eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › dostawa ciągnika wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-21

POZYCJA 13857

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sierpc: dostawa ciągnika wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, do kontaktów: Piotr Pakieła - kierownik ZDP w Sierpcu, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113, e-mail: zdpsierpc@bip.org.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdpsierpc.bip.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zdp.sierpc.bip.org.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: Piotr Pakieła, 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1A, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113, e-mail: zdpsierpc@bip.org.pl, www.zdpsierpc.bip.org.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatowych 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1A. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa ciągnika wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatowych. Ciągnik - 1 szt. Ramię hydrauliczne współdziałające z ciągnikiem - 1 szt. Głowica do koszenia traw i krzaków - 1 szt. Głowica do cięcia krzaków i gałęzi drzew - 1 szt. Głowica do pogłębiania i czyszczenia rowów - 1 szt. Pług odśnieżny lemieszowy - 1 szt. Pług odśnieżny wirnikowy - 1 szt. Ładowacz - 1 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Ciągnik wraz z oprzyrządowaniem powinien spełniać wymogi techniczne zawarte w rozdziale III SIWZ - Specyfikacja techniczna. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki Oryginalny kod CPV: 29.81.11.00 - Sprzęt do konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.10.00 - Sprzęt do konserwacji dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego zestawu do robót drogowych: w skład zestawu wchodzą następujące maszyny i urządzenia: ciągnik rolniczy, uniwersalne ramię hydrauliczne, głowica do koszenia traw i krzaków, głowica do cięcia krzaków i gałęzi drzew, głowica do ścinania poboczy, pług odśnieżny lemieszowy, pług odśnieżny wirnikowy, głowica do pogłębiania i czyszczenia rowów oraz ładowacz czołowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14 dni od daty podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5000,00 (słownie: pięć tysięcy). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonywana będzie na podstawie kompletnych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale I pkt 3 oraz wszystkich niezbędnych załączników wymienionych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz przedstawienia dokumentów wymienionych w rozdziale I pkt 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc.bip.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2007, godzina 09:30, siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.