eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › DOSTAWA BETONU DO ROBÓT DROGOWYCH WYKONYWANYCH NA TERENIE POWIATU KOŁOBRZESKIEGO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-30

Kołobrzeg: DOSTAWA BETONU DO ROBÓT DROGOWYCH WYKONYWANYCH NA TERENIE POWIATU KOŁOBRZESKIEGO.
Numer ogłoszenia: 138214 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68547 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu, ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3528810, faks 94 3528810.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BETONU DO ROBÓT DROGOWYCH WYKONYWANYCH NA TERENIE POWIATU KOŁOBRZESKIEGO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa betonu do robót drogowych wykonywanych na terenie powiatu kołobrzeskiego wraz z transportem wg specyfikacji. - Beton B 7,5 w ilości 180 m3 spełniający normy PN-EN 206-1:2003 (+/- 20% odstępstwa) - Beton B10 w ilości 140 m3 spełniający normy PN-EN 206-1:2003 (+/- 20% odstępstwa) - Beton B15 w ilości 140 m3 spełniający normy PN-EN 206-1:2003 (+/- 20% odstępstwa) - Wielkość zamówienia zależeć będzie od zapotrzebowania oraz od możliwości budżetowych jednostki. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania dostaw w zależności od zapotrzebowania oraz od możliwości budżetowych jednostki. - Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego, w ilościach zamawianych telefonicznie lub faxem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. - Pracownikami upoważnionymi ze strony Zamawiającego są: Waldemar Skręty oraz Czesław Malinowski. - O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. - Dostawy będą dostarczane w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie powiatu kołobrzeskiego. Wykonawca musi wliczyć w cenę koszty związane z każdorazowym dojazdem do miejsca wykonywania prac (na terenie powiatu kołobrzeskiego) i wyładunek. - Dostawy powinny odbywać się między godziną 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy pisemną zgodę na inny termin dostawy. - Wykonawca ma obowiązek zrealizować złożone zamówienie w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia, o ile Zamawiający nie określi dłuższego terminu realizacji. - Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. - Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem i zapewni wyładunek. - Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego, określonego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. - Minimalna ilość dostawy - 4 m3. - Koszt transportu oraz wyładunku musi być wkalkulowany w cenę betonu (w ceny przedstawione w ofercie). - Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem wynosił będzie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00 - Beton .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGROBUD Sp. z o.o., ul. Połczyńska 66, 75-816 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106108,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109839,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109839,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118695,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.