eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawy przedmiotów umundurowaniakurtki oraz obuwie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Koszalin: Dostawy przedmiotów umundurowania: kurtki oraz obuwie
Numer ogłoszenia: 138343 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy przedmiotów umundurowania: kurtki oraz obuwie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji 150 kpl. kurtek służbowych Straży Granicznej koloru khaki z podpinką i emblematem, 600 par półbutów galowych, 700 par botków zimowych koloru czarnego zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisach Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącymi załączniki 1a, 1b,1c, do SIWZ. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy i może być wydłużony do 24 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat. Zamawiający - dopuszcza składanie ofert częściowych na przedmiot zamówienia, tj. według podziału przedmiotu zamówienia na niżej wymienione części, z zachowaniem rodzaju i ilości przedmiotu zamówienia: Część nr 1 - dostawa 150 szt. kurtek służbowych Straży Granicznej koloru khaki z podpinką i emblematem Część nr 2 - dostawa 600 par półbutów galowych dostawa 700 par botków zimowych koloru czarnego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaków towarowych (nazwy handlowej) czy norm, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć, w odniesieniu do znaków towarowych, produkty spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym zakresie co opisane w OPZ, a w odniesieniu do norm, rozwiązania związane z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według znowelizowanych norm lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w OPZ. W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania wyboru najkorzystniejszej ofert, w tym dokonania oceny zaoferowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w ramach złożonej oferty do dostarczenia ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia tj. w przypadku złożenia oferty na : a) część nr 1: kurtkę służbową Straży Granicznej koloru khaki z podpinką i emblematem w pierwszym stopniu jakości w rozmiarze dla wzrostu 175 cm, obwód klatki piersiowej 98 cm, która będzie podlegała ocenie zgodności z zapisami zawartymi w SIWZ. b) część nr 2: - jedną parę półbutów galowych w pierwszym stopniu jakości w rozmiarze 28,5 numeracji metrycznej (44 numeracji francuskiej), która będzie podlegała ocenie zgodności z zapisami zawartymi w SIWZ.; - jedną parę botków zimowych koloru czarnego w pierwszym stopniu jakości w rozmiarze 28,5 numeracji metrycznej (44 numeracji francuskiej), która będzie podlegała ocenie zgodności z zapisami zawartymi w SIWZ.; Wzory mogą ulec podczas oceny zniszczeniu (rozerwaniu, rozpruciu) za co Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności. Wzory Wykonawców, których oferta nie została wybrana mogą być na ich pisemny wniosek zwrócone, na ich koszt. Wzór przedmiotu zamówienia musi być opakowany i oznaczony w sposób analogiczny do oznaczenia oferty. Oferent przed złożeniem oferty może po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami obejrzeć w siedzibie Zamawiającego użytkowany aktualnie przez funkcjonariuszy SG wzór przedmiotu zamówienia. Zaoferowanie przez Wykonawcę wzoru: - który, nie spełnia warunków, określonych przez Zamawiającego w SIWZ, - który nie będzie zgodny z przedmiotem zamówienia zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie, spowoduje, że oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona przez Zamawiającego zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00 - Kurtki 18.81.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca składający ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 100,00 zł . W przypadku częściowego składania ofert wadium należy wnieść w następujący sposób: a) dla części nr 1 zamówienia - w kwocie 1 100,00 zł. b) dla części nr 2 zamówienia - w kwocie 4 000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w zakresie tego warunku. Ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4.2.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia: a. w przypadku złożenia oferty na część nr 1 - analiz, atestów, raportów z badań lub innych dokumentów, zawierających wskaźniki techniczno-użytkowe tkaniny poliestrowej powlekanej, dzianiny futerkowej, włókniny puszystej, dzianiny syntetycznej, tkaniny wełnianej na emblemat użytych do wykonania kurtki służbowej Straży Granicznej koloru khaki z podpinką i emblematem, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te powinny być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub inne laboratorium posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe). Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 24 miesiące przed dniem złożenia oferty; - jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania; b. w przypadku złożenia oferty na część nr 2 - analiz, atestów, raportów z badań lub innych dokumentów, zawierających wskaźniki techniczno-użytkowe skóry na wierzch cholewek, skóry podszewkowej, (przyszwy i obłożyny), podeszwy użytych do wykonania półbutów galowych i botków zimowych koloru czarnego oraz wyrobu gotowego potwierdzającego spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te powinny być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub inne laboratorium posiadające nadzorowane wyposażenie pomiarowo-badawcze (np. laboratorium notyfikowane, zakładowe). Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 24 miesiące przed dniem złożenia oferty; - jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, która powinna zawierać co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, tabelę wymiarów, opis sposobu pakowania;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Dodatkowa gwarancja (od 0-12 miesięcy) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach : 1) zmiany adresu siedziby Zamawiającego i Wykonawcy; 2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy uzasadnionej przedłużeniem się postępowania przetargowego; 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. dotyczących podatku od towaru i usług. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) w szczególności zmiana osób wskazanych do kontaktu ze Stronami, o których mowa w § 3 ust. 1 i 2 umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego : 1) opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) ocenę wpływu zmiany na termin wykonania przedmiotu umowy; 4) ocenę wpływu zmiany na wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cos.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, budynek nr 3, pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 13:00, miejsce: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.