eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj Cz. I - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj, Cz. II - Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Wieliczka: Remont drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj Cz. I - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj, Cz. II - Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj.
Numer ogłoszenia: 138709 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, fax 012 2500378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj Cz. I - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj, Cz. II - Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj Cz. I - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj, Cz. II - Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj. Zakres obejmuje: -wymianę krawężników i nawierzchni chodników (kostka brukowa,betonowa gr. 6 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego gr.15 cm, -frezowanie nawierzchni asfaltowych na chodnikach, -regulację poziomu posadowienia istniejących kratek ściekowych, włazów studni teletechnicznych, zaworów sieci gazociągowej i wodociągowej znajdujących się w chodniku i jezdni, -czyszczenie istniejących przykanalików kanalizacji deszczowej, -wyrównanie nawierzchni jezdni do wymaganego profilu poprzecznego i podłużnego przez mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej i betonowej, -wykonanie warstwy ścieralnej z MMA gr. 4-5 cm, -uzupełnienie poboczy lewostronnych. Szczegółowy zakres został ujęty w Przedmiarze robót oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych odpowiednio Zał. C i D do SIWZ. Miejsce realizacji zamówienia to droga powiatowa na terenie Gminy Kłaj. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 15.07.2008 r. do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych Nr 98-86190006-0010-0200-7168-0002. Wadium wniesione w pieniądzu na konto ZDP musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 15.07.2008 r. do godz. 09:00. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je umieścić w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami), a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną (-e) dołączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium z chwilą : a)upływu terminu związania ofertą, b)zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)unieważnienia postępowania, jeżeli protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego, oferta została odrzucona, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 uPzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium, na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wymagane jest w szczególności: a.wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej 1 km chodnika o wartości minimum 400 tys. zł. brutto (może to być jedna robota lub maksymalnie 2 roboty, które łącznie spełniają ww. wymagania) oraz wykazanie wykonania co najmniej 1km remontu nawierzchni drogi o wartości minimum 200 tys. zł. brutto (może to być jedna robota lub maksymalnie 2 roboty, które łącznie spełniają ww. wymagania)/ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b.dysponowanie osobą (osobami) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby samorządu zawodowego, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 9.2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie należy załączyć do oferty to. 1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika A, 2)Parafowany przez Wykonawcę Formularz istotnych postanowień umowy stanowiący Załącznik B, 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. 1 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 1 do oferty, 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić Załącznik 2 do oferty, W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1.2. należy załączyć: a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /wymagane jest wykazanie wykonania co najmniej 1 km chodnika o wartości minimum 400 tys. zł. brutto (może to być jedna robota lub maksymalnie 2 roboty, które łącznie spełniają ww. wymagania) oraz wykazanie wykonania co najmniej 1km remontu nawierzchni drogi o wartości minimum 200 tys. zł. brutto (może to być jedna robota lub maksymalnie 2 roboty, które łącznie spełniają ww. wymagania)/ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru Zał. 3 do SIWZ- będzie stanowić Załącznik 3 do oferty, b)Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie posiadanych przez niego uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem, z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, i wykaz części zamówienia, powierzonych podwykonawcom. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru Zał. 4 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 4 do oferty, 6)Kosztorys ofertowy, przygotowany na podstawie Przedmiarów robót i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, wykonany metodą uproszczoną, w którym Wykonawca zobowiązany jest podać oddzielnie wartość części zatytułowanej -Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj oraz części zatytułowanej Remont nawierzchni odcinka drogi powiatowej nr 2007K w miejscowości Kłaj- będzie stanowić Załącznik 5 do oferty. (Łączna wartość stanowić będzie ostateczną cenę podaną na załączniku A- Formularz ofertowy 7)Dowód wniesienia wadium - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty. 8)Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art.23 u.P.z.p. dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum, s.c., - będzie stanowić Załącznik 7 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A,32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A,32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.