eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Remont drogi powiatowej Nr 0068 T Kozubów- Dzierążnia- Drożejowice odc. Kujawki- granica powiatu od km 11+865 do km 13+065 dł.1200 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Pińczów: Remont drogi powiatowej Nr 0068 T Kozubów- Dzierążnia- Drożejowice odc. Kujawki- granica powiatu od km 11+865 do km 13+065 dł.1200 mb.
Numer ogłoszenia: 137960 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie, ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3576129, fax 0-41 3576129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pinczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 0068 T Kozubów- Dzierążnia- Drożejowice odc. Kujawki- granica powiatu od km 11+865 do km 13+065 dł.1200 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej Nr 0068 T Kozubów- Dzierążnia- Drożejowice odc. Kujawki- granica powiatu od km 11+865 do km 13+065 dł.1200 mb. Zakres robót do wykonania: - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową - nawierzchnia ścieralna z mieszanki mineralno- asfaltowej - utwardzenie poboczy kruszywem łamanym - ułożenie korytek ściekowych Zamówienie publiczne o wartości szacunkowe mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawieart.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r(Dz.U.z 2004 r;Nr 19;poz.177 z p.zm) tj.powyżej 14 000 EURO, a poniżej 5 150 000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Oferent przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wniesione w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr.109,poz.1158, z późn.zm) 4.Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium -kopie dołącza się do oferty, a oryginał składa odrębnie razem z ofertą. 5.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium będzie podlegała odrzuceniu. 6.Wadium w pieniądzu należy wnieść na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pińczowie Nr 73 8509 0002 2001 0000 0752 0002 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy do dnia 21.07.2008 r do godz.10,00. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego. 7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w Powiatowym Zarządzie Dróg w Pińczowie pokój Nr 1 do dnia 21 .07.2008 r do godz. 10 00 . 8.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawcy , którego oferta została wybrana , zamawiający przekaże niezwłocznie do banku po podpisaniu przez oferenta umowy . 9.Wadium wniesione w pieniądzu ,Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawców , których oferty nie zostaną wybrane , zamawiający przekaże niezwłocznie do banku po zawarciu umowy z Wykonawcom , którego oferta została wybrana , lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy /jeżeli dotyczy/ . 11.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego , jeżeli : -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie -odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy -zawarcie umowy staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1.W przetargu mogą wziąć udział /złożyć ofertę /oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych / Dz U z 2004 r. nr 19, poz.177/ oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy a także warunki określone w niniejszej SIWZ. 1.2.Ofertę może złożyć osoba fizyczna , osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej SIWZ. 1.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w art. 24 ust.1 Ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale III Tomu I SIWZ.. Minimalne warunki jakie musi spełniać Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia: 2.1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2.Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp (przez dzierżawę ,wynajem ,umowę kupna lub w inny sposób) do wytwórni mas bitumicznych . 2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać , że zrealizował w ciągu ostatnich 5-ciu lat min. 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w części III.2)(warunki udziału)pkt.1niniejszego ogłoszenia ,wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty(oryginały lub kserokopie potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z treścią Formularza 3.1. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem Podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub Zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych opisanych w części III.2(warunki udziału)pkt.2 niniejszego ogłoszenia wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem):pkt V 2. niniejszej 2.1.Informację o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2.Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową /robotami , potwierdzające spełnienie warunku ,o którym mowa w części III.2) (warunki udziału)pkt.2 niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych(przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2.Informacja o posiadanym sprzęcie i środkach transportu(Potencjał techniczny)wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią z Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części III.2)(warunki udziału) pkt.2.2 niniejszego ogłoszenia. Jeżeli Wykonawca nie posiada własnej wytwórni mas bitumicznych , do informacji należy dołączyć kopie dokumentu wskazującego , że ma dostęp (poprzez dzierżawę wynajem , umowę kupna lub w inny sposób) do wytwórni. 2.3.Informację o doświadczeniu Wykonawcy(Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4.Informacja musi spełniać potwierdzenie warunku,o którym mowa w części III.2)(warunki udziału) pkt.2.3 niniejszego ogłoszenia. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające ,że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie- referencje. 2.4.Sporządzony przez Wykonawcę Formularz oferty (zgodnie ze wzorem - Tom I Rozdział 2 SIWZ) 2.5. Kopia dowodu wpłaty wadium 2.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu , z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2.7.Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2.8.Kosztorys ofertowy ( zgodny ze wzorem Formularz 2.1zał. do SIWZ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokument mogą być składane. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych , dokumenty wymienione w części III.2)(warunki udziału) pkt.1 niniejszego ogłoszenia- winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę . W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w części III.2)(warunki udziału) pkt. 2 niniejszego ogłoszenia-winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pinczow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie; ul. Przemysłowa 3, 28-400 Pińczów lub za zaliczeniem pocztowym w formie papierowej - cena 20 zł (brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie; 28-400 Pińczw; ul. Przemysława 3; pok.nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.