eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż nowych okien drewnianych wraz z demontażem starych okien w galerii polskiej Muzeum Narodowego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Wrocław: Dostawa i montaż nowych okien drewnianych wraz z demontażem starych okien w galerii polskiej Muzeum Narodowego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 138626 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż nowych okien drewnianych wraz z demontażem starych okien w galerii polskiej Muzeum Narodowego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w galerii polskiej w budynku Muzeum Narodowego we Wrocławiu, polegająca na dostawie nowych okien i ich montażu oraz demontażu starych okien. Wymiana okien będzie realizowana w pustych, pozbawionych obiektów muzealnych, salach ekspozycyjnych galerii polskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w załączniku nr 9. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie okien drewnianych wg załączonego projektu i opisu technicznego - rysunki okien od nr 09 do 016 wraz z ilościami: okno nr 09- 30szt., nr 010 - 2 szt., nr 011 - 2 szt., 0-12 - 1 szt., 013-2 szt., 014 - 1 szt., 015-1szt., 016- 1 szt. 2) dostawę do muzeum /transport/, 3) demontaż starych okien, podokienników drewnianych wraz z usunięciem, wywiezieniem i utylizacją powstałych odpadów 4) montaż nowych okien w galerii, 5) montaż podokienników drewnianych, 6) uzupełnienie tynków w pasie przyokiennym; uzupełnienia tynków należy wykonać z zaprawy wapienno-cementowej; płaszczyznę tynku dopasować do istniejących tynków we wnętrzach okiennych, 7) uzupełnienie ubytków kamienia i wykonanie spoiny elastycznej pomiędzy kamieniem a stolarką ,w kolorze dopasowanym do stolarki /strona zewnętrzna/, 8) wymagania w zakresie stolarki okiennej : a) materiał: sosna klejona trójwarstwowo, b) szyby zespolone termoizolacyjne /k <_ 1.1/ c) malowanie farbami Sikkens (/ub innymi, równoważnymi o podobnej lub lepszej jakości: gruntowanie, dwukrotny podkład i dwukrotna warstwa nawierzchniowa/, d) kolor- strona wewnętrzna: biała, strona zewnętrzna : RAL8014, e) okucia ROTO 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z rysunkami i opisem technicznym oraz STWiOR autorstwa Pracowni Usług Architektonicznych SIMA mgr inż. arch. Małgorzaty Dworskiej, które stanowią załącznik nr 9. Wykonawca bierze pod uwagę tylko te elementy opisu technicznego i rysunków oraz STWiOR, które dotyczą wykonania okien o numerach od 09 do 016 i ich montażu w salach galerii polskiej na II piętrze Muzeum Narodowego we Wrocławiu /na rzucie drugiego piętra okna ponumerowane -numery 09, 010, 011, 012, 013, 014,015,016, rozmieszczone zewnętrznie po lewej stronie/. 3. Przy wykonywaniu zamówienia należy stosować wyroby budowlane, spełniające wymagania określone w niniejszej SIWZ. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa zgodne z wymaganiami obowiązującego prawa. UWAGA Wszystkie wskazane z nazwy i przyjęte technologie użyte w dokumentacji przetargowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych czyli wyznaczenie poziomu odniesienia w zakresie cech, jakości i wyglądu. Podane w dokumentacji przetargowej materiały, technologie konkretnych producentów Zamawiający traktuje zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych jako określenie parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu, dopuszczając do zastosowania inne odpowiedniki rynkowe, równoważne ze wskazanymi, z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych w dokumentacji przetargowej, zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Materiały lub rozwiązania równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy i opisane w taki sposób, aby potwierdzały ich równoważność wraz z atestami wymaganymi prawem i zgodą na dopuszczenie do stosowania - ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. należy do Wykonawcy. Jeżeli w ofercie brak będzie wskazania na materiały lub rozwiązania równoważne, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaproponował materiał zgodny z opisem w dokumentacji przetargowej. Brak spełnienia wymagań określonych w dokumentacji przetargowej będzie stanowił podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy. 4.Ze względu na trudny lub niemożliwy dostęp do niektórych okien, należy sprawdzić wymiary przed przystąpieniem do wykonania stolarki. 5. Muzeum Narodowe we Wrocławiu jest budynkiem zabytkowym i prace montażowe winny być wykonywane ze szczególną ostrożnością i starannością. 6. Dostawa i montaż okien nowych i demontaż starych okien realizowany będzie w działającym /czynnym/ obiekcie muzealnym, w związku z tym, należy uwzględnić konieczność dostosowania prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki pracy Muzeum, jak również ewentualność pracy Wykonawcy po godzinach urzędowania. 7. Umożliwia się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca wymiany okien w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest możliwa, po telefonicznym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, osobą wskazaną w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy /5 lat/ od dnia protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu umowy. 9. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom będzie rozumiane, że zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi wykonawcy. 10. Warunki płatności: przelewem bankowym w terminie 21 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury. 11Pozostałe warunki podano we wzorze umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 8 SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać, że należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 zamówienia polegające na dostawie okien drewnianych wykonanych wg indywidualnego projektu wraz z ich montażem oraz demontażem starych okien, o łącznej wartości nie niższej niż 250 tyś zł. brutto, w tym jedno /1/ zamówienie zrealizowane w obiekcie zabytkowym. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu zamówień polegających na dostawie okien drewnianych wykonanych wg indywidualnego projektu wraz z ich montażem oraz demontażem starych okien, o łącznej wartości nie niższej niż 250 tyś zł. brutto, w tym jednego /1/ zamówienia zrealizowanego w obiekcie zabytkowym /załącznik nr 6 do SIWZ/ i dowodów wskazujących, że zamówienia wskazane zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobą sprawującą nadzór nad zamówieniem, która posiada prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28.04.2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz.U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami/ lub posiadająca odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm./ samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /Dz. U. Nr 63, poz. 394/. Ponadto wskazana osoba musi posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w obiektach zabytkowych tzn. odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Kultury z 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz.U. z 2004 r. Nr 150 poz.1579/ lub posiada uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych, o których mowa w § 13 powołanego wyżej rozporządzenia. Praktyka nie musi być ciągła jednak suma poszczególnych prac przy zabytkach nieruchomych musi wynosić co najmniej 2 lata. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu osób /załącznik nr 6 do SIWZ/ i oświadczenia /załącznik nr 7 SIWZ/ wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 100 000,00 zł. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ (ust.1 pkt. 6) wg formuły: spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zakazuje się pod rygorem nieważności istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany oraz określił jej warunki w treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy, mogą nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych warunków ich wprowadzenia i zakresu: 1) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian. 2) konieczności wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie do nadzoru z powodów losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. c) przerw w realizacji zamówienia powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, tj. w razie wystąpienia konieczności wykonania prac niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidzianych, których brak wykonania uniemożliwia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Termin wykonania umowy w tych przypadkach zostanie zawieszony na okres niezbędny do usunięcia lub ustąpienia przeszkody w wykonaniu zamówienia, po czym bieg terminu realizacji umowy będzie kontynuowany. d) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, /co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji/ i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej. 4) Zmiany zakresu podwykonawstwa i zmiany części zamówienia, której wykonanie na etapie składania oferty Wykonawca powierzył podwykonawcy /zapis dot. wykonawców, którzy wykonają zamówienie przy pomocy podwykonawcy/

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław sekretariat /pokój nr 12/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.