eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › projekt przebudowy pomieszczeń



Ogłoszenie z dnia 2011-05-14

Legionowo: projekt przebudowy pomieszczeń
Numer ogłoszenia: 137903 - 2011; data zamieszczenia: 14.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ w Legionowie , ul. Zegrzyńska 8, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6866972, 7728619, faks 022 6866972.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl-legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt przebudowy pomieszczeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń o powierzchni 154m2 po aptece w budynku nr 15 przy ul. Zegrzyńskiej 8 w Legionowie na Oddział Balneologii i Krioterapii (Przyrodoleczniczy) Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Legionowie w ilości 5 egzemplarzy. Budynek nr 15 jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 36A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie z dnia 16 września 2002 r. - wykonanie projektu serwerowni z wyszczególnieniem parametrów technicznych serwera oraz klimatyzatora, wykonanie okablowania sieciowego w budynku nr 14 WSPL w Legionowie. Zakres opracowania: I etap - koncepcja rozwiązania funkcjonalnego w 2 wersjach w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego, po dwa egzemplarze każdej wersji.(dotyczy bud. nr 15) II etap - projekt technologiczny, wykonawczy projektowanych pomieszczeń. ( dotyczy bud. nr 15) Założenia projektowe: BUDYNEK NR 15 Pomieszczenia na parterze o powierzchni 154 m2. Oddział Balneologii i Krioterapii W projektowanym Oddziale Balneologii i Krioterapