eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa budynku do składowania odpadów medycznych i gastronomicznych oraz remont nawierzchni i częściowe ułożenie nowej nawierzchni z płyt ażurowych. Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku z podziałem na 2 pakiety w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi. ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-28

Łódź: Budowa budynku do składowania odpadów medycznych i gastronomicznych oraz remont nawierzchni i częściowe ułożenie nowej nawierzchni z płyt ażurowych. Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku z podziałem na 2 pakiety w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi. ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź
Numer ogłoszenia: 137923 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku do składowania odpadów medycznych i gastronomicznych oraz remont nawierzchni i częściowe ułożenie nowej nawierzchni z płyt ażurowych. Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku z podziałem na 2 pakiety w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi. ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I Część A Adaptacja miejsc pogarażowych na potrzeby pomieszczenia do przechowywania odpadów medycznych i gastronomicznych wraz z wyposażeniem wg projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót p.n. Budowa budynku do składowania odpadów medycznych i gastronomicznych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi. - szczegółowy opis wraz z projektami i wytycznymi zawierają załączniki : - kosztorys ofertowy szt. 4 - załącznik nr2 do SIWZ - projekt - załącznik nr 3 do SIWZ - specyfikacja techniczna - załącznik nr 4 do SIWZ Część B Remont nawierzchni i częściowe ułożenie nowej nawierzchni z płyt ażurowych wg projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót p.n. Remont nawierzchni i częściowe ułożenie nowej nawierzchni z płyt ażurowych w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi przy ul. Wólczańskiej 191/195. - szczegółowy opis wraz z projektami i wytycznymi zawierają załączniki : - kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ - projekt - załącznik nr 6 do SIWZ - specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 do SIWZ Pakiet II Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku łącznika wg projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót p.n. Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku łącznika w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi. - szczegółowy opis wraz z projektami i wytycznymi zawierają załączniki : - kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ - projekt - załącznik nr 9 do SIWZ - specyfikacja techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.23.32.50-6, 45.11.12.00-0, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Pakiet I - 9.200,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy dwieście złotych zero groszy). Pakiet II - 870, 00 zł ( słownie : osiemset siedemdziesiąt zł zero groszy )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy pakietu I Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na pracach budowlanych o wartości co najmniej 180 000,00 złotych brutto każde zadanie. Dotyczy pakietu II Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadaniapolegające na pracach budowlanych o wartości co najmniej 20 000,00 złotych brutto każde zadanie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. -Prawo Budowlane ( tekst jedn. Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.1118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów oraz Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: w szczególności co najmniej jedną osobę posiadającą decyzję uprawnienia budowlane o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz posiadającą aktualne zaświadczenie z PIIB o przynależności do tej Izby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, dotyczy pakietu I - co najmniej 300 000,00 zł dotyczy pakietu II - co najmniej 50 000, 00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - Część A Adaptacja miejsc pogarażowych na potrzeby pomieszczenia do przechowywania odpadów medycznych i gastronomicznych Część B Remont nawierzchni i częściowe ułożenie nowej nawierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Część A Adaptacja miejsc pogarażowych na potrzeby pomieszczenia do przechowywania odpadów medycznych i gastronomicznych. - szczegółowy opis wraz z projektami i wytycznymi zawierają załączniki : - kosztorys ofertowy szt. 4 - załącznik nr2 do SIWZ - projekt - załącznik nr 3 do SIWZ - specyfikacja techniczna - załącznik nr 4 do SIWZ Część B Remont nawierzchni i częściowe ułożenie nowej nawierzchni - szczegółowy opis wraz z projektami i wytycznymi zawierają załączniki : - kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ - projekt - załącznik nr 6 do SIWZ - specyfikacja techniczna - załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku łącznika wg projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót p.n. Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku łącznika w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku łącznika wg projektu i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót p.n. Remont muru oporowego pochylni gospodarczej przy wejściu do budynku łącznika w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi. - szczegółowy opis wraz z projektami i wytycznymi zawierają załączniki : - kosztorys ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ - projekt - załącznik nr 9 do SIWZ - specyfikacja techniczna - załącznik nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.