eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wycena składników majątkowych, stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez ZBK, w celu wprowadzenia do ewidencji środków trwałych, w podziale na 4 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-09

Kraków: Wycena składników majątkowych, stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez ZBK, w celu wprowadzenia do ewidencji środków trwałych, w podziale na 4 części.
Numer ogłoszenia: 137907 - 2007; data zamieszczenia: 09.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, fax 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena składników majątkowych, stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków działającą poprzez ZBK, w celu wprowadzenia do ewidencji środków trwałych, w podziale na 4 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena składników majątkowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa zarządzanych przez GMK działającą poprzez ZBK, w celu wprowadzenia do ewidencji środków trwałych, w podziale na 4 części. Wycena musi być dokonana w formie operatów szacunkowych zgodnie z obowiązującymi z tym zakresie przepisami prawa, tj. zgodnie z: - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, - Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego oraz z obowiązującymi standardami zawodowymi. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt stanu zaopatrzenia wszystkich niezbędnych materiałów, środków transportowych, urządzeń, narzędzi, sprzętu itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Operaty szacunkowe zostaną wykonane w formie pisemnej, w języku polskim zgodnie z przedstawioną ofertą oraz zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym. Dla każdej pozycji zamieszczonej w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy Wykaz składników majątkowych do wyceny zostanie sporządzony odrębny operat w dwóch egzemplarzach. Operat szacunkowy, stanowiący przedmiot umowy, zgodnie z § 56 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów, winien zawierać: - przedmiot i zakres wyceny, - cel wyceny, - podstawę formalną wyceny nieruchomości oraz źródła danych o nieruchomości, - ustalenie dat istotnych dla określenia wartości nieruchomości, - opis stanu nieruchomości, - wskazanie przeznaczenia wycenianej nieruchomości, - wskazanie rodzaju określanej wartości, wyboru podejścia, metody i techniki szacowania, - przedstawienie obliczeń wartości nieruchomości, - wyniku wyceny wraz z uzasadnieniem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia z przyczyn od niego niezależnych. W przypadku zmiany zakresu ilościowego zamówienia będzie to dokumentowane nowym Załącznikiem Nr 1 do umowy Wykaz składników majątkowych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: Śródmieście; 37 operatów szacunkowych Część 2: Krowodrza; 19 operatów szacunkowych Część 3: Podgórze; 65 operatów szacunkowych Część 4: Nowa Huta; 31 operatów szacunkowych Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił minimum 12 m-cy - oferty, z okresem gwarancji krótszym niż 12 m-cy będą odrzucone.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w pkt III.2 ogłoszenia Wykonawca przedłoży w ofercie dokumenty stwierdzające, że osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada świadectwo nadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, 31-828 Kraków, os. Złotej Jesieni 14, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter. Cena wersji papierowej - 8 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, 31-828 Kraków, os. Złotej Jesieni 14, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Śródmieście; 37 operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śródmieście; 37 operatów szacunkowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krowodrza; 19 operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krowodrza; 19 operatów szacunkowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podgórze; 65 operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podgórze; 65 operatów szacunkowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nowa Huta; 31 operatów szacunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nowa Huta; 31 operatów szacunkowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.19.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.