Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Brzesko: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Brzesko
Numer ogłoszenia: 137961 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Brzesko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Brzesko, w tym: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Brzesko; 2) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych; 3) prowadzenie i obsługa skonsolidowanego rachunku budżetu Gminy Brzesko; 4) prowadzenie rachunków walutowych; 5) system bankowości elektronicznej; 6) realizacja poleceń przelewu; 7) przyjmowanie wpłat gotówkowych; 8) dokonywanie wypłat gotówkowych; 9) dokonywanie wpłat zamkniętych; 10) potwierdzanie stanów sald na każdy dzień roboczy; 11) wydawanie blankietów czekowych; 12) wydawanie opinii, zaświadczeń, wyciągów historycznych; 13) lokowanie środków na lokatach typu overnight z możliwością automatycznej prolongaty takich lokat; 14) lokowanie środków na innych lokatach terminowych z możliwością ich automatycznej prolongaty; 15) prowadzenie punktu kasowego w pomieszczeniu Zamawiającego czynnego w dniach i godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Brzesku; 16) uruchomienie dla Gminy Brzesko, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską w Brzesku. Limit dla kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu określony w Uchwale Budżetowej Gminy Brzesko na rok 2012 wynosi 4.000.000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik Nr 7 SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67, ust. 1 pkt 6 upzp zamawiający przewiduje do lat 3 od dnia udzielenia zamówienia, udzielenie wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzane będzie zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, a w przypadku określonych w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. Ocena polega między innymi na sprawdzeniu, czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez Wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez Zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero - jedynkową) oznaczenie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega między innymi na sprawdzeniu, czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez Wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez Zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero - jedynkową) oznaczenie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
obok złożonego oświadczenia sprawdzane będzie oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu oddziału lub filii na terenie miasta Brzeska lub oświadczenie o utworzeniu oddziału lub filii na terenie miasta Brzeska, w przypadku wybrania jego oferty, w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. Ocena polega między innymi na sprawdzeniu, czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez Wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez Zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero - jedynkową) oznaczenie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega między innymi na sprawdzeniu, czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez Wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez Zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero - jedynkową) oznaczenie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega między innymi na sprawdzeniu, czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano), czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez Wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez Zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero - jedynkową) oznaczenie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie w trybie art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 SIWZ; 2) oświadczenie w trybie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 SIWZ; 3) oświadczenie uzupełniające w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 SIWZ; 4) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 6 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: 1) obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie usług które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego, 2) obniżenie wartości umowy w przypadku usług - zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie usług zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego. 3) wykonanie usług zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych w Formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie usług zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl menu: PRZETARGI / zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko,tel. 146863100 pokój nr 123,w. 141 ,e-mail skarbnik@brzesko.pl lub pokój nr 125, w.136; e-mail finanse@brzesko, w dni pracy od 7:30 do 15:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza Brzeska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Zagospodarowanie posca. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa dr nr D-27,D-34 (000+070) ,D-37(0+000-0+015),moderni dr nrD-20, D-34(0+070-0+559),D-35, D-37(0+015-0+410),D-49 dojazdów(zjazd)
- "Naprawa aparatury i sprzętu medycznego"
- "Wykonanie projektu budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1421K Zaborów - Bielcza - Wola Dębińska w Borzęcinie Dolnym."
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych dla Sołectw Gminy Brzesko.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zawidów oraz jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.