eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice › Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Ornontowice: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta
Numer ogłoszenia: 138138 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84762 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 32 3306222, faks 32 3306215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rzeczowa realizacja etapu II, III i IV w ramach projektu pn.: Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta. Zadanie przygotowywane jest w oparciu o formułę zaprojektuj i wybuduj. UWAGA! Wszelkie prace na terenie parku podlegają szczegółowym uzgodnieniom z konserwatorem zabytków.Wszystkie prace powinny być poprzedzone badaniami terenu (aktualizacja pomiaru geodezyjnego) Założenia programowe: 1. Podkreślenie wartości historycznych i kulturowych parku.2. Wykorzystanie potencjału przyrodniczego parku.3.Wprowadzenie funkcji dydaktycznych i rekreacyjnych.4. Umożliwienie organizowania imprez kulturalnych.5.Uwydatnienie punktów widokowych parku.6. Stworzenie korzystnych warunków siedliskowych dla licznych gatunków lokalnej fauny i flory.7. Zapewnienie bezpieczeństwa na terenie parku. 8. Stworzenie funkcjonalnego układu komunikacyjnego.Szczegółowe właściwości funkcjonalne: Powierzchnia parku ok. - 4,2ha. Powierzchnia w zakresie opracowania podzielona na etapy - łącznie ok. 2,63ha ETAP II - 8393m2 ETAP III - 9970m2 ETAP IV - 7982m2. Zadanie obejmuje wykonanie następujących części:1. Prace projektowe (aktualizacja mapy, wykonanie badań terenowych, inwentaryzacja zieleni, wykonanie projektu architektonicznego, wykonanie projektu zieleni, uzyskanie uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych do rozpoczęcia prac w terenie).2. Prace przygotowawcze (wygrodzenie placu oraz zaplecza budowy, wycinka, karczowanie i wywóz samosiejek).3. Realizacja zadania szczegółowo opisana poniżej (oddzielnie dla każdego z etapów):ETAP II obejmuje:1. Amfiteatr oraz stała scena w formie muszli koncertowej - w trzeciej niecce osuszonego stawu należy zaprojektować oraz wykonać amfiteatr wraz z zadaszoną sceną i zapleczem. Obiekt powinien być przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wewnątrz niecki biegnie ciek wodny, który w projekcie zostaje zakryty kratką pomostową. Zjazd na poziom następuje z grobli, po której poprowadzono drogę tzw. bezpieczeństwa.Amfiteatr - ukształtowanie terenu, wykonanie murków-siedzisk - 415mb, montaż ławek. Wykonanie murków oporowych okalających ciek wodny 2x60m - 120mb.Wyłożenie cieku wodnego kamieniem łamanym na warstwie betonu - 150m2. Krata stalowa lub żeliwna do przykrycia cieku wodnego wraz ze stelażem (szer. 2m) - 60 mb. Wymagania dotyczące projektu sceny i amfiteatru: Projekt powinien opierać się na założeniach koncepcyjnych zawartych w PFU jako załącznik. Zakres projektu powinien obejmować wszelkie rysunki, opisy i niezbędne opracowania zapewniające prawidłowe wykonanie dokumentacji zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Projekt powinien również zawierać wizualizacje obiektu.Wymagania dotyczące budowy sceny i amfiteatru:Należy przewidzieć przyłącze energii elektrycznej dla potrzeb organizacji imprez kulturalnych. Plac pod scenę powinien być utwardzony, a parametry podbudowy muszą uwzględniać przejazdy ciężkiego sprzętu. Scena powinna być drewniana, o wymiarach ok. 100m2, wysokości 10m, zadaszenie w formie muszli koncertowej (łupiny) oparte na konstrukcji z drewna klejonego powinno być wykonane ze szkła lub poliwęglanu. Przyjęte