eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Bezspoinowy system ociepleń VMS i remont dachu z ociepleniem wełną mineralną segm. Liceum w ZSO nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Świdnik: Bezspoinowy system ociepleń VMS i remont dachu z ociepleniem wełną mineralną segm. Liceum w ZSO nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku
Numer ogłoszenia: 138002 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 , ul. Wojska Polskiego 27, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514247 w. 17, faks 081 7591520 (21).

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2loswidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezspoinowy system ociepleń VMS i remont dachu z ociepleniem wełną mineralną segm. Liceum w ZSO nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty remontowe zewnętrzne: 1.Bezspoinowy system ociepleń VMS segm. Liceum oraz wymiana obróbek blacharskich 2.Remont dachu - krycie papą termozgrzewalną z ociepleniem wełną mineralną pustki stropodachowej- ZSO Nr 1 ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2) Wadium może być wnoszone w następujących formach : a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Odział w Świdniku Nr 51 1020 3176 0000 5702 0013 7950 W przypadku wnoszenia wadium: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), oryginały tych dokumentów muszą być zdeponowane w kasie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Świdniku. w terminie składania wadium, natomiast kopie potwierdzenia zdeponowania tych dokumentów muszą być dołączone do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego (wpłynięcia kwoty na konto Zamawiającego). W przypadku, gdy wadium będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, gwarancja wpłaty wadium musi być bezwarunkowa. Wezwanie do wypłaty wadium będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania zamawiającego. Ewentualne sprawdzenie prawdziwości w/w danych leży w gestii gwaranta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości gwaranta Zamawiający na wniosek gwaranta może ponownie złożyć podpisy na przesłanym wcześniej wezwaniu w obecności gwaranta wyłącznie w siedzibie Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki wymagane od Oferentów: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia). Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 10.2. Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ) 10.3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków wymaganych od oferentów. Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) Wykonawca musi wykazać, że wykonał max. 3 roboty - ocieplenia , remonty budynków o łącznej wartości co najmniej 1 000.000 zł. b) Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie. c) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a które nie są zatrudnione u niego należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób zdolnych do wykonania zamówienia, e) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów (w zał. nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane tj. uprawnienia branży: drogowej, sanitarnej, uprawnienia projektowe branży: drogowej, sanitarnej i zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. f) Wymagane uprawnienia wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa powinny posiadać osoby wykazane w wykazie osób i podmiotów (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: 3.1. w pkt. 1. ppkt. a,b,c,e - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.2 pkt. 1. ppkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 lit. a i c oraz pkt. 3.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4. 10.4. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców biorących udział w prowadzonym postępowaniu : a) Wypełniony formularz oferty oraz kosztorys ofertowy b) Kopia wpłaconego wadium c) Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji. d) Oświadczenie oferenta , iż udzieli gwarancji i rękojmi na okres 36 m-cy. 1. Opis sposobu obliczenia ceny a) Cena oferty ustalona na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia w zakresie określonym w materiałach przetargowych, dokonanej przez siebie wizji lokalnej (dokonanej indywidualnie) oraz uwzględnieniem terminu wykonania dla poszczególnych prac. b) Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania oraz powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia,, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. c) Roboty wymienione i opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) a nie opisane oddzielną pozycją kosztorysową uważa się za uwzględnione w dostarczonych przez Zamawiającego kosztorysach i należy je w nich wycenić. d) Jeżeli Wykonawca podczas wizji lokalnej i zapoznaniu się z materiałami przetargowymi, STWiORB, stwierdzi, że występują dodatkowe roboty wynikające z przyjętego zakresu robót a nie są ujęte w kosztorysach i STWiORB zgłasza ten fakt Zamawiającemu przedstawiając ich obmiary i wycenia je zgodnie z udzieloną przez Zamawiającego informacją. Jeżeli w wyniku obmiarów powykonawczych wartości robót objętych obmiarem ulegnie zwiększeniu w stosunku do ilości, określonych w kosztorysach ofertowych, wysokość wynagrodzenia, dotyczącego tych robót nie ulega zmianie. e) W przypadku braku zgłoszenia robót dodatkowych wyszczególnionych w pkt.11 ppkt.d po ich obowiązkowym wykonaniu należność za ich wykonanie nie zostanie zapłacona. Uważać się będzie, że zostały one ujęte w innych pozycjach kosztorysu. f) Jeżeli w kosztorysie ofertowym znajdują się pozycje, dla których nie zostaną wystawione przez oferenta ceny jednostkowe, po ich obowiązkowym wykonaniu należność za ich wykonanie nie zostanie zapłacona. Uważać się będzie, że zostały one ujęte w innych pozycjach kosztorysu. g) Cena może być tylko jedna, h) Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania). i) Stawki do kosztorysowania nie będą indeksowane i nie mogą ulec zmianie. j) Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z-1) Wypełniony formularz oferty wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym, Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: Z-2) Kopia dowodu wniesienia wadium. Z-3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Z-4) Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji. Z-5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (odnośnie technologii robót - branży konstrukcyjnej) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ). Z-6) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie: Przedstawione dokumenty uznane będą za ważne, gdy spełnią następujące warunki: - musi być czytelny, opatrzony podpisem przedstawiciela inwestora, nazwę inwestora oraz powinien zawierać informacje umożliwiające zamawiającemu identyfikację tych dokumentów np.: aktualny adres, nr telefonu inwestora, data sporządzenia, - musi jednoznacznie określać dokładną nazwę realizacji, okres realizacji. Z-7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z-8 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Z-9) Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Z-10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Z-11) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z-12) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczących wykonania robót budowlanych) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) Z-13) Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób (dotyczy wykonania robót budowlanych), która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane branży budowlanej i zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Brak, któregokolwiek z ww. dokumentów (od Z-1 do Z-13) spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania przetargowego . Z-14) Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ) Z-15) Numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za wykonane roboty wraz z nazwą banku prowadzącego rachunek oferenta 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Wykonawcy występujący wspólnie, dokumentują spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 10 niniejszej SIWZ oraz składają dokumenty, o których mowa w pkt. 14 niniejszej SIWZ na zasadach tam określonych. 3. Każdy z Wykonawców indywidualnie przedstawia dokumenty wyszczególnione w pkt, 14 niniejszej SIWZ dotyczące załączników Z-3, 4, 7, 8, 9, 10, 11,. 4. Dokumenty wyszczególnione w pkt, 14 niniejszej SIWZ dotyczące załączników Z-1, 2, 5, 6, 12, 13, 14, 15, Wykonawcy składają wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2loswidnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Wojska Polskiego 27 21-040 Świdnik.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Wojska Polskiego 27 21-040 Świdnik pokój 37 A -kadry.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.