eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA 2-CH BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO NR 9 i 22 -STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Hrubieszów: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA 2-CH BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO NR 9 i 22 -STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW
Numer ogłoszenia: 138037 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA 2-CH BUDYNKACH MIESZKALNYCH PRZY UL. PIŁSUDSKIEGO NR 9 i 22 -STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ HRUBIESZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego na dwóch budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Hrubieszów, odrębnie dla każdego budynku jn: ZADANIE NR.1 Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Piłsudskiego 9 z zakresem j.n.: 1. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy - 278.73 m2 2. Rozebranie rynien i rur dachowych - 68,42 mb 3. Przebudowa kominów dymowych - 2,987 m3 4. Sprawdzenie przewodów dymowych - 36,00 mb 5. Odgruzowanie przewodów kominowych - 7,20 mb 6. Uzupełnienie tynków na kominach - 8,064 m2 7. Osadzenie kratek wentylacyjnych - 32,0 szt. 8. Wymiana czapek kominowych - 2,504 m2 9. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 76,124 m2 10. Wymiana elem. konstrukcyjnych dachu - 1,35 m3 11. Wymiana ołacenia połaci dachowych - 83,62 m2 12. Ułożenie folii pod pokrycie z blachy - 278,733 m2 13. Krycie dachu blachą powlekaną płaską na rąbek - 278,733 m2 14. Montaż rynien i rur spustowych - 68,42 mb 15. Wywiezienie gruzu na odległość 2 km. - 0,202 m3 ZADANIE NR.2 Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Piłsudskiego 22 z zakresem j.n.: 1. Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbest.-cement. z utylizacją - 192,76 m2 2. Rozebranie rur i rynien dachowych - 40,10 mb 3. Przebudowa kominów dymowych - 1,14 m3 4. Wykonanie tynków na kominach ponad dachem - 12,48 m2 5. Wykonanie czapek kominowych - 2,12 m2 6. Wymiana elem. konstrukcyjnych dachu (krokwie, słupki, murłaty ) - 92,20 mb 7. Wzmocnienie krokwi deskami dwustronnie - 49,60 mb 8. Wymiana desek czołowych - 33,20 mb 9. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 23,61 m2 10. Wykonanie ołacenia połaci dachowych - 198,70 m2 11. Ułożenie folii pod pokrycie z blachy - 198,70 m2 12. Wykonanie podbitki okapu z paneli PCV - 27,08 m2 13. Krycie dachu blachą trapezową powlekaną - 198,70 m2 14. Montaż gąsiorów - 14,90 mb 15. Montaż rynien i rur spustowych - 42,10 mb 16. Bariery śniegowe - 32,00 mb 17. Wpuszczenie rur kwasoodpornych w przewody dymowe - 42,0 mb 18. Obmurowanie rur kwasoodpornych cegłą - 1,48 m3 19. Rozebranie kominów ( świnek ) z cegły - 4,50 m3 20. Wywóz gruzu na odl. 2 km - 6,00 m3 Szczegółowy zakres robót określa załączony do SIWZ kosztorys ofertowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki: - Posiadać uprawnienia do wykonania zamówienia - Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na czas realizacji zamówienia - Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Spełniać wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą Specyfikacją. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia. (podstawą do oceny będą złożone dokumenty wykazane w pkt VIII 1.1. do 1.8 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz inne dokumenty wymagane od wykonawców: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 1.3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 4, oraz odpis lub kopia uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wszystkich osób biorących udział w realizacji zamówienia. 1.4. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 1.5. oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5, 1.6. oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 załącznik nr 6 1.7. Kosztorys ofertowy 1.8. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr.3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska - ul. 3-go Maja 15 ( tel. 084 696 2380 w.56).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów - sekretariat ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1 22-500 Hrubieszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR.1 Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Piłsudskiego 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego z zakresem j.n.: 1. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy - 278.73 m2 2. Rozebranie rynien i rur dachowych - 68,42 mb 3. Przebudowa kominów dymowych - 2,987 m3 4. Sprawdzenie przewodów dymowych - 36,00 mb 5. Odgruzowanie przewodów kominowych - 7,20 mb 6. Uzupełnienie tynków na kominach - 8,064 m2 7. Osadzenie kratek wentylacyjnych - 32,0 szt. 8. Wymiana czapek kominowych - 2,504 m2 9. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 76,124 m2 10. Wymiana elem. konstrukcyjnych dachu - 1,35 m3 11. Wymiana ołacenia połaci dachowych - 83,62 m2 12. Ułożenie folii pod pokrycie z blachy - 278,733 m2 13. Krycie dachu blachą powlekaną płaską na rąbek - 278,733 m2 14. Montaż rynien i rur spustowych - 68,42 mb 15. Wywiezienie gruzu na odległość 2 km. - 0,202 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego przy ulicy Piłsudskiego 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego z zakresem jn: 1. Rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbest.-cement. z utylizacją - 192,76 m2 2. Rozebranie rur i rynien dachowych - 40,10 mb 3. Przebudowa kominów dymowych - 1,14 m3 4. Wykonanie tynków na kominach ponad dachem - 12,48 m2 5. Wykonanie czapek kominowych - 2,12 m2 6. Wymiana elem. konstrukcyjnych dachu (krokwie, słupki, murłaty ) - 92,20 mb 7. Wzmocnienie krokwi deskami dwustronnie - 49,60 mb 8. Wymiana desek czołowych - 33,20 mb 9. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 23,61 m2 10. Wykonanie ołacenia połaci dachowych - 198,70 m2 11. Ułożenie folii pod pokrycie z blachy - 198,70 m2 12. Wykonanie podbitki okapu z paneli PCV - 27,08 m2 13. Krycie dachu blachą trapezową powlekaną - 198,70 m2 14. Montaż gąsiorów - 14,90 mb 15. Montaż rynien i rur spustowych - 42,10 mb 16. Bariery śniegowe - 32,00 mb 17. Wpuszczenie rur kwasoodpornych w przewody dymowe - 42,0 mb 18. Obmurowanie rur kwasoodpornych cegłą - 1,48 m3 19. Rozebranie kominów ( świnek ) z cegły - 4,50 m3 20. Wywóz gruzu na odl. 2 km - 6,00 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.