Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Koszalin: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 125 000 EURO NA WYKONANIE USŁUGI POMIARÓW NATĘŻEŃ PÓL ELEKTROMAGNETYCZNYCH URZĄDZEŃ ELEKTROMAGNETYCZNYCH DO CELÓW BHP W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1223 W KOSZALINIE SPRAWA NR 1-BHP-2011
Numer ogłoszenia: 138519 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 125 000 EURO NA WYKONANIE USŁUGI POMIARÓW NATĘŻEŃ PÓL ELEKTROMAGNETYCZNYCH URZĄDZEŃ ELEKTROMAGNETYCZNYCH DO CELÓW BHP W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1223 W KOSZALINIE SPRAWA NR 1-BHP-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiarów analiz i natężeń pól elektromagnetycznych wytwarzanych przez urządzenia wymienione w załączniku nr 1 zgodnie z Decyzją nr 98 MON Ministra Obrony Narodowej w sprawie przestrzegania w resorcie obrony narodowej zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy stosowaniu urządzeń wytwarzających promieniowanie elektromagnetyczne z dnia 31.03.2006r. (Dz.U. MON 2006 Nr 6.poz.65).oraz normą NO-06-A215-2:2007 Pomiary wykonać należy na niżej wymienionym sprzęcie: 1. NUR - 41 szt. 2 2. NUR -31 szt. 2 3. NUR - 21 szt. 3 4. NUR - 22 szt. 2 5. PRWB szt. 24 6. SSWN szt. 3 7. SW GM szt. 4 8. RSKP szt. 2 9. AKIPS szt. 2 Zakres badań obejmuje: NUR - 21 - Radiolokacyjna Stacja Wstępnego Poszukiwania - elementy podlegające badaniu , bloki nadajnika ,tor falowodowy , antena. NUR- 22 - Radiolokacyjna Stacja Wstępnego Poszukiwania - elementy podlegające badaniu, bloki nadajnika , tor falowodowy, antena. NUR - 31- Radiolokacyjna Stacja Wstępnego Poszukiwania - elementy podlegające badaniu ,bloki nadajnika , tor falowodowy, antena. NUR - 41- Radiolokacyjna Stacja pomiaru wysokości - elementy podlegające badaniu ,bloki nadajnika , tor falowodowy, antena. PRWB - OSA - Wóz bojowy do wykrywania i rozpoznawania celów - elementy podlegające badaniu - nadajniki (nadajnik magnetronowy, tor falowodowy, antena) stacji: RSWW, SSC, SPK - 2 kanały. SSWN - KUB- zestaw stacji radiolokacyjnych wykrywania i naprowadzania - elementy podlegające badaniu - nadajniki (nadajnik magnetronowy, tor falowodowy, antena) stacji : RSWP- 2 kanały, SNR, SSWO. SW GM- samobieżna wyrzutnia rakietowa KUB (na podwoziu gąsiennicowym) - elementy podlegające badaniu - nadajnik (nadajnik magnetronowy, tor falowodowy, antena) stacji : SSWO. RSKP - Ruchoma stacja kontrolno- pomiarowa - elementy podlegające badaniu - tory falowodowe do sprawdzania rakiet AKIPS- Stacja kontrolno pomiarowa - elementy podlegające badaniu - tory falowodowe do sprawdzania rakiet Wymagania: 1. WYKONAWCA przeprowadza pomiary natężenia pól elektromagnetycznych metodami określonymi w Normach Obronnych lub Polskich Normach, a w przypadkach szczególnych, których nie określają Normy Obronne lub Polskie Normy na podstawie Wytycznych Ministra Obrony Narodowej do Dec. Nr 98-MON z dnia 31.03.2006r. zgodnie z zaleceniami Zakładu Ochrony Mikrofalowej Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii. 2. WYKONAWCA przeprowadzający pomiary pól elektromagnetycznych w jednostkach ( komórkach ) organizacyjnych resortu Obrony Narodowej musi posiadać akredytację uzyskaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 r. Nr 204,poz. 2087 oraz 2005r. Nr. 64,poz.656 i Nr 267, poz. 2258) 3. ZAMAWIAJĄCY zobowiązuje się do zapewnienia prawidłowej pracy i obsługi wszystkich urządzeń wymienionych w punkcie 1 w czasie wykonywania pomiarów. 4. WYKONAWCA sporządza dokumentację w 3 egzemplarzach dla urządzeń objętych usługą w terminie do 3 miesięcy od daty zakończenia pomiarów określonych w ust.1 § 1 zgodnie z Decyzją nr 98 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 31.03.2006r. (Dz.U. MON 2006 Nr 6.poz.65).oraz normą NO-06-A215-2:2007(2 egz. Zleceniodawca 1 egz. a.a) Miejsce realizacji zamówienia : ZAMAWIAJĄCY dostarczy urządzenia na miejsce wykonania pomiarów tj. Ośrodek Ćwiczeń w Kretominie ( oddalony 4 km od granic administracyjnych miasta Koszalina)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.52.00 - Wykonywanie badań .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art.24 ust.1. ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ; b) Kserokopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 - Załącznik nr 3 do SIWZ ; c) Oświadczenia, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Załącznik nr 5 do SIWZ; d) Oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Załącznik nr 6 do SIWZ W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): a) Oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1- Załącznik nr 4 do SIWZ; b) Kserokopię aktualnego certyfikatu akredytacji do prowadzenia badań określonych w niniejszej SIWZ. (W przypadku braku akredytacji wykonawca może przedstawić akredytację firmy współpracującej z nią (podwykonawcę) posiadającą akredytację w przedmiotowym zakresie wraz z dokumentem potwierdzającym współpracę tj. oświadczenie o usługach podzleconych. - Załącznik nr 9 do SIWZ;. c) Kserokopię poświadczenia bezpieczeństwa przemysłowego. Opis sposobu dokonania oceny tych warunków: 1. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1. na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia/nie spełnia wymagane warunki. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił ww. warunki. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (tzw. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej POUFNE) - Załącznik nr 7 do SIWZ ; b) wykaz osób (posiadające poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej POUFNE), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług - Załącznik nr 8 do SIWZ; Opis sposobu dokonania oceny tych warunków: 1. Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia-nie spełnia wymagane warunki. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił ww. warunki. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o usługach podzleconych - Załącznik nr 9 do SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1223
75-201 Koszalin
ul. 4-go Marca 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 08:45, miejsce: Osobiście w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna w godzinach 8.00 -14.00 lub pocztą na adres Zamawiającego. Jednostka Wojskowa 1223 75-201 Koszalin ul. 4-go Marca 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 (ul. Kołobrzeska) w m. Białogard
- Przebudowa DW 113 m. Mosty
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW115 m. Pilchowo ul. Szczecińska
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych oraz pełnienie nadzoru autorskiego na wykonanie przebudowy i remontu dwóch budynków SOSW nr 2 przy ul. ks. M. Góreckiego 16 w Gdańsku
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej (kolejne postępowanie)
- Modernizacja i rozbudowa oświetlenia drogowego w gminie Borów
- "Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla budowy ulic na terenie miasta Rumi, z podziałem na części".
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.