To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-09
Sieradz: Organizacja wycieczki dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę
Numer ogłoszenia: 138108 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120010 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczki Poznań - Szczecin - Międzyzdroje - Międzyrzecz dla młodzieży szkolnej na niżej określonych zasadach: - ilość uczestników: 50 uczniów i 4 opiekunów, - termin wycieczki: w dniach 8-10 czerwca 2015r., - miejsce wyjazdu i przyjazdu: Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, ul. Broniewskiego 30, - szczegółowy opis programu wycieczki określa załącznik nr 4. 2. W ramach organizacji wyjazdu Wykonawca zapewni: 1) pilota wycieczki, 2) ubezpieczenie uczestników, 3) transport autokarami turystycznymi spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach związanych z przewozem osób i prawem o ruchu drogowym oraz prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia, 4) miejsca parkingowe z poniesieniem kosztów opłat parkingowych, 5) w przypadku awarii transport zastępczy na własny koszt i ryzyko, 6) noclegi dla każdego uczestnika w obiektach klasy turystycznej w pokojach ze standardowym wyposażeniem, dopuszczalna wspólna łazienka, 7) wyżywienie (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje) w oparciu o zasady GMP, GHP, HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia, 8) bilety wstępu wskazane w programie, 9) koszty przewodników wskazanych w programie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy i posiadania przez cały okres jej realizacji aktualnej umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczenia na rzecz klientów zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz. 196).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach programu PWP Wykorzystaj swoją szansę dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
TOUR&TRAVEL POLAND ELŻBIETA WOJTOWICZ, PIOTR GLIŃSKI SPÓŁKA CYWILNA
- Tour & Travel Poland s.c., oś. Pardałówka 1/69, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128267,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19746,00
Oferta z najniższą ceną: 19746,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39920,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa komputerów na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Organizacja wycieczki do Wiednia dla 57 pracowników oraz byłych pracowników Sądu Okręgowego w Radomiu oraz Sądów Rejonowych w: Lipsku, Przysusze, Szydłowcu i Zwoleniu
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.