eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Legionowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Legionowo: Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Legionowie
Numer ogłoszenia: 138207 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa Żłobka Miejskiego w Legionowie Ogólny zakres robót: rozbudowa istniejącego budynku Żłobka Miejskiego o 2 sale zabaw, 2 sypialnie, 2 sale dydaktyczne, szatnie, salę zajęć wielofunkcyjną, elementy zagospodarowania terenu (dojścia, dojazdy, parkingi, ogrodzenie), przystosowanie obiektu dla niepełnosprawnych Dopuszcza się zatrudnienie podwykonawców UWAGA: Rozbudowa będzie realizowana przy działającym żłobku - w związku z tym należy tak uwzględnić organizację budowy i prowadzenia prac budowlanych, aby umożliwić prowadzenie zajęć.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.13.20 - Roboty budowlane w zakresie altan 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.12.31.10 - 45.12.31.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie: 65.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 p.z.p. oraz warunki szczegółowe:1.1. wybudowali lub rozbudowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 obiekty użyteczności publicznej - w tym jeden o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2,1.2. dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania budową i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,1.3. posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości minimum 500.000,00 zł,1.4 Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów, o których mowa w § 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert];2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1;3)wykaz wybudowanych lub rozbudowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia obiektów użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty, miejsca wykonania zamówienia oraz zamawiających (w tym powierzchnia użytkowa w m2) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 5);4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi wraz z kserokopiami uprawnień do wykonywania przez nich czynności oraz kserokopiami dokumentów stwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa (załącznik Nr 6);5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał kierowników robót, którymi będzie dysponował;6)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy [wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert];.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95.00
  • 2 - termin gwarancji - 5.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pokój 3.12 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.