rozwiązanie wymaga akceptacji Inwestora. Siedziska widowni powinny być wykonane z drewna impregnowanego, zamocowane trwale do betonowych murków (beton estetyczny, gładki) -powierzchnia utwardzona między widownią a sceną.Kolejnym elementem jest wykonanie zaplecza, które powinno uwzględnić następujące funkcje: a) reżyserka, b) garderoba dla artystów - jako pomieszczenie ze ścianą mobilną,c) magazyn,d) toaleta dla artystów ze zbiornikiem bezodpływowym, e) obiekt powinien być wyposażony w wszelką infrastrukturę niezbędną do prawidłowego funkcjonowania (prąd, woda, Internet),f) powierzchnia zabudowy zaplecza: ok. 50 m2.2. Nawierzchnie pozostałe - nawierzchnie poszczególnych alejek oraz drogi pożarowej zostały określone w PFU.Wymagania dotyczące nawierzchni: Nawierzchnie powinny odpowiadać Polskim Normom oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przede wszystkim w zakresie szerokości i nośności drogi pożarowej, odpowiednia struktura nawierzchni ścieżki dla koni. Prace ziemne należy wykonywać ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo korzeni drzew rosnących w pobliżu.Uwaga. Projektowany układ komunikacyjny, określony w PFU obejmuje również wykonanie stosownej nawierzchni dla małej architektury (ławki, kosze na śmieci i kramy zostaną zakupione w oddzielnym postępowaniu). Korytowanie pod wszystkie nawierzchnie ok. 40cm - 2252m2.Wykonanie pochylni na drodze pożarowej 126m2 - 110m3. Skarpa pod widownię - 620m3.Złagodzenie skarpy przy parku i podniesienie wypłaszczenia 156+701 - 857m3.Podbudowy pod nawierzchnie, nawierzchnie (kamień/kostka granitowa) + krawężnik/obrzeże granitowy surowo łupany wraz z podbudową: Podbudowa górna, dolna oraz warstwa odsączająca - 2252m2. Wykonanie nawierzchni Terraway - 400m2. Wykonanie nawierzchni utwardzonej (kamień naturalny) - 622m2. Nawierzchnia alejek (kamienna) - 262m2.Nawierzchnia dla drogi pożarowej (kamienna) - 823m2.Nawierzchnia dla ruchu konnego - 145m2.3. Nasadzenia - zgodnie z PFU nasadzenia obejmują drzewa, krzewy, a także byliny i rośliny cebulowe oraz trawnik. W związku z koniecznością pielęgnacji nowych nasadzeń zieleni oraz trawników konieczne jest doprowadzenie przyłącza wody do parku. Punkty, w których można pobrać wodę muszą być rozmieszczone w odpowiednich odległościach (ustalone z Inwestorem), by zapewnić możliwość swobodnego podłączenia węży do podlewania lub możliwość instalacji systemu nawodnienia.Nasadzenia:Drzewa (4x w szkółce przesadzane, mocno rozgałęzione), Świdośliwa Lamarcka (Amelanchier lamarckii) - 2szt.Krzewy (w kontenerach o poj. C3), Dereń kanadyjski (Cornus canadensis)(6szt./1m2) - 81m2; Golteria pełzająca (Gaultheria procumbens) - 5m2.1(GTrawnik siany - 5755 m2. 4. Oświetlenie.Oprócz wykonywanego w oddzielnym zamówieniu oświetlenia Parku Gminnego należy zaprojektować oraz wykonać oświetlenie dekoracyjne eksponujące niektóre okazy drzew oraz potoku przy projektowanym amfiteatrze wraz ze sceną i zapleczem. Projekt oświetlenia powinien odpowiadać Polskim Normom odnośnie natężenia i wszelkich innych parametrów. 