eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Przebudowa drogi powiatowej Nr 0588T na odcinku Zagórze - Zaskale w Gminie Łączna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Skarżysko-Kamienna: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0588T na odcinku Zagórze - Zaskale w Gminie Łączna
Numer ogłoszenia: 138740 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119453 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 0588T na odcinku Zagórze - Zaskale w Gminie Łączna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 0588T na odcinku Zagorze - Zaskale w Gminie Łączna. 2.Opis techniczny: Długość przebudowywanego odcinka wynosi 510 m. klasa techniczna drogi - lokalna, przekrój poprzeczny - drogowy, szerokość korony - 7,0 m, szerokość jezdni - 5,0 m, pobocza - 2 x 1,0 m, podbudowa tłuczniowa, nawierzchnia bitumiczna, odwodnienie metoda powierzchniowa. W ramach przebudowy planuje się wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych: rozebranie istniejących wjazdów na posesje - 100m, rozebranie istniejących przepustów fi 60 z murkami czołowymi pod koroną drogi - 18 m, mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej - 27 m2, budowa przepustów rurowych fi 80 cm wraz z murkami czołowymi - 32 m, wykonanie robot ziemnych - 1458 m3, wykonanie warstwy filtracyjnej z piasku - 2958 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm - 2805 m2, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - bitumicznej - 2601 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej - 2700 m2, wykonanie przepustów pod zjazdami łącznie z prefabrykowanymi murkami czołowymi - 120 m, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na wjazdach i umocnienie poboczy grubości 15 cm - 429 m2, wykonanie na zjazdach nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 429 m2, umocnienie dna rowów korytami żelbetowymi (typ KKP) - 390 m, humusowanie i obsianie skarp - 3570 m2. 3.Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz szczegółowe specyfikacje techniczne - załącznik nr 7 do siwz. 4.Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zapewnić Wykonawca. Jakość wykonania robót oraz materiałów użytych do zrealizowania zamówienia powinna spełniać wymogi zawarte w szczegółowych specyfikacjach technicznych. 5.Wykonawca robót zobowiązany jest w szczególności do: a) kierownictwa i nadzoru nad realizowanymi robotami, b) organizacji zaplecza i placu budowy wraz z dostarczeniem i niezbędnym doprowadzeniem energii elektrycznej i wody oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż., c) gospodarowania terenem robót od momentu jego przejęcia od Zamawiającego do czasu wykonania i odbioru przedmiotu umowy, d) uporządkowania po zakończeniu budowy terenu budowy oraz, w razie korzystania, sąsiednich nieruchomości, ulic, e) właściwego segregowania, składowania, unieszkodliwiania odpadów oraz gruzu budowlanego pochodzących z rozbiórki, ich wywozu i uiszczania opłat za czas ich składowania, f) dostawy wszelkich materiałów budowlanych podlegających wbudowaniu, g) zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie; h) wykonania i uzgodnienia projektu (projektów) czasowej organizacji ruchu na czas robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003r. Nr 177, poz. 1729), i) dokonania oznakowania terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, j) wykonania wszelkich innych prac, robót, obiektów wynikających z uzgodnionego projektu czasowej organizacji ruchu (drogi tymczasowe, objazdy itp.), k) w okresie trwania robót (do czasu oddania ulicy do ruchu) utrzymywania w stanie sprawności oznakowanie robót, o których mowa w pkt 9 oraz wykonane obiekty, roboty, o których mowa w pkt 10, l) po wykonaniu stałej organizacji ruchu zlikwidowania czasowego oznakowania terenu oraz obiektów (drogi tymczasowe, objazdy itp.), ł) obsługi geodezyjnej, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, m) przeprowadzania wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wszelkich niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń oraz badań laboratoryjnych. 6.Jeśli w przedmiotowej dokumentacji podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii i urządzeń, to podane zostały one jedynie jako przykładowe w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie muszą być spełnione by mogły być użyte w czasie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych/równorzędnych lub lepszych materiałów, technologii i urządzeń, o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1058914,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 528424,78

  • Oferta z najniższą ceną: 528424,78 / Oferta z najwyższą ceną: 663878,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.