eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-10

Lubin: Czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe
Numer ogłoszenia: 13873 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie , ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 76 7468129, 7468277, faks 76 7468287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe obejmujące odwodnienie jezdni, parkingów, zatok i chodników. 2/Zakres robót obejmuje m.in.: a) czyszczenie sieci i przyłączy kanalizacyjnych, b) czyszczenie wpustów ulicznych oraz studzienek kanalizacyjnych, c) wymiana wpustów, włazów studziennych bądź ich naprawa, d) w trybie natychmiastowym zabezpieczenie awarii i usuwanie uszkodzeń sieci i jezdni powodujących zagrożenie dla ludzi, ruchu drogowego i mienia, e) udział w przeglądach i kontrolach okresowych stanu sieci i jej elementów, f) remonty kapitalne uszkodzonych odcinków sieci, g) monitoring TV sieci oraz wykonywanie pomiarów uzupełniających, które obejmują sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia na tej sieci (studnia, wpust, wylot), h) bieżące czyszczenie kraty wlotowej oraz kraty syfonowej na kolektorze f 1000 na oś. D, i) czyszczenie z wywozem i kosztem składowania osadów z piaskownika w Krzeczynie Wielkim, na oś. D, przy ul. Kolejowej oraz ul. Krupińskiego oraz osadników piasku przy separatorach, j) czyszczenie separatorów - 13 sztuk (zgodnie z instrukcją eksploatacji separatora) wraz z wywozem osadów, w tym: - prowadzenie kart separatora - osobna karta dla każdego separatora. Wzór karty zostanie uzgodniony z Zamawiającym, - serwisowanie urządzeń po wyczyszczeniu separatora polegające na kontroli stanu technicznego poszczególnych elementów urządzenia (wraz ze sporządzaniem protokołu przeglądu technicznego), k) likwidację zastoisk wód opadowych w pasach drogowych, l) wykonanie oznakowania ulic oraz utrzymania wprowadzonego oznakowania w stanie zapewniającym jego widoczność i czytelność, m )utrzymanie zajmowanego pasa drogowego w stanie zapewniającym jego przejezdność, n) ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach prowadzonych prac, o) usuwanie i utylizacja na koszt własny osadów z czyszczenia wpustów ulicznych i przykanalików, studni rewizyjnych, kolektorów oraz innych odpadów powstających podczas realizacji zadania zgodnie z ustawą o odpadach, p) bezzwłocznego uporządkowania i przywrócenia do stanu pierwotnego terenu, na którym były prowadzone prace utrzymania kanalizacji deszczowej. 3/Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót stanowiący (Załącznik Nr 8) do SIWZ oraz Ogólne Specyfikacje Techniczne - (Załącznik Nr 9 - str.1-99)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe - wielkość nie więcej niż 50% wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15 000,00 PLN ( słownie: piętnaście tysięcy złotych )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zadań w zakresie budowy lub remontu sieci i urządzeń kanalizacyjnych ( na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN na każde z zadań ). Zamawiający nie dopuszcza sumowania zakresu zadań w celu wykazania spełniania w/w warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy, w sytuacji gdy jej realizacja nie będzie możliwa, przez m.in.: a) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót np. niska temperatura lub opady uniemożliwiające prowadzenie robót, b) zmianę warunków i uzgodnień rozwiązań projektowych z zarządcami infrastruktury technicznej, c) ponadprzeciętny czas trwania procedur administracyjnych mających wpływ na termin wykonania, d) w przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu e) w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objęte umową, f) zmiana podwykonawcy za zgodą Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia, g) powierzenie podwykonawcom za zgodą Zamawiającego innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy; Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Lubinie, ul. Kilińskiego 10, 59-300 Lubin, pokój Nr 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.