eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysoka › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 482.000,00 złotych na przedsięwzięcie pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi, sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Św. Walentego w Wysokiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Wysoka: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 482.000,00 złotych na przedsięwzięcie pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi, sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Św. Walentego w Wysokiej
Numer ogłoszenia: 138535 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka , pl. Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2871004, faks (67) 2871004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawysoka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 482.000,00 złotych na przedsięwzięcie pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi, sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Św. Walentego w Wysokiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego kredyt inwestycyjny długoterminowy w kwocie 482.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi, sieci wodociągowej wraz z przyłączami w ul. Św. Walentego w Wysokiej. Informacje szczegółowe: - okres kredytowania: 2012r. - 2021 r. - przewidywana kwota kredytu 482.000,00 zł zapłata kapitału i odsetek będzie następowała w okresach kwartalnych, ostatniego dnia danego kwartału kalendarzowego, a jeżeli ostatnim dniem kwartału będzie dzień wolny od pracy, zapłata następować będzie w ostatnim dniu roboczym, po uprzednim uzyskaniu pisemnej informacji od Kredytodawcy o wysokości odsetek, - pierwsza płatność odsetek na ostatni dzień kwartału w którym nastąpiło uruchomienie kredytu, - do wyliczeń ceny oferty jak i do umowy kredytowej należy zastosować kalendarz rzeczywisty (365/366) z uwzględnieniem lat przestępnych, - oprocentowanie kredytu oparte o stawkę WIBOR 3M wg formuły stosowanej w banku wybranym w procedurze przetargowej. Spłata kredytu następować będzie z dochodów własnych Gminy, poczynając od II kwartału 2013 r. do IV kwartału 2021 r. z uwzględnieniem w planach budżetowych w latach obejmujących spłatę z karencją 1 roku od dnia zawarcia umowy. Spłata następować będzie wg poniższego harmonogramu: od II kw. 2013 r. - 6000,00 zł, każdy z kwartałów po 2.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału, 2014 rok - 16.000,00 zł : 4 kw. x 4.000 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2015 rok - 16.000,00 zł : 4 kw. x 4.000 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2016 rok - 16.000,00 zł : 4 kw. x 4.000 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2017 rok - 16.000,00 zł : 4 kw. x 31.000 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2018 rok - 80.000,00 zł = 4 kw. x 20.000 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2019 rok - 120.000,00 zł : 4 kw. x 30.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2020 rok - 120.000,00 zł : 4 kw. x 30.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału 2021 rok - 92.000,00 zł : 4 kw. x 23.000,00 zł płatne na ostatni dzień kwartału ______________ razem: 482.000,00 zł Zamawiający dopuszcza możliwość finansowania inwestycji ze środków Europejskiego Banku Inwestycyjnego a tym samym wyraża zgodę na udzielanie EBI wszelkich wyjaśnień, informacji, raportów mających związek z realizacją przedsięwzięcia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięćtysięcyzłotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz OFERTA, 2. Oświadczenia, 3. Pełnomocnictwa osób upoważnionych do reprezentowania Banku dla osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Banku, 4. Projekt umowy pomiędzy Bankiem a Gminą zawierający wszelkie wymogi okreśłone w niniejszej specyfikacji. 5. Dowód wniesienia wadium - kserokopia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą i wymaga zapisania tych zmian w przygotowanym przez Wykonawcę projekcie umowy, który stanowić będzie załącznik do oferty w następujących sytuacjach: a) w przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej zwiększonymi wydatkami na usunięcie skutków klęsk żywiołowych oraz innych podobnych okoliczności albo taż w przypadku załamania płynności dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą dopuszcza się możliwość: - zmiany harmonogramu spłat kredytu, - przedłużenia terminu spłaty kredytu, - zawieszenia spłat kredytu - okres zawieszenia będzie wolny od odsetek karnych b) zmiana terminu płatności w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) zmniejszenie kwoty kredytu - w przypadku nieprzewidzianego wzrostu dochodów budżetowych gmin, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, d) zmiana harmonogramu spłat rat kapitałowych w przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, f) zmiana innych postanowień umownych w sytuacjach niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminawysoka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wysoka, Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21, 89-320 Wysoka,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.