eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › Przebudowa drogi powiatowej Nr 3804S odcinek DK-1 - Zabijak - Huta Stara ETAP I odcinek od km 3+100 do km 5+ 723 Pińczyce - Huta Stara

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Żarki: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3804S odcinek DK-1 - Zabijak - Huta Stara ETAP I odcinek od km 3+100 do km 5+ 723 Pińczyce - Huta Stara
Numer ogłoszenia: 138522 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3804S odcinek DK-1 - Zabijak - Huta Stara ETAP I odcinek od km 3+100 do km 5+ 723 Pińczyce - Huta Stara.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych polegających na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 3804 S odcinek DK-1 - Zabijak - Huta Stara ETAP I odcinek Pińczyce - Huta Stara od km 3+100 do km 5+723 1. Zakres przebudowy drogi obejmuje roboty drogowe i kanalizacyjne na odcinku 2,623 km zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacjami wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi technicznymi : (1) Przebudowa drogi - Pińczyce - Huta Stara odcinek 3+100 - 5+ 723 - roboty przygotowawcze - wycinka drzew - roboty ziemne - wykonanie podbudowy - wykonanie nawierzchni - wykonanie chodników , wjazdów - uzupełnienie poboczy - regulacja rowów - roboty wykończeniowe - oznakowanie poziome i pionowe (2) odcinek od ul.Tęczowej do ul. Spacerowej str. lewa w miejscowości Huta Stara - wykonanie chodników , wjazdów - roboty przygotowawcze do kanalizacji deszczowej, (kanał z rur WIPRO fi 400mm, przykanaliki z rur WIPRO fi 200mm,- studzienki rewizyjne, wpusty ściekowe). (3) odcinek od ul. Spacerowej do końca opracowania str. lewa w miejscowości Huta Stara - wykonanie chodników , wjazdów - roboty przygotowawcze do kanalizacji deszczowej, (przepusty pod zjazdami , przykanaliki z rur WIPRO fi 200mm, wpusty ściekowe). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonych dokumentach: - projekt budowlany - załącznik Nr 10 do SIWZ UWAGA : projekt budowlany dotyczy całej inwestycji - do realizacji przedmiotu zamówienia i przygotowania oferty należy uwzględnić zakres objęty przedmiarem robót dotyczący I ETAPU wg załącznika Nr 8 do SIWZ . - przedmiar robót - załącznik Nr 8 do SIWZ - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 9 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.33 - 45.23.32.33 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu : 50.000,00 zł Słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych .Należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na przebudowie dróg publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 2.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania nawierzchni bitumicznych, chodników wraz z kanalizacją deszczową. c) wykonawca musi wykazać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wykaże sprzęt i urządzenia własne i obce (np. dzierżawione, wylesingowane itp.) , które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wykonawca musi wykazać minimum posiadania: - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T - 1 szt - walec drogowy gumowo-stalowy - 1 szt - skrapiarka samojezdna do bitumu - 1 szt - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki - 4 szt - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości i ubijaki zagęszczające - 1szt - frezarka - 1szt - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub umowa podpisana z taką wytwórnią na obsługę przedmiotu zamówienia ; d) przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń, jeżeli w wykazie ,o którym mowa w pkt c, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, e) wykonawca musi wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykonawca poda imiona i nazwiska osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności f) przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował g) wykonawca musi wykazać podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane będą do wykonania zamówienia jako podmioty występujące wspólnie, jeżeli jest to przewidziane , określając zakres robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a) wykonawca będzie posiadał aktualnie obowiązującą polisę ubezpieczenia o wartości min.1.000.000 PLN lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 ust.1 i 2 PZP; Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ ( załącznik Nr 2) 2. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - Prawo zamówień Publicznych (na temat karalności wykonawcy) , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 w/w ustawy ( na temat karalności podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda ; a) w wykazie zrealizowanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty , będą wykonane minimum 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 2.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania nawierzchni bitumicznych, wykonanie chodników oraz kanalizacji deszczowej. b) w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, który należy załączyć do oferty , wykonawca wykaże sprzęt i urządzenia własne i obce(np. dzierżawione, wylesingowane itp.) , które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wykonawca musi wykazać minimum posiadania: - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T - 1 szt - walec drogowy gumowo-stalowy - 1 szt - skrapiarka samojezdna do bitumu - 1 szt - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki - 4 szt - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - 1 szt - rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości i ubijaki zagęszczające - 1szt - frezarka - 1szt - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub umowa podpisana z taką wytwórnią na obsługę przedmiotu zamówienia na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń, jeżeli w wykazie ,o którym mowa w pkt d, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, będzie wynikało, że podmioty udostępnią niezbędne narzędzia i urządzenia na okres realizacji przedmiotu zamówienia; d) w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wykonawca poda imiona i nazwiska osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na lub wg dokumentu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ; e) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz dokument stwierdzający , że jest on aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; f) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych,, oraz dokument stwierdzający , że jest on aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; g) z pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt d , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował , będzie wynikało ,że podmioty udostępnią osoby zdolne do wykonania zamówienia w terminie realizacji przedmiotu zamówienia; h) w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane będą do wykonania zamówienia jako podmioty występujące wspólnie, jeżeli jest to przewidziane , określając zakres robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ; 4. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda : a) polisę ubezpieczenia o wartości min.1.000.000 PLN lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalność zgodnej z przedmiotem zamówienia; 5. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ( konsorcjum) mają obowiązek złożyć każdy z osobna dokumenty wymienione w Rozdziale VI pkt 1 , pkt 2 a),b),c), d) SIWZ Do oferty należy dołączyć: a) Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną zmawiający wymaga złożenia kopii umowy spółki. O ile nie jest uregulowane w umowie spółki należy dołączyć uchwałę uczestników w sprawie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt a) i ppkt c) SIWZ powinny być wystawione na każdego ze wspólników i na spółkę cywilną. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( Załącznik Nr 2 do SIWZ) ma obowiązek złożyć każdy ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum , wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóżniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego , do przedłożenia umowy konsorcjum. Wszelkie korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, ppkt a),b),c),d) SIWZ składa dokumenty o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.(Dz.U.Nr 87,poz.605 z póż. zmnianami) . W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow .pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59 42-310 Żarki Sekcja Techniczna pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki (sekretariat)-pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.