5. Ogrodzenie.Jednym z elementów przedmiotowego zadania jest ogrodzenie terenu parku od północno-wschodniej strony ogrodzeniem systemowym panelowym, zabezpieczonym antykorozyjnie poprzez m.in. ocynkowanie oraz malowanie proszkowe lakierem. W ogrodzeniu w określonych przez Inwestora miejscach powinny znaleźć się furtki. Ogrodzenie należy poprowadzić od narożnika ogrodzenia oczyszczalni ścieków sąsiadującej z parkiem do narożnika muru otaczającego stary cmentarz na długości (dla etapu II) 100 m.ETAP III obejmuje:1. Plac zabaw z labiryntem. Labirynt prowadzący do placu zabaw z elementami roślinnymi oraz zabawkami dla małych dzieci proponuje się wykonać jako kombinację przesłon stworzonych z roślin żywopłotowych oraz zabawek dla małych dzieci. Wszystkie wybrane elementy placu zabaw są zbudowane prawie całkowicie z drewna, w celu jak najlepszego dopasowania do naturalistycznego stylu całego parku. Wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać atesty, certyfikaty oraz spełniać wszystkie niezbędne wymogi bezpieczeństwa. Zostaną wykonane w standardowych rozmiarach dla poszczególnych grup wiekowych, zgodnie z danymi katalogowymi (wybór zabawek zostanie uzgodniony z Inwestorem). Powinny one również być dopasowane stylem do charakteru parku (z uwzględnieniem wskazówek Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach). Urządzenia zabawowe powinny spełniać wymogi norm PN-EN 1176-1-11:2009P Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, natomiast nawierzchnie powinny spełniać wymagania normy PN-EN 1177:2009P Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Nawierzchnie zastosowane na placu zabaw powinny być wykonane częściowo z piasku a częściowo jako nawierzchnia bezpieczna syntetyczna. Zestaw elementów na placu zabaw będzie przystosowany dla dzieci w różnych kategoriach wiekowych. Elementy powinny wyróżniać się, tematycznie nawiązując się do jakiegoś motywu przewodniego (np. motyw statku piratów - nawiązanie do stawów paciorkowych wchodzących w skład założenia pałacowo-parkowego w Ornontowicach)Przykładowe urządzenia placu zabaw: - zatopiona łódź skomponowana z drzewami oznaczonymi na planie - dziób statku z masztem - 1szt.-linarium dla dzieci starszych zlokalizowane we wschodniej części placu zabaw, w nawiązaniu do stołów do gry oraz szachów terenowych - 1 szt.- piaskownica dla dzieci młodszych zlokalizowana w zachodniej części placu zabaw, w pobliżu labiryntu, w nawiązaniu do znajdujących się w labiryncie pozostałych zabawek dla dzieci młodszych -1szt.Przykładowe zabawki: - stolik do zabawy z piaskiem i wodą - 1szt.- tablica do pisania kredą - 1szt., - kamień przepowiadający pogodę - 1szt.- bujaki - 2szt.- zabawka dźwiękowa - telegraf akustyczny - do rozmowy na odległość - 1szt.Na terenie parku należy również umieścić 3 granitowe stoliki (wraz z siedziskami) z planszami do gier o wymiarach 1x1m (szachy/warcaby, chińczyk, młynek lub 3 inne), a także szachownicę w poziomie gruntu, do gry w tzw. żywe szachy o wymiarach 23-25m2 (długość 1 pola powinna wynosić ok. 60cm).2. Plac Aniołów Stróżów. Na wzniesieniu położonym blisko wejścia do parku od strony północno-zachodniej należy ustawić rzeźbę Anioła Stróża wykonanego z drewna, zwróconego twarzą w stronę placu zabaw. Minimalna wysokość postaci Anioła Stróża to 2,5m. Postać Anioła otoczono zielenią. Kompozycja będzie urozmaicona nasadzeniami narcyzów i tulipanów. Cały placyk z rzeźbą należy otoczyć formowanym żywopłotem z cisu, dzięki czemu uzyskamy zamknięty, przytulny zakątek. 