eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica Kaszubska › Zakup, dostawa i montaż stolarki PCV w Szkole Podstawowej w Dębnicy Kaszubskiej



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Dębnica Kaszubska: Zakup, dostawa i montaż stolarki PCV w Szkole Podstawowej w Dębnicy Kaszubskiej
Numer ogłoszenia: 138284 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki, ul. Zjednoczenia 28, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 059 8131339, fax 059 8131339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szkolatkdk25@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż stolarki PCV w Szkole Podstawowej w Dębnicy Kaszubskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest: wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, w kolorze białym, w istniejących podziałach rozwieralno-uchylnych, z mikrowętylacją wg. opisu - zał. nr 1 montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze ciemno brązowym montaż parapetów wewnętrznych w kolorze białym Zakres wymiany obejmuje budymek głównej Szkoły Podstawowej przy ul.Zjednoczenia 28, 74 szt., wg. zał. nr 1 Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej obywać się będzie w czasie ferii letnich. Wybrany oferent przed podjeciem wykonywanej roboty budowlanej zobowiazany jest do wykonania własnych pomiarów przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne, prawne, bądź jednostki nie posiadające osobowości prawnej, które: a) Spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Przedstawią minimum 3 referencje od zamawiających, w których podany będzie zakres przedmiotowy oraz finansowy zrealizowanego zamówienia, miejsce realizacji czas realizacji oraz ocena wykonania, d) Wykażą się doświadczeniem w pracach o podobnym charakterze i zakresie w okresie ostatnich 3 lat, e) Mają dodatni wynik finansowy za 2007 r., f) Mają dodatni dochód za rok 2007 - w przypadku firm nie sporządzających bilansu, g) dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 25% ceny netto złożonej oferty, h) Udzielą min. 5 lat gwarancji na wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia. Ocena warunków będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów będących załącznikami oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni dostarczyć następujące oświadczenia: 1 .Oświadczenie o spełnieniu warunków opisanych w art. 22.1. ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst ujednolicony z 20 listopada 2007r. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego organu oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1 ) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat tj. 2005, 2006 i 2007, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym polegającym na wymianie okien, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonywania wraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Sprawozdanie finansowe za rok 2007, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za 2007 rok 2) Informację banku (banków), lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku składania ofert przez wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1, podpkt 1) i 2) wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż w terminach podanych odpowiednio wyżej. Jeżeli w kraju pochodzenia lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawodowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.debnicakaszubska.bip.net.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki ul. Zjednoczenia 28 76-248 Dębnica Kaszubska.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:15, miejsce: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki ul. Zjednoczenia 28 76-248 Dębnica Kaszubska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.