eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › MATERIAŁY POMOCNICZE DO STERYLIZACJI (nr rej. A/14/10)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Poznań: MATERIAŁY POMOCNICZE DO STERYLIZACJI (nr rej. A/14/10)
Numer ogłoszenia: 138491 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72101 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, faks 061 8310242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MATERIAŁY POMOCNICZE DO STERYLIZACJI (nr rej. A/14/10).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów pomocniczych do sterylizacji usystematyzowanych w 7 pakietach. Dokładny opis asortymentowy, ilościowy oraz wymagania co do przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik. oraz w Załączniku nr 3 - Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga aby: -termin ważności materiałów w chwili dostarczenia do siedziby Zamawiającego wynosił minimum 12 miesięcy; - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - maksymalny termin dostawy wynosi 3 dni robocze od zamówienia przez Aptekę telefonicznie lub faksem. Termin dostawy może ulec przedłużeniu do 5 dni roboczych, pod warunkiem poinformowania Apteki Szpitalnej o przewidywanym dłuższym terminie dostawy, niezwłocznie po otrzymaniu ww. zamówienia; - produkty dostarczane podczas trwania umowy muszą być identyczne z produktami proponowanymi w ofercie przetargowej; - Wykonawca dostarczał partie produktów na własny na koszt i ryzyko; - seria i data ważności produktu i numer umowy były uwidocznione na fakturze i zgodne z dostarczonym produktem; - na/w każdym opakowaniu jednostkowym materiałów do sterylizacji zamieszczana była etykieta informacyjna w języku polskim, zawierająca opis produktu, nazwę handlową, producenta, rozmiary a także serię i termin ważności, przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - nazwa handlowa oraz nr katalogowy produktu umieszczane na fakturach były zgodne z przedstawionymi w ofercie. Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np. dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania , przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty, zmiana ta może nastąpić aneksem przyjętym przez obie strony. 2) Wykonawca zobowiązany jest do: - dostarczenia wraz z ofertą certyfikatów CE i deklaracji zgodności wyrobów medycznych. Dokumenty te w ofercie muszą być przyporządkowane do poszczególnych wyrobów; - dostarczenia (na wezwanie zamawiającego) w ciągu 3 dni roboczych, osobno spiętych katalogów (w języku polskim) potwierdzających spełnianie parametrów oferowanych produktów; - dostarczenia wraz z ofertą próbek oferowanych produktów po minimum 2 sztuki dla każdej pozycji, w celu weryfikacji wymagań określonych przez zamawiającego. Nie zużywalne próbki zostaną zwrócone po sprawdzeniu zgodności z ofertą , na pisemny wniosek wykonawcy, który należy złożyć najpóźniej w ciągu 30 dni od podpisania umów. Po tym terminie ew. pozostałe próbki zostaną zużyte przez zamawiającego;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 Rękawy do sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22668,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22862,16

  • Oferta z najniższą ceną: 22862,16 / Oferta z najwyższą ceną: 33126,23

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 Torebki foliowo papierowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., u. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16487,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16153,36

  • Oferta z najniższą ceną: 16153,36 / Oferta z najwyższą ceną: 26140,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 Testy do sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 3M POLAND Sp. z o.o., ul. Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20149,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12347,80

  • Oferta z najniższą ceną: 12347,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14070,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 Taśmy do sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2670,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3084,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3084,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5895,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 Papier do sterylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S. A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24825,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23953,45

  • Oferta z najniższą ceną: 23953,45 / Oferta z najwyższą ceną: 25011,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 Torebki, Plomby, Etykiety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER MED Sp. z o.o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13919,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11827,14

  • Oferta z najniższą ceną: 11827,14 / Oferta z najwyższą ceną: 16872,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 Rękawy włókninowo-foliowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VP Polska Sp. z o.o., Lotników Alianckich 65, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24435,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27493,01

  • Oferta z najniższą ceną: 27493,01 / Oferta z najwyższą ceną: 27493,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.