3. Nawierzchnie pozostałe - nawierzchnie zostały określone w PFU. Obejmują wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz z podbudową i krawężnikiem gumowym na placu zabaw, kamienia łamanego na Placu Aniołów Stróżów oraz kostki granitowej jako nawierzchni labiryntu.Wymagania dotyczące nawierzchni:Nawierzchnie powinny odpowiadać Polskim Normom oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przede wszystkim w zakresie szerokości i nośności drogi pożarowej, odpowiednia struktura nawierzchni ścieżki dla koni. Prace ziemne należy wykonywać ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo korzeni drzew rosnących w pobliżu.Uwaga. Projektowany układ komunikacyjny, określony w PFU obejmuje również wykonanie stosownej nawierzchni dla małej architektury (ławki i kramy zostaną zakupione w oddzielnym postępowaniu).Roboty ziemne z przemieszczaniem mas ziemnych: Korytowanie pod wszystkimi nawierzchniami utwardzonymi ok.30cm - 1095m2.Podbudowy pod nawierzchnie, nawierzchnie + krawężnik granitowy surowo łupany wraz z podbudową:Podbudowa górna, dolna, warstwa odsączająca - 1095m2. Nawierzchnia bezpieczna syntetyczna - 45m2. Nawierzchnia bezpieczna - piasek - 480mb.Nawierzchnia na placu Anioła Stróża (kamień łamany) - 42m2. Nawierzchnia labiryntu - 80mb.Schody terenowe o dł. biegu 8,2m, szer. biegu 2m - 20m2. Nawierzchnia alei głównej (kamienna) wraz z krawężnikiem/obrzeżem granitowym - 388m2. Nawierzchnia pozostałych alejek (kamienna) wraz z krawężnikiem/obrzeżem granitowym - 520m2.4. Nasadzenia - zgodnie z PFU nasadzenia obejmują drzewa, krzewy, a także byliny i rośliny cebulowe oraz trawnik. W związku z koniecznością pielęgnacji nowych nasadzeń zieleni oraz trawników konieczne jest doprowadzenie przyłącza wody do parku. Punkty, w których można pobrać wodę muszą być rozmieszczone w odpowiednich odległościach (ustalone z Inwestorem), by zapewnić możliwość swobodnego podłączenia węży do podlewania lub możliwość instalacji systemu nawodnienia.Nasadzenia:Drzewa (4x w szkółce przesadzane, mocno rozgałęzione):Świdośliwa Lamarcka (Amelanchier lamarckii) - 9szt.Wiśnia japońska Kanzan (Prunus serrulata Kanzan) - 10 szt.Jabłoń Royalty (Malus Royalty) - 3 szt.Jabłoń Profusion - (Jabłoń Profusion) - 5 szt.Kasztan jadalny - (Castanea sativa) - 1 szt.Tulipanowiec amerykański - (Liriodendron tulipfera) - 1 szt.Bukszpanowe, krzewy okrywowe:Cis pospolity (Taxus baccata) - żywopłot 7szt/m2 - 29,5m2.Antropurpurea) - 9szt./m2 - 4,3m2. Bukszpan wiecznie zielony (Buxus sempervirens) śr. 60cm - 6 szt. Bluszcz pospolity (Hedera helix) - krzew okrywowy - 9szt. /m2 - 9,7m2.Dereń kanadyjski (Comus canadensis) + Karmnik oscity (Sagina sugulata) - krzew okrywowy-11sz./m2 - 3,3m2. Nasadzenia na placu zabaw:Żywopłot wzdłuż labiryntu - ligustr (9szt./m2) 35,5m2 - 72 mb.Nasadzenia przy rondku:Golteria pełzająca (Gaultheria procumbens) - 12szt./m2 - 12,5m2.Azalia Orlice (Rhododendron Orlice) - 6szt./1m2 - 52m2. Krzewy:(Philadelphus hybrida Virginal) - 5szt./m2 - 56m2 Dereń kanadyjski (Cornus canadensis)-7-8szt./m2 - 132m2 Rośliny cebulowe:Rośliny cebulowe (12szt./m2) - 688m2 Trawnik siany - 7696m2. ETAP IV obejmuje:1. Grill terenowy stacjonarny. W części północno-wschodniej parku zlokalizowano miejsce do organizowania grilli. Prowadzi do niego ścieżka żwirowa, a plac na którym umiejscowiony zostanie grill stacjonarny zostanie wyłożony brukiem. Grill okrągły o min. średnicy zewnętrznej 1.5m. Należy przewidzieć trwałe zainstalowanie kratki do grillowania o min średnicy 0.9m oraz wykończenie brzegów pozwalające na zastosowanie jako stół. 2. Nasadzenia - zgodnie z PFU nasadzenia obejmują drzewa, krzewy, a także byliny i rośliny cebulowe oraz trawnik.W związku z koniecznością pielęgnacji nowych nasadzeń zieleni oraz trawników konieczne jest doprowadzenie przyłącza wody do parku. Punkty, w których można pobrać wodę muszą być rozmieszczone w odpowiednich odległościach (ustalone z Inwestorem), by zapewnić możliwość swobodnego podłączenia węży do podlewania lub możliwość instalacji