eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej, Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej, Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej, Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Skierniewice: Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej, Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej, Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej, Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego
Numer ogłoszenia: 138664 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej, Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej, Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej, Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne: Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej, Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej, Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej, Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Orientacyjny zakres inwestycji pn. 1. Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej Roboty polegać będą między innymi na budowie chodnika i poszerzeniu jezdni, remoncie zjazdów, chodników oraz utwardzeniu terenu. Łączna długość przebudowanych ulic wynosi około 207 m. Konstrukcja chodników: 1) kostka betonowa gr. 6 cm, 2) podsypka cementowo-piaskowa o Rm=5 MPa gr. 5 cm, 3) warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 10 cm, 4) podsypka piaskowa gr.15 cm, gr. 20 cm. Konstrukcja remontowanych zjazdów: 1) kostka betonowa gr 8 cm, 2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, 3) warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20 cm, 4) podsypka piaskowa gr 15 cm. Konstrukcja poszerzenia jezdni: 1) warstwa mineralno-asfaltowa dla KR2 ścieralna 0/11 mm gr. 4 cm, 2) warstwa mineralno-asfaltowa dla KR2 ścieralna 0/16 mm gr. 6 cm, 3) warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 24 cm 4) regulacji wysokościowej urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 2. Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej Roboty polegać będą między innymi na remoncie istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej oraz utwardzeniu pobocza o długości około 505 m. Remont cząstkowy podbudowy będzie polegać między innymi na: 1) cięciu i rozebraniu istniejącej spękanej nawierzchni asfaltowej, 2) rozebraniu istniejących krawężników, 3) wykonaniu koryta/wykopu i usunięciu istniejącej podbudowy tłuczniowej, 4) wykonaniu warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm, 5) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm, 6) położeniu/zaklinowaniu podbudowy warstwą masy mineralno-asfaltowej KR2 gr. 3 cm. Roboty związane z remontem jezdni w pełnym przekroju jezdni polegają między innymi na: 1) wykonaniu frezowania korekcyjnego na średnią głębokość 3 cm w celu nadania właściwych spadków poprzecznych, 2) położeniu masy mineralno-asfaltowej wyrównawczej dla KR2 0/11 mm w ilości średnio 125 kg/m2, 3) położeniu masy mineralno-asfaltowej ścieralnej dla KR2 0/11 mm gr. 4 cm. Roboty związane z wykonaniem utwardzonego pobocza polegają między innymi na: 1) wykonaniu koryta, 2) wykonaniu warstwy odcinającej z piasku gr. 30 cm, 3) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 24 cm, 4) położeniu/zaklinowaniu podbudowy warstwą masy mineralno-asfaltowej KR2 gr. 3 cm, 5) położeniu masy mineralno-asfaltowej wyrównawczej dla KR2 0/11 mm w ilości średnio 125 kg/m2 (w ramach remontu jezdni), 6) położeniu masy mineralno-asfaltowej ścieralnej dla KR2 0/11 mm gr. 4 cm. Roboty związane z renowacja rowów polegają między innymi na: 1) pogłębieniu rowów oraz zebraniu nadmiaru gruntu ze skarp rowów, 2) wyprofilowanie dna i skarp rowów. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 3. Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu remont jezdni, chodnika i zjazdów, o łącznej długość około 346 m, w tym: Remont cząstkowy podbudowy polegający na: 1) cięciu i rozebraniu istniejącej spękanej nawierzchni asfaltowej na powierzchniach jak wyżej, 2) wykonaniu koryta/wykopu i usunięciu istniejącej podbudowy tłuczniowej, 3) wykonaniu warstwy odcinającej z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, 4) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 24 cm, 5) położeniu/zaklinowaniu podbudowy warstwą masy mineralno-asfaltowej KR2 gr. 3 cm. Remont nawierzchni jezdni polegają na: 1) wykonaniu frezowania korekcyjnego na średnią głębokość 3 cm w celu nadania właściwych spadków poprzecznych, 2) położeniu masy mineralno-asfaltowej wyrównawczej dla KR2 0/11 mm w ilości średnio 75 kg/m2, 3) położeniu masy mineralno-asfaltowej ścieralnej dla KR2 0/11 mm gr. 4 cm. Remont chodników i zjazdów polegają na: 1) rozebraniu istniejących krawężników betonowych 15x30 cm i ław podkrawężnikowych, ustawieniu nowych krawężników betonowych 15x30 cm na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15, 2) rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, 3) uzupełnieniu podsypki cem.