eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › remont ciągów komunikacyjnych na parterze, sali gimnastycznej z zapleczem oraz pokoju nauczycielskiego w budynku SPWŚ nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Katowice: remont ciągów komunikacyjnych na parterze, sali gimnastycznej z zapleczem oraz pokoju nauczycielskiego w budynku SPWŚ nr 1
Numer ogłoszenia: 138496 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna Województwa Śląskiego Nr 1 im. Zofii Szlenkierówny w Katowicach, ul. Wiertnicza 3, 40-304 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 256 61 00, 256 62 61, fax 0-32 256 62 61 wew. 113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła policealna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ciągów komunikacyjnych na parterze, sali gimnastycznej z zapleczem oraz pokoju nauczycielskiego w budynku SPWŚ nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ciągów komunikacyjnych parteru, sali gimnastycznej z zapleczem i pokoju nauczycielskiego w budynku Szkoły Policealnej Województwa Śląskiego nr 1 w Katowicach przy ul. Wiertniczej 3. a) Remont ciągów komunikacyjnych na parterze w tym: naprawa tynków, uzupełnianie tynków wewnętrznych, położenie wewnętrznych gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wew., podłoży gipsowych z gruntowaniem, malowanie farbami olejnymi, położenie częściowo tynków typu wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej wewnętrznych, wymiana wewnętrznej stolarki metalowej na PCV wraz z przeszkleniem, zamontowanie pionowo paneli na dylatacjach korytarza, wymiana opraw oświetleniowych, przebudowa portierni wg szkiców i rysunków przedstawionych przez inwestora, częściowy remont posadzki położenie glazury podłogowej (w części jadalni), oraz roboty towarzyszące. b) Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem w tym: demontaż paneli ściennych, wykonanie okładzin z płyt OSB, naprawa tynków, uzupełnianie tynków wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wew., malowanie farbami olejnymi, wykonanie nowych osłon na grzejniki, renowacja w tym cyklinowanie parkietu, renowacja drzwi drewnianych i drabinek gimnastycznych, licowanie ścian płytkami z glazury, doprowadzenie do sanitariatów instalacji wodnej, demontaż i montaż baterii, umywalek, muszli pojedynczych oraz roboty towarzyszące. c) Remont pokoju nauczycielskiego w tym: naprawa tynków, uzupełnianie tynków wewnętrznych, położenie wewnętrznych gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wew., podłoży gipsowych z gruntowaniem, malowanie farbami olejnymi, remont posadzki i położenie paneli podłogowych, wymiana opraw oświetleniowych, oraz roboty towarzyszące.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 23.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). 4.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4.1. mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełnią warunki określone w art. 22 Ustawy PZP: 4.2.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, 4.2.5. ustanowią kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 4.2.6. posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości co najmniej 50% wartości oferty, 4.2.7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. 4.3. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt. 5. SWIZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie powinni złożyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 5.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 5.1.1. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.1. 5.1.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.1.2. Wyznaczenie kierownika robót - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zmianami) - Załącznik Nr 8. 5.1.2. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.2. 5.1.2.1. Oświadczenie wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 2 oświadczenie o spełnieniu warunków podmiotowych w Załączniku nr 2). 5.1.2.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej czterech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu, które jest przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej czterech robót budowlanych w tym okresie - Załącznik Nr 7 SIWZ. Osoba poprzedniego inwestora nie ma wpływu na podobieństwo zamówienia. 5.1.2.3 Dokumenty potwierdzające, że zamówienia przedstawione w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie (listy referencyjne, protokoły odbiorów końcowych lub inne dokumenty stwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych). 5.1.2.4 Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; w wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do OIIB - Załącznik Nr 9. 5.1.3. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.3. 5.1.3.1. Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (pkt. 3 oświadczenia o spełnieniu warunków podmiotowych w Załączniku Nr 2 SIWZ). 5.1.3.2. Wykazania przez wykonawcę dostępu do środków finansowych wysokości co najmniej 50% wartości oferty - informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.1.3.3. Posiadania przez wykonawcę umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 5.1.4. W zakresie warunku określonego w pkt. 4.2.4. 5.1.4.1 Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki podmiotowe udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz oświadczenie, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania (odpowiednio pkt. 1 w Załączniku Nr 2 oraz oświadczenie wg Załącznika Nr 3). 5.1.4.2 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. I pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (informacja z KRK dotyczy wyroku sądu orzekającego zakaz ubiegania o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary). 5.1.4.3 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. I pkt 4-8 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacje te powinny dotyczyć wszystkich osób mających status: 1. osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą, 2. wspólnika spółki jawnej, 3. partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, 4. komplementariusza spółki komandytowej lub komandytowo -akcyjnej, 5. członka organu zarządzającego osoby prawnej. 5.1.4.4 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.1.4.5 Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.2. Dokumenty obce, nie wystawiane przez wykonawcę, powinny być złożone w formie kopii kserograficznej, podpisanej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,95
  • 2. gwarancja wykonawcy na roboty - 0,05

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.katowice.pl (link BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna Województwa Śląskiego nr 1 im. Zofii Szlenkierówny 40 - 304 Katowice ul. Wiertnicza 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie szkoły. 40-304 Katowice ul. Wietnicza 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.