8 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od sidziby danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.9 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od siedziby danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Świnoujściu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.10 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od danej jednostki Policji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Szczecinie - badania psychiatryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rodzaj i ilość badań w ramach jednostki określony został w załączniku nr 5.11 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00-2, 85.12.10.00-3, 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Odległość od danej jednostki Policji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.