eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi hotelarsko-restauracyjne w ramach konferencji Górnicze Zagrożenia Naturalne w XXI wieku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-31

Katowice: Usługi hotelarsko-restauracyjne w ramach konferencji Górnicze Zagrożenia Naturalne w XXI wieku
Numer ogłoszenia: 138054 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103863 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa, pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarsko-restauracyjne w ramach konferencji Górnicze Zagrożenia Naturalne w XXI wieku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W związku z organizacją konferencji naukowych Główny Instytut Górnictwa zamawia usługi hotelarsko-restauracyjne. Zamawiający wymaga, aby konferencja Górnicze zagrożenia naturalne w XXI wieku odbyła się w dniach 08-10 listopada 2016 r. Przewidujemy, że w konferencji udział weźmie około 140-180 uczestników. Wymagania Zamawiającego: - Lokalizacja Beskid Śląski w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona wg Mapy Google drogą samochodową), - Standardu obiektu, w którym odbędzie się konferencja - minimum 4 gwiazdek (nadane decyzją Marszałka Województwa). - Zakwaterowanie w jednym budynku wszystkich uczestników konferencji, - Wykonawca zapewni bezpłatny transport z najbliższego dworca PKP (maksymalnie 5 kursów samochodem osobowym/busem). - 180 miejsc noclegowych w tym: w pokojach 1-osobowych (minimum 25 pokoi), 2-osobowych (minimum 40 pokoi), 3 osobowych (minimum 25 pokoi). - Wyżywienie: śniadania w formie stołu szwedzkiego, obiad serwowany wg ustalonego menu, przerwy kawowe wg ustalonego menu, - Zorganizowanie kolacji w formie bankietu w sali restauracyjnej na minimum 200 osób (uczestnicy konferencji + zaproszeni goście), - Zorganizowanie oprawy muzyczno-artystycznej bankietu, - Sala konferencyjna klimatyzowana na min. 200 osób na sesje plenarne (uczestnicy konferencji + zaproszeni goście), - Minimum 3 mniejsze salki konferencyjne (pojemność każdej z salek minimum 20 osób) na potrzeby bieżących spotkań i dyskusji, - Udostępnienie sprzętu audiowizualnego (nagłośnienie sali, rzutnik do folii, rzutnik multimedialny, ekran, tablica suchościeralna) wraz z obsługą, - Możliwość skorzystania z bezpłatnego bezprzewodowego internetu w pokojach oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu, - Parking przy hotelu na minimum 50 samochodów - Udostępnienie powierzchni reklamowej (w hallu hotelu lub w korytarzu - powierzchnia metrów kwadratowych) - min. 100 m2, - Możliwość wykorzystania pokoi 2-osobowych jako 1-osobowych bez dodatkowych opłat, - Warunki płatności (termin płatności - 14 dni po otrzymaniu faktury). - Płatność za pokoje według wykorzystania, ale nie mniejszą niż wynikająca z minimalnej liczby uczestników konferencji podanej do 01.11.2016 r. Płatność za posiłki według wykorzystania, ale nie mniejszą niż ustalona w dniu poprzednim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Vmoris Agency Strefa Efektywnego Marketingu Magdalena Samulak Banaszczyk, ul. KS. Warszawskiego 30A, 05-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171420,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131682,50

  • Oferta z najniższą ceną: 131682,50 / Oferta z najwyższą ceną: 173198,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.