-piask. 1:4 gr., 4) ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. 4. Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego. Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu remontu istniejącej jezdni, chodników i zjazdów. Roboty związane z remontem jezdni nad ułożonym ciepłociągiem w łącznej ilości 60 m2 polegają na: 1) cięciu i rozebraniu fragmentów istniejącej spękanej nawierzchni asfaltowej w wykopie nad ciepłociągiem , 2) wykonaniu koryta/wykopu i usunięciu części istniejącej podbudowy tłuczniowej, 3) wykonaniu warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm, 4) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 24 cm, 5) położeniu/zaklinowaniu podbudowy warstwą masy mineralno-asfaltowej KR2 gr. 3 cm. Roboty związane z remontem jezdni w pełnym przekroju jezdni polegają na: 1) wykonaniu frezowania korekcyjnego na średnią głębokość 3 cm w celu nadania właściwych spadków poprzecznych, 2) położeniu masy mineralno-asfaltowej wyrównawczej dla KR2 0/11 mm w ilości średnio 75 kg/m2, 3) położeniu masy mineralno-asfaltowej ścieralnej dla KR2 0/11 mm gr. 4 cm. Roboty związane z remontem chodników i zjazdów polegają na: 1) rozebraniu istniejących krawężników betonowych 15x30 cm i ław podkrawężnikowych, 2) ustawieniu nowych krawężników betonowych 15x30 cm na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15, 3) rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, uzupełnieniu podsypki cem.-piask. 1:4 gr., 4) ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 48 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice (załączniki do ogłoszenia o zamówieniu). Uwaga! Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. Podział zamówienia na części Zamówienie dzieli się na następujące części stanowiące odrębne zadania inwestycyjne: 1) Część I - Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej, 2) Część II - Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej, 3) Część III - Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej, 4) Część IV - Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego. Termin wykonania zamówienia Zamówienie należy zrealizować w terminach: a) Część I - do 31 sierpnia 2015 r. b) Część II - rozpoczęcie 15 września 2015 r zakończenie 15 października 2015 r. c) Część III - do 31 sierpnia 2015 r. d) Część IV - do 31 sierpnia 2015 r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia takiego samego rodzaju.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 2 800,00 zł (dwa tysiące osiemset złotych), b) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 6 500,00 zł (sześć tysięcy pięćset złotych). c) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 3 900,00 zł trzy tysiące dziewięćset złotych). d) w przypadku składania oferty na zadanie stanowiące część IV zamówienia wg pkt. 4 SIWZ - w wysokości 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto zamawiającego, a nie data złożenia przelewu. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem: DK - wadium do przetargu pn.: . w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część I zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej - część I, . w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część II zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej - część II. . w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część III zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej - część III. . w przypadku złożenia oferty na zadanie stanowiące część IV zamówienia: DK - wadium do przetargu pn.: Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego - część IV. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym a jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, oraz wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2a ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w niniejszej SIWZ oraz dostarczą dokumenty wymagane w SIWZ. Informacje dotyczące wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń zostały określone w pkt. 15 SIWZ. Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę, zgodnie z załącznikiem - Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże co najmniej dwie roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto, (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto. (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 180 000,00 zł brutto. (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 70 000,00 zł brutto. Na dowód tego wykonawca do oferty winien załączyć: Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto. (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto. (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 180 000,00 zł brutto. (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 70 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 130 000,00 zł ( sto trzydzieści tysięcy złotych), (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych), (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia 180 000,00 zł ( sto osiemdziesiąt tysięcy złotych), (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia 70 000,00 zł ( siedemdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości minimum wartości umowy. Na dowód tego wykonawca do oferty winien załączyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: . w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych), . w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) . w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) . w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzony w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz Cen - sporządzony wg załącznika 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ: a) Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW, b) CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, c) ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu, d) niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, e) krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, o wartości minimum: (a) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część I zamówienia - 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy, remontu chodników z kostki betonowej o wartości minimum 130 000,00 zł brutto. (b) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część II zamówienia - 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto. (c) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część III zamówienia - 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 180 000,00 zł brutto. (d) w przypadku składania ofert na zadanie stanowiące część IV zamówienia - 70 000,00 zł (siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia uznaje się wykonanie budowy, przebudowy oraz remontu jezdni o nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 70 000,00 zł brutto. Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 4. 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza im powierzyć - wg załącznika nr 6 Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 6 wpisuje Nie Dotyczy. Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 8. Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Pełnomocnictwo (gdy jest wymagane). 10. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) dokumenty wymienione w punktach od 15.6 SIWZ do 15.9 SIWZ i 15.11 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot, c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 15 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 15 muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: przedłużenia terminu realizacji, terminów płatności. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (warunki pogodowe, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, zwłoka lub odmowa w wydawaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej). Zmiana postanowień umowy może pod rygorem nieważności być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Wydział Dróg i Komunikacji pok. nr 12 (wejście od Pl. Św. Floriana).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat pokój 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont chodnika w ul. Domarasiewicza wraz z budową odc. chodnika w ul. Warszawskiej. Roboty polegać będą między innymi na budowie chodnika i poszerzeniu jezdni, remoncie zjazdów, chodników oraz utwardzeniu terenu. Łączna długość przebudowanych ulic wynosi około 207 m. Konstrukcja chodników: 1) kostka betonowa gr. 6 cm, 2) podsypka cementowo-piaskowa o Rm=5 MPa gr. 5 cm, 3) warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 10 cm, 4) podsypka piaskowa gr.15 cm, gr. 20 cm. Konstrukcja remontowanych zjazdów: 1) kostka betonowa gr 8 cm, 2) podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm, 3) warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 20 cm, 4) podsypka piaskowa gr 15 cm. Konstrukcja poszerzenia jezdni: 1) warstwa mineralno-asfaltowa dla KR2 ścieralna 0/11 mm gr. 4 cm, 2) warstwa mineralno-asfaltowa dla KR2 ścieralna 0/16 mm gr. 6 cm, 3) warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 24 cm 4) regulacji wysokościowej urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni jezdni ulicy Granicznej odc. od ul. Rawskiej do ul. Strobowskiej Roboty polegać będą między innymi na remoncie istniejącej jezdni o nawierzchni asfaltowej oraz utwardzeniu pobocza o