systemu nawodnienia.Nasadzenia rozgałęzione:Wiśnia japońska Kanzan (Prunus serrulata Kanzan) - 11 szt. Świdośliwa Lamarcka (Amelanchier lamarckii) - 6 szt. Wiąz Camperdownii (Ulmus Camperdownii) - 1 szt. Jabłoń Profusion (Jabłoń Profusion) - 11 szt. Wierzba płacząca Tristis (Salix alba Tristis) - 1 szt. Nasadzenia przy grillu: Lilak Meyera (Syringa meyeri Palibin)-5-6 szt./1m2 - 25,5 m2 Nasadzenie przy zakątku lilaków -5szt./1m2 Lilak Meyera (Syringa meyeri Palibin),Lilak pospolity Katherine Havemeyer (Syringa vulgaris Katherine Havemeyer) - 270,5 m2 Tawuła brzozolistna (Spirea betulifoilia)-5 szt./1m2 - 87 m2 Pozostałe nasadzenia:Dereń kanadyjski (Corn canadensis)-7-8szt./1m2 - 75m2 Forsycja pośrednia (Forsythia intermedia), Jaśminowiec mieszańcowy Belle Etoile (Philadelphus hybrida Belle Etoile), Jaśminowiec mieszańcowy Virginal (Philadelphus hybrida Virginal),Zylistek mieszańcowy Strawberry fields (Deutzia hybrida Strawberry Fields), Tawuła brzozolistna (Spirea betulifoilia)-5szt./1m2 - 210 m2 Rośliny cebulowe:Rośliny cebulowe (12szt./1m2) - 295,5 m2 .Trawnik siany - 6 204 m2 3. Nawierzchnie pozostałe - nawierzchnie poszczególnych alejek oraz miejsca do grillowania zostały określone w PFU. Wymagania dotyczące nawierzchni:Nawierzchnie powinny odpowiadać Polskim Normom oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przede wszystkim w zakresie szerokości i nośności drogi pożarowej, odpowiednia struktura nawierzchni ścieżki dla koni. Prace ziemne należy wykonywać ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo korzeni drzew rosnących w pobliżu.Uwaga. Projektowany układ komunikacyjny, określony w PFU obejmuje również wykonanie stosownej nawierzchni dla małej architektury (ławki i kramy zostaną zakupione w oddzielnym postępowaniu). Roboty ziemne z przemieszczaniem mas ziemnych: Korytowanie pod wszystkie nawierzchnie ok. 30 cm - 815 m2 Podbudowy pod nawierzchnie, nawierzchnie (kamień/kostka granitowa) + krawężnik/obrzeże granitowy surowo łupany wraz z podbudową:Podbudowa górna, dolna, warstwa odsączająca - 815 m2 Nawierzchnia do jazdy konnej i prowadząca do grilla - 485 m2 Nawierzchnia utwardzona (kamienna) - 246 m2 Wykonanie pochylni - 44m2 Utwardzenie placu na grill wraz z podbudową - 40 m2 4. Oświetlenie. Oprócz wykonywanego w oddzielnym zamówieniu oświetlenia Parku Gminnego należy zaprojektować oraz wykonać oświetlenie dekoracyjne eksponujące niektóre okazy drzew oraz potoku przy projektowanym amfiteatrze wraz ze sceną i zapleczem. Projekt oświetlenia powinien odpowiadać Polskim Normom odnośnie natężenia i wszelkich innych parametrów. 5. Ogrodzenie.Jednym z elementów przedmiotowego zadania jest ogrodzenie terenu parku od północno-wschodniej strony ogrodzeniem systemowym panelowym, zabezpieczonym antykorozyjnie poprzez m.in.ocynkowanie oraz malowanie proszkowe lakierem. W ogrodzeniu w określonych przez Inwestora miejscach powinny znaleźć się furtki. Ogrodzenie należy poprowadzić od narożnika ogrodzenia oczyszczalni ścieków sąsiadującej z parkiem do narożnika muru otaczającego stary cmentarz na długości (dla etapu IV) 160 m. Na terenie parku zostaną wykonane także (w oddzielnym zamówieniu) tablice informacyjne odnośnie oryginalnych gatunków występujących drzew, tablica z regulaminem parku, tablica informująca o wszelkich przedsięwzięciach kulturalnych i sportowych, plan parku oraz drogowskazy. W związku z powyższym w przedmiotowym zamówieniu należy ująć w/w elementy w koncepcji zagospodarowania terenu z podaniem propozycji lokalizacji, jednakże bez ich