Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Iława: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej od ul. Biskupskiej poprzez ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Narutowicza do ul. Jagiellończyka w Iławie.
Numer ogłoszenia: 138269 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Wodociągi Sp. z o.o. , ul. Wodna 2, 14-202 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6485123, faks 089 6485123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilawskiewodociagi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej od ul. Biskupskiej poprzez ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Narutowicza do ul. Jagiellończyka w Iławie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej od ulicy Biskupskiej poprzez ul. Konstytucji 3 Maja, ul. Narutowicza do ul. Jagiellończyka. 2.Przedmiot umowy obejmuje nadzór całego procesu inwestycyjnego w zakresie niżej wymienionych branż, niezbędnych do prowadzenia przedmiotowego zadania tj: 1)branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; 2)branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.Planowany zakres rzeczowy prac podlegających usłudze nadzoru: 1)Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej od ul. Biskupskiej poprzez ul. Konstytucji 3-go Maja, ul. Narutowicza do skrzyżowania ulic Jagiellończyka i ul. Szeptyckiego w Iławie, 2)Rozbiórka istniejącego budynku przepompowni ścieków zlokalizowanego przy ul. Biskupskiej w Iławie, 3)Budowa dwóch ogrodzeń przepompowni ścieków przy ul. Biskupskiej i Konstytucji 3-go Maja w Iławie, 4)Zasilanie energetyczne czterech przepompowni ścieków przy ul. Biskupskiej i Konstytucji 3-go Maja oraz kabla grzejnego prowadzonego wzdłuż rurociągu kanalizacyjnego umieszczonego pod kładką pieszą nad jeziorem Jeziorak. 5)Budowa nowego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Biskupskiej w celu podłączenia instalacji sanitarnej projektowanego basenu do miejskiej sieci ks.. 4.Gwarancja na prace objęte niniejszym zamówieniem winna wynosić minimum 3 lata od zakończenia całości robót wszystkich branż nad którymi pełniony będzie nadzór. 5.Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać wszystkie czynności wynikające z Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych do tejże ustawy. 6.Opis projektu objęty nadzorem Projekt jest przewidziany do współfinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko W wyniku realizacji niniejszego zadania zostanie wybudowane: 1) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - 833,2 mb; przyłączy - 281,0 mb; 2) sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej - 308,5 mb; przyłączy - 76,0 mb; 2) sieci wodociągowej - 326,0 mb; przyłączy - 225,9 mb; 3) sieci kanalizacji deszczowej - 367,0 mb; przyłączy - 117,0 mb..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1)W zakresie warunku wskazanego w lit. a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców), występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2)W zakresie warunku wskazanego w lit. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: 2.1. doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej i/lub deszczowej grawitacyjnej i tłocznej oraz sieci wodociągowej. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego Wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.2. potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych: -Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe; -uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisany na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. b)Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: -Minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe; -Uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisany na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego W przypadku dysponowania osobami innego podmiotu wykonawca zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)W zakresie warunku wskazanego w lit. c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - nie dotyczy. 4)W zakresie warunku wskazanego w lit. d), że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego oświadczenia. 5)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy pzp)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy, 2)Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 4)Wykaz wykonanych usług okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia). 5)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7)Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana), 8)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, 2.Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych w ofercie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilawskiewodociagi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Iławskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Wodna 2
14-200 Iława
pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Iławskie Wodociągi Sp. z o.o. ul. Wodna 2 14-200 Iława sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Może być współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa 500 ton kruszywa ze skały litej frakcji 0-31,5 mm
- Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 23 zadania
- Zakup 50 ton masy mineralno - asfaltowej na gorąco dla PZD w Iławie
- Mięso i wędliny ( 1 /24 )
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem metalowym o konstrukcji samonośnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Zarzycach Wielkich
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz nadzorem inwestorskim
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.