eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-07

Płońsk: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego
Numer ogłoszenia: 137906 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku , ul. Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6613400, faks 023 6623214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego nad realizacją zadania pn. Dostosowanie Szpitala w Płońsku do obowiązujących standardów i wymogów poprzez przebudowę i rozbudowę istniejącego obiektu - budynek A. Powierzchnia użytkowa budynku A wynosi 2 799 m2, powierzchnia zabudowy budynku A - 1 170 m2, kubatura budynku A wynosi 16 048,6 m3. Do obowiązków Inwestora Zastępczego należeć będzie: 1. Przejęcie od Inwestora kopii dokumentów, związanych z realizacją budowy obiektu oraz sprawdzenie prawidłowości przekazanej dokumentacji projektowej; 2. Przygotowanie, opiniowanie i przeprowadzenie przy udziale przedstawicieli Inwestora postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących zadania Dostosowanie Szpitala w Płońsku do obowiązujących standardów i wymogów poprzez przebudowę i rozbudowę istniejącego obiektu - budynek A prowadzonych w oparciu o obowiązującą ustawę Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 z 2007 poz. 1655 z późn. zm.); 3. Prowadzenie całokształtu nadzoru inspektorskiego nad realizowanym zadaniem zgodnie z Ustawą z dn. 07.VII.1994r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 t. j. z późn. zm.); 4. Obsługa finansowo - księgowa realizowanej inwestycji; 5. Wykonywanie w imieniu Zamawiającego praw z tytułu rękojmi i gwarancji. Szczegółowy zakres obowiązków Inwestora zastępczego zawiera wzór umowy zamieszczony w pkt. 16 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności ich działalność jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności; a) Osoby wskazane na inspektorów nadzoru inwestycyjnego, muszą posiadać uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do nadzorowania w odpowiednich specjalnościach tj. - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża konstrukcyjno - budowlana, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża sanitarna, uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - Inspektor nadzoru inwestorskiego - branża elektryczna, uprawnienia budowlane w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) Osoby wskazane na inspektorów nadzoru inwestycyjnego są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a także posiadają co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego; c) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi inwestora zastępczego nad realizacją robót w branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 12 500 000,00 zł. brutto; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków opisanych w pkt. III.2 ppkt. 1 i 4 niniejszego ogłoszenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia warunków opisanych w pkt. III.2 ppkt. 2 niniejszego ogłoszenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy załączyć kserokopie stosownych uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie członkostwa z właściwej izby samorządu zawodowego i aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 2) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 1, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawo zamówień publicznych. 3. W celu potwierdzenia warunku opisanego w pkt.III.2 ppkt. 3 niniejszego ogłoszenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wymienione: 1) w pkt. 1 ppkt. 1, składa każdy podmiot we własnym imieniu; 2) w pkt. 2 ppkt. 1-3, w pkt. 3 oraz Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składają jedno podpisane przez każdego z wykonawców lub przez ich pełnomocnika; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 : 1) ppkt 1 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplonsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZZOZ w Płońsku, ul. Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk, Dział ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Płońsku ul. Sienkiewicza 7, 09-100 Płońsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne pn. Dostosowanie Szpitala w Płońsku do obowiązujących standardów i wymogów poprzez przebudowę i rozbudowę istniejącego obiektu - budynek A, jest współfinansowane ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet VII Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego, Działanie 7.1 Infrastruktura służąca ochronie zdrowia i życia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.