eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Dostawa cewników, zestawy do żywienia dojelitowego i dożołądkowego, płyny do irygacji, żywienie Nutrison Energy Pack Pakiet Nr I Cewniki Pakiet Nr II Zestawy do żywienia dojelitowego i dożołądkowego Pakiet Nr III Płyny do irygacji Pakiet Nr IV Żywienie -

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Aleksandrów Kujawski: Dostawa cewników, zestawy do żywienia dojelitowego i dożołądkowego, płyny do irygacji, żywienie Nutrison Energy Pack Pakiet Nr I Cewniki Pakiet Nr II Zestawy do żywienia dojelitowego i dożołądkowego Pakiet Nr III Płyny do irygacji Pakiet Nr IV Żywienie - Nutrison Energy Pack
Numer ogłoszenia: 138183 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2828022, 2828081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cewników, zestawy do żywienia dojelitowego i dożołądkowego, płyny do irygacji, żywienie Nutrison Energy Pack Pakiet Nr I Cewniki Pakiet Nr II Zestawy do żywienia dojelitowego i dożołądkowego Pakiet Nr III Płyny do irygacji Pakiet Nr IV Żywienie - Nutrison Energy Pack.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników, zestawy do żywienia dojelitowego i dożołądkowego, płyny do irygacji, żywienie Nutrison Energy Pack Pakiet Nr I Cewniki Pakiet Nr II Zestawy do żywienia dojelitowego i dożołądkowego Pakiet Nr III Płyny do irygacji Pakiet Nr IV Żywienie - Nutrison Energy Pack.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.20.00 - Roztwory lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferta winna być sporządzona na FORMULARZU OFERTOWYM, stanowiącym Rozdział Nr 2 SIWZ. Dopuszcza się przetworzenie w/w. formularza z zachowaniem jednak szaty graficznej, tabularycznej. Zabronione jest nanoszenie własnych zapisów. 2.Każdy Oferent przedkłada tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 3.Oferenci składają ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. 4.Oferta winna być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą techniką. 5.Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Cena oferty musi być podana w złotych polskich brutto - cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi ( w terminie składania oferty) przepisami. 6.Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszelkie niezbędne nakłady pozwalające wykonać przedmiot zamówienia określony w Rozdziale 2 SIWZ. 7.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pakiecie Nr I posiada aktualne pozwolenie na wprowadzenie do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zm.). 8.Przedmiot zamówienia musi posiadać aktualny wpis do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności.(dotyczy Pakietu Nr I; II; III). 9.Przedmiot zamówienia powinien posiadać dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego o którym mowa w rozdziale 2 ustawy z 6 czerwca 2001 prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004 r. Nr 53 poz. 533). - Dotyczy Pakietu Nr IV . 10.Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 11.Dokumenty niejawne załączone do oferty Oferent składa w odrębnej (niejawnej) części oferty. W takim przypadku Oferent winien złożyć dodatkowe oświadczenie nie później niż w terminie składania ofert, iż te strony oferty stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Nie wypełnienie tego punktu nie będzie skutkować odrzuceniem oferty. Zamawiający zaś przyjmie, iż informacje podane w treści oferty może ujawnić na podstawie art. 96 ust. 4 prawa zamówień publicznych. 12.Składający ofertę nie może sobie zastrzec informacji, których jawność wynika z innych aktów prawnych. Dotyczy to także np. zapisu art. 86 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych. 13.Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Oferenta upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta zgodnie z wpisem reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielony pełnomocnictwem. Wszelkie załączniki do oferty/strony winny być również podpisane przez umocowanych przedstawicieli Oferenta. 14.Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 15.Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 16.Każdy z oferentów może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. 17.Ofertę składa się w jednym egzemplarzu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów, lub forma i treść odmienne od wymaganych spowoduje odrzucenie oferty). 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z Rozdziałem nr 2 SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 4.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z wyszczególnieniem osób odpowiedzialnych za realizację dostaw. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Referencje, potwierdzające, iż usługi przedstawione w wykazie o którym mowa wyżej wykonane zostały z należytą starannością od minimum 4 usługobiorców. 9.Do produktów wymienionych w pakiecie należy dołączyć oświadczenie oferenta zawierające; nazwę wyrobu, numer zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego, datę ważności dokumentu, producent. 10.Zamawiający wymaga by załączone były dokumenty właściwe dla poszczególnych klas wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 98 poz. 896 z późniejszymi zmianami). / Dotyczy Pakietu Nr 1; 2; 3/. 11.Oświadczenie Oferenta w formie tabelarycznej zawierające m.in. następujące dane: - Nr pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego o którym mowa w rozdziale 2 ustawy z 6 czerwca 2001 r. prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004 r. Nr 53, poz. 533) lub wyrobu medycznego - /Dotyczy Pakietu Nr IV / - Organ wydający pozwolenie, - Termin ważności pozwolenia, 12. Koncesja zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania Koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie obiętym zamówieniem publicznym. - /Dotyczy pakietu Nr 1; 2; 3; 4/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kujawski Pok. Nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ul. Słowackiego 18 87 - 700 Aleksandrów Kujawski Pok. Nr 9 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do żywienia dojelitowego i dożoładkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do żywienia dojelitowego i dożoładkowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płyny do irygacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny do irygacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żywienie Nutrison Enery Pack.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywienie Nutrison Enery Pack.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.