eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Usługa sprzątania w Sądzie Rejonowym w Myszkowie, nr zamówienia 2/SRM/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Myszków: Usługa sprzątania w Sądzie Rejonowym w Myszkowie, nr zamówienia 2/SRM/2012
Numer ogłoszenia: 138554 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93708 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Myszkowie, ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (034) 315-98-15, faks (034)315-98-95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Sądzie Rejonowym w Myszkowie, nr zamówienia 2/SRM/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w tym gabinetów sędziowskich, sal rozpraw i wszelkich innych pomieszczeń użytkowych i gospodarczych jak również sanitariatów, windy osobowej, ciągów komunikacyjnych - z wykorzystaniem środków technicznych i chemicznych o profesjonalnej jakości. Usługi sprzątania będą wykonywane w Sądzie Rejonowym w Myszkowie w okresie od 01.05.2012 r. do 31.12.2012 r. w dni powszednie w godzinach od 14:00 do 22:00 z tym, że: a) w budynku przy ul. Kwiatkowskiego 2 w okresie od 01.05.2012 r. do 31.07.2012 r. o łącznej powierzchni użytkowej 1933 m2, b) w nowej części budynku po rozbudowie przy ul. Kwiatkowskiego 2 w lipcu 2012 r. o łącznej powierzchni 2174 m2 (sprzątanie jednorazowe po rozbudowie), c) w budynku przy ul. Kwiatkowskiego 2 od 01.08.2012 r. do 31.12.2012 r. o łącznej powierzchni 2174 m2, d) w pomieszczeniach II piętra lokalu wynajmowanego od MTBS Spółka z o.o. przy ul. Pułaskiego 7 w okresie od 01.05.2012 r. do 31.12.2012 r. o łącznej powierzchni użytkowej 498,51 m2, opisane w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ochrony Mienia IMPULS S.C. Janusz Dudek, Bogdan Seweryn, ul. Kapicy 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43689,60

  • Oferta z najniższą ceną: 43689,60 / Oferta z najwyższą ceną: 84624,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.