eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Spawanie dwiema technikamiSpawanie elektryczne elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów akty

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Spawanie dwiema technikami: Spawanie elektryczne elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów aktywnych lub mieszanek metoda MAG IS - 1 - 135; Spawanie elektryczne stali niestopowych elektrodą nietopliwą w osłonie argonu metoda TIG IS - 1 - 141, znak sprawy: ZP- 271/6/2009
Numer ogłoszenia: 138580 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86166 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro na usługę szkoleniową pod nazwą Spawanie dwiema technikami: Spawanie elektryczne elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów aktywnych lub mieszanek metoda MAG IS - 1 - 135; Spawanie elektryczne stali niestopowych elektrodą nietopliwą w osłonie argonu metoda TIG IS - 1 - 141, znak sprawy: ZP- 271/6/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Spawanie dwiema technikami: A. Spawanie elektryczne elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów aktywnych lub mieszanek metoda MAG IS - 1 - 135 B. Spawanie elektryczne stali niestopowych elektrodą nietopliwą w osłonie argonu metoda TIG IS - 1 - 141 dla 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego w ramach dwóch edycji po 10 osób każda. Zajęcia dla każdej z grup rozpoczynać się będą pierwszego dnia roboczego miesiąca. Warunek ten należy mieć na uwadze sporządzając harmonogram. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku spawacza. 3. Łączna ilość godzin szkolenia wynosi 270, w tym: A. Dla spawania elektrycznego elektrodą drutową topliwą w osłonie gazów aktywnych lub mieszanek metoda MAG - 135: - zajęcia praktyczne stanowią 123 godzin 60 - minutowych - zajęcia teoretyczne stanowią 24 godziny 45 - minutowe B. Dla spawania elektrycznego stali niestopowych elektrodą nietopliwą w osłonie argonu metoda TIG - 141: - zajęcia praktyczne stanowią 91 godzin 60 - minutowych - zajęcia teoretyczne stanowią 24 godzin 45 - minutowych. Ponadto, dla szkoleń z zakresu obu rodzajów spawania, uczestnicy przejdą szkolenie z zakresu treningu interpersonalnego w wymiarze 8 godzin 45 - minutowych. 4. Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych oraz 8 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00, z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników. 5. Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego. 6. Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania opracowanym przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. 8. Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie: a) Nazwę i zakres szkolenia b) Czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia d) Cele szkolenia e) Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej f) Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych h) Sposób sprawdzenia efektów szkolenia. 7. Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć: a) dostęp do serwisu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek; b) jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie; c) materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć. Odbiór materiałów dydaktycznych oraz odbiór ciepłych posiłków potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Komplet materiałów dydaktycznych Wykonawca dostarczy do Zamawiającego, najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszej edycji szkolenia. Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. 9. Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, którego pozytywny wynik potwierdzony zostanie wydaniem książeczki spawacza z uprawnieniami 135 i książeczki spawacza z uprawnieniami 141, świadectwa z egzaminu spawacza metodą 135 w wersji europejskiej, świadectwa z egzaminu spawacza metodą 141 w wersji europejskiej oraz certyfikatu oznakowanego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo. Kserokopie książeczek spawaczy z uprawnieniami 135 i 141, wzory świadectw z egzaminu metodą 135 oraz 141 w wersji europejskiej oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku. 12. Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będą listy obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za 20 uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym. 13. Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) Dzienna listy obecności uczestników szkolenia; b) Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; c) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; d) Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków; e) Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie; f) Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; g) Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 15. Wykonawca, pod rygorem utraty prawa do zapłaty za szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o: a) Nie zgłoszeniu się Uczestników na szkolenie, b) Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji z uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych osób bezrobotnych, c) Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia; b) Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie; c) Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; d) Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem; e) Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem; f) Kserokopii list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem; g) Kserokopii protokołu z egzaminu; h) Oryginału kosztorysu powykonawczego; i) Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem; j) Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków; k) Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu; l) Innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu. 17. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone stosownie do potrzeb 10-osobowej grupy słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych, a w przypadku zajęć praktycznych, w Wykazie narzędzi i urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia, wymienić należy te, które wykorzystywane będą podczas zajęć. Podczas zajęć praktycznych każdy uczestnik zajęć winien mieć dostęp do niezależnego stanowiska spawalniczego. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 19. Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 39792 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO REALIZOWANY W RAMACH PODDZIAŁANIA 6.1.3 PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia i Szkolenia Spółka z o. o., os. Złotej Jesieni 2, 31-826 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 39792
  • Oferta z najniższą ceną: 65650 oferta z najwyższą ceną: 65650
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.