eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa komputerów i drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Warszawa: dostawa komputerów i drukarek
Numer ogłoszenia: 138171 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie , ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 480 43 32, 480 43 34, faks 022 480 43 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów i drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 55 szt. komputerów stacjonarnych z dwoma monitorami i 15 szt. komputerów przenośnych oraz 8 szt. drukarek igłowych. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot niniejszego zamówienia podzielono na 2 zakresy: Zakres A: dostawa 55 szt. komputerów stacjonarnych i 15 szt. komputerów przenośnych, Zakres B: dostawa 8 szt. drukarek igłowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do Specyfikacji: Nr 1A - Zakres A, Nr 1B - Zakres B. 3. Miejsce dostawy - Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie ul. Chałubińskiego 8. 4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określają wzory umów załączone do Specyfikacji: Nr 2A - Zakres A, Nr 2B - Zakres B. 5. Termin gwarancji: Zamawiający wymaga aby dostarczone komputery i drukarki (Zakres A, Zakres B) były objęte 3 letnią gwarancją świadczoną na miejscu u Zamawiającego. Termin gwarancji będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru. 6. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie w sprawie parametrów technicznych: dla Zakresu A - dostawa 55 szt. komputerów stacjonarnych i 15 szt. komputerów przenośnych- zgodnie z załącznikiem Nr 1A do Specyfikacji, dla Zakresu B - dostawa 8 szt. drukarek igłowych - zgodnie z załącznikiem Nr 1B do Specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2, 30.23.21.20-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca składający ofertę na Zakres A zobowiązany jest załączyć do oferty wszystkie poniżej wymienione oświadczenia i dokumenty: dla komputerów stacjonarnych: a) Dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi. b) Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. c) Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważną - do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z tą normą. d) W przypadku awarii dysków twardych lub podstawienia sprzętu zastępczego, dyski pozostają u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. dla monitorów: a) Dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi. b) Certyfikat TCO 03 lub równoważny dla oferowanego monitora. c) Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. d) Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważną - do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z tą normą. dla komputerów przenośnych a) Dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 lub równoważnymi. b) W przypadku awarii dysków twardych lub podstawienia sprzętu zastępczego, dyski pozostają u Zamawiającego - wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku. c) Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta - wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzone przez Producenta, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. d) Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważną - do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z tą normą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona jednej z poniższych okoliczności, bądź zaistnienia obu niżej podanych okoliczności łącznie : 1) zmiany terminu realizacji zamówienia - w sytuacji gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w sytuacji zaistnienia siły wyższej; 2) zmiany urządzeń na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie, spełniających wymagania zawarte w SIWZ - w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.). 2. Zmiany umowy określone w ust. 1 nie będą skutkować zmianą ceny umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane tylko na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy i tylko w sytuacji gdy wykaże on zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lub pkt 2. 4. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8 00-613 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ w Warszawie ul. Chałubińskiego 8 (Kancelaria, parter, na prawo od głównego wejścia).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres A: dostawa 55 szt. komputerów stacjonarnych i 15 szt. komputerów przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 55 szt. komputerów stacjonarnych z dwoma monitorami i 15 szt. komputerów przenośnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres B: dostawa 8 szt. drukarek igłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 8 szt. drukarek igłowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.