eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Sukcesywne Dostawy Transportem Wykonawcy Ogumienia dla potrzeb własnych przy PKS w Świdwinie Sp. z o.o. w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Świdwin: Sukcesywne Dostawy Transportem Wykonawcy Ogumienia dla potrzeb własnych przy PKS w Świdwinie Sp. z o.o. w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy.
Numer ogłoszenia: 13846 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Świdwinie Spółka z o.o. , ul. Bolesława Chrobrego 24, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3652078-9, faks 0-94 3650434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.swidwin.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne Dostawy Transportem Wykonawcy Ogumienia dla potrzeb własnych przy PKS w Świdwinie Sp. z o.o. w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nowego ogumienia do autobusów PKS w Świdwinie Sp. o.o. Dostawy w asortymencie w ilościach wskazanych przez Zamawiającego (Załącznik Nr 1).Wykonawca będzie dostarczał na własny koszt do magazynu Zamawiającego Ul. Bolesława Chrobrego 24,78-300 Świdwin, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00- 15:00. Dostawa realizowana będzie w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia Zamówienia (telefonicznie lub faksem). Wykonawca w formularzu ofertowym zał. nr 2 wpisze osobę upoważnioną do kontaktów z Zamawiającym ( tj..osobę, do której należy zgłosić zamówienie oraz kierować reklamację) poda jej adres, imię i nazwisko, nr telefonu, faksu. Ze strony Zamawiającego do kontaktów będą wyznaczone osoby,które zostaną wpisane do umowy. Ogumienie będące przedmiotem zamówienia powinno: - być fabrycznie nowe - spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN - być dopuszczone do stosowania zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Warunki płatności, sposób rozliczenia, warunki gwarancji na dostarczony towar a także zasady rozpatrywania reklamacji określa formularz umowy -zał. nr 5 do niniejszej SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia rozwiązań równoważnych funkcjonalnie, jakościowo i użytkowo, wyjaśniając jednocześnie,że w opisie wymagań Zamawiającego, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie pochodzenia, jego wskazanie ma na celu przedstawienie asortymentu niezbędnego dla zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowej pracy pojazdów. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy Dostarczone ogumienie nie może być starsze niż 6 miesięcy od daty wyprodukowania. Ogumienie musi spełniać najwyższe wymagania w zakresie przyczepności prowadzenia i bezpieczeństwa podczas jazdy w różnych warunkach pogodowych nie powinno wytwarzać nadmiernego hałasu. Bieżnik ogumienia ma doskonale odprowadzać nadmiar wody by uniknąć efektu aquapalaningu. Wykonawca udzieli, co najmniej identycznego okresu gwarancji na dostarczone przez siebie ogumienie, jakiego udzielił producent z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.22.00 - Opony do autobusów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy łącznie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wartości, co najmniej 70.000,00 zł. brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks.swidwin.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o. o. 78-300 Świdwin, ul. Bolesława Chrobrego 24 pokój nr 7 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o. o. 78-300 Świdwin, ul. Bolesława Chrobrego 24 pokój nr 7 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.