eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zimowe utrzymanie chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miastPuławy, Nałęczów i Dęblin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-24

Puławy: Zimowe utrzymanie chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin.
Numer ogłoszenia: 138207 - 2008; data zamieszczenia: 24.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, fax 081 8863163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miast: Puławy, Nałęczów i Dęblin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres prac obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających, z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie: Zadanie nr 1 - miasta Puławy w ilości 14 279 mb ; 28 277 m2 Zadanie nr 2 - miasta Nałęczów w ilości 6 246 mb ; 10 014 m2 Zadanie nr 3 - miasta Dęblin w ilości 5 086 mb ; 11 443 m2 2) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) odśnieżanie chodników w taki sposób aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3-ech centymetrów; b) równomierne posypywanie piaskiem odśnieżonych powierzchni. Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu; c) wykonanie czynności opisanych w pkt. a i b, w ciągu 2 godzin od momentu ustania opadów śniegu. Po tym czasie na chodnikach winna być utrzymywana równomierna cienka warstwa piasku, zapobiegająca śliskości zimowej d) niezwłoczne przystępowanie, w szczególności w godzinach 5.00 - 7.00 i 14.00 - 16.00 do posypywania nawierzchni chodników w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów; e) zabezpieczenie i utrzymanie w gotowości sprzętu i maszyn wraz z obsługą przewidzianych do realizacji zamówienia; f) zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo - remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług; g) zabezpieczenie we własnym zakresie materiałów do zwalczania śliskości zimowej; h) załadunek materiałów własnym sprzętem i na swój koszt; i) niezwłoczne przekazywanie upoważnionym pracownikom Zamawiającego, za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt informacji o aktualnym stanie chodników, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach oraz zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno wybrane zadanie lub więcej zadań. Wartość zamówienia wynosi: 117 900,24 zł netto

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 6. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, ul. Składowa 1a; w pokoju nr 11, za zaliczeniem pocztowym lub pocztą elektroniczną.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego w pokoju nr 12. Otwarcie ofert nastąpi 08 lipca 2008 r. o godz. 08.30 pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 41 03;886 31 63 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby: 1) W sprawach technicznych - Tomasz Kwiatkowski ( 081 886 31 63) 2) W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak ( 081 886 31 63) UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu, faxu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 081 886 41 03;081 886 31 63 lub pocztą elektroniczna na adres rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego bezpośrednio zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i ich rozstrzygnięciach, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 Zimowym utrzymaniu chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających, z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie miasta Puławy w ilości 14 279 mb ; 28 277 m2 Wartość zamówienia wynosi: 65 733,38 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 Zimowym utrzymaniu chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających, z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie miasta Nałęczów w ilości 6 246 mb ; 10 014 m2 Wartość zamówienia wynosi:28 753,46 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowym utrzymaniu chodników położonych wzdłuż dróg wojewódzkich na terenie miasta Dęblina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni chodników, na całej szerokości przy użyciu materiałów uszorstniających, z uwzględnieniem odcinków stanowiących dojścia do przejść dla pieszych na terenie miasta Dęblina w ilości 5 086 mb ; 11 443 m2 Wartość zamówienia wynosi: 23 413,40 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.