długości około 505 m. Remont cząstkowy podbudowy będzie polegać między innymi na: 1) cięciu i rozebraniu istniejącej spękanej nawierzchni asfaltowej, 2) rozebraniu istniejących krawężników, 3) wykonaniu koryta/wykopu i usunięciu istniejącej podbudowy tłuczniowej, 4) wykonaniu warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm, 5) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm, 6) położeniu/zaklinowaniu podbudowy warstwą masy mineralno-asfaltowej KR2 gr. 3 cm. Roboty związane z remontem jezdni w pełnym przekroju jezdni polegają między innymi na: 1) wykonaniu frezowania korekcyjnego na średnią głębokość 3 cm w celu nadania właściwych spadków poprzecznych, 2) położeniu masy mineralno-asfaltowej wyrównawczej dla KR2 0/11 mm w ilości średnio 125 kg/m2, 3) położeniu masy mineralno-asfaltowej ścieralnej dla KR2 0/11 mm gr. 4 cm. Roboty związane z wykonaniem utwardzonego pobocza polegają między innymi na: 1) wykonaniu koryta, 2) wykonaniu warstwy odcinającej z piasku gr. 30 cm, 3) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 24 cm, 4) położeniu/zaklinowaniu podbudowy warstwą masy mineralno-asfaltowej KR2 gr. 3 cm, 5) położeniu masy mineralno-asfaltowej wyrównawczej dla KR2 0/11 mm w ilości średnio 125 kg/m2 (w ramach remontu jezdni), 6) położeniu masy mineralno-asfaltowej ścieralnej dla KR2 0/11 mm gr. 4 cm. Roboty związane z renowacja rowów polegają między innymi na: 1) pogłębieniu rowów oraz zebraniu nadmiaru gruntu ze skarp rowów, 2) wyprofilowanie dna i skarp rowów. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni jezdni ul. Długiej. Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu remont jezdni, chodnika i zjazdów, o łącznej długość około 346 m, w tym: Remont cząstkowy podbudowy polegający na: 1) cięciu i rozebraniu istniejącej spękanej nawierzchni asfaltowej na powierzchniach jak wyżej, 2) wykonaniu koryta/wykopu i usunięciu istniejącej podbudowy tłuczniowej, 3) wykonaniu warstwy odcinającej z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa gr. 15 cm, 4) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 24 cm, 5) położeniu/zaklinowaniu podbudowy warstwą masy mineralno-asfaltowej KR2 gr. 3 cm. Remont nawierzchni jezdni polegają na: 1) wykonaniu frezowania korekcyjnego na średnią głębokość 3 cm w celu nadania właściwych spadków poprzecznych, 2) położeniu masy mineralno-asfaltowej wyrównawczej dla KR2 0/11 mm w ilości średnio 75 kg/m2, 3) położeniu masy mineralno-asfaltowej ścieralnej dla KR2 0/11 mm gr. 4 cm. Remont chodników i zjazdów polegają na: 1) rozebraniu istniejących krawężników betonowych 15x30 cm i ław podkrawężnikowych, ustawieniu nowych krawężników betonowych 15x30 cm na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15, 2) rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, 3) uzupełnieniu podsypki cem.-piask. 1:4 gr., 4) ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni jezdni ul. Mireckiego. Roboty polegać będą między innymi na wykonaniu remontu istniejącej jezdni, chodników i zjazdów. Roboty związane z remontem jezdni nad ułożonym ciepłociągiem w łącznej ilości 60 m2 polegają na: 1) cięciu i rozebraniu fragmentów istniejącej spękanej nawierzchni asfaltowej w wykopie nad ciepłociągiem , 2) wykonaniu koryta/wykopu i usunięciu części istniejącej podbudowy tłuczniowej, 3) wykonaniu warstwy odcinającej z piasku gr. 15 cm, 4) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 24 cm, 5) położeniu/zaklinowaniu podbudowy warstwą masy mineralno-asfaltowej KR2 gr. 3 cm. Roboty związane z remontem jezdni w pełnym przekroju jezdni polegają na: 1) wykonaniu frezowania korekcyjnego na średnią głębokość 3 cm w celu nadania właściwych spadków poprzecznych, 2) położeniu masy mineralno-asfaltowej wyrównawczej dla KR2 0/11 mm w ilości średnio 75 kg/m2, 3) położeniu masy mineralno-asfaltowej ścieralnej dla KR2 0/11 mm gr. 4 cm. Roboty związane z remontem chodników i zjazdów polegają na: 1) rozebraniu istniejących krawężników betonowych 15x30 cm i ław podkrawężnikowych, 2) ustawieniu nowych krawężników betonowych 15x30 cm na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15, 3) rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, uzupełnieniu podsypki cem.-piask. 1:4 gr., 4) ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej. Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac. Szczegółowy zakres robót dla tego zadania jest określony przez przedmiar robót i wykaz cen oraz dokumentację techniczną. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić także decyzje, warunki, uzgodnienia, opinie do opracowanej dokumentacji technicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.31.24-4, 45.23.32.90-8, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.