wykonania. Roboty budowlane będą prowadzone równolegle do innych prac budowlanych (realizowanych w ramach oddzielnego zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych), obejmujących wykonanie oświetlenia. Wszyscy Wykonawcy uzgodnią oraz skorelują swoje prace w taki sposób, aby wzajemnie nie utrudniali sobie zakresu swojej pracy. Na terenie parku zostaną zasadzone drzewa, krzewy, byliny i rośliny cebulowe. W przypadku ich nie ukorzenienia (uschnięcie, wyginięcie, zamarznięcie itp.) należy uwzględnić ich wymianę bądź uzupełnienie brakujących gatunków na nowe w okresie gwarancji.Projekt winien zawierać - każdy etap oddzielnie:4 egz. projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami branżowymi oraz prawomocną decyzją o pozwolenie na budowę, zgodnie z aktualnymi przepisami w tym zakresie - decyzja o pozwolenie na budowę jedna dla całości zadania.4 egz. projektu wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim (2 egz.) i przedmiarem robót (2 egz.) z uwzględnieniem oznaczenia zakresu robót za pomocą kodu CPV, zgodnie z aktualnymi przepisami w tym zakresie.1 egz. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentację w całości należy złożyć w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku magnetycznym lub optycznym. Wszystkie egzemplarze projektu winny być oryginałami z czytelnym naniesieniem rozwiązań projektowych, jak i uzbrojenia podziemnego (barwne oznakowanie elementów). Wszelkie kolizje uzbrojenia muszą posiadać indywidualne rozwiązanie projektowe w formie tekstowej oraz rysunkowej. UWAGA! Wszelkie prace na terenie parku podlegają szczegółowym uzgodnieniom z konserwatorem zabytków. Projekt winien być uzgodniony i zaopiniowany przez konserwatora zabytków.Obowiązkiem projektanta jest również uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów (mapy, wypisy). Oferent zobowiązany jest do przygotowania podkładów geodezyjnych. Projektant będzie uczestniczył w co 2-tygodniowych spotkaniach w siedzibie Urzędu Gminy lub na terenie obiektu, których celem będzie omówienie rozwiązań projektowych oraz ocena postępu prac. Z chwilą rozpoczęcia robót budowlanych co tydzień na placu budowy będą się odbywały tzw. Rady Budowy, na których Wykonawcy będą przedstawiali postęp wykonanych prac.Po wykonaniu zadania Wykonawca przygotuje inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Wszelkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Ciężar udowodnienia, że materiał ( wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki:Załącznik nr 8 do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy Załącznik nr 9 do SIWZ - Koncepcja zagospodarowania Parku Gminnego w Ornontowicach - Plan Załącznik nr 10 do SIWZ -Koncepcja zagospodarowania Parku Gminnego w Ornontowicach - Tereny zielni i rekreacji.Załącznik nr 11 do SIWZ - Dokumentacja fotograficzna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Rewitalizacja obiektu - Park Gminny w Ornontowicach, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet VI. Zrównoważony rozwój miast Działanie 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.2. Rewitalizacja - małe miasta.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AXEL-Systemy Budowlane Spółka z o.o., ul. Horoszkiewicza 6, 45-301 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4166039,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2580540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2580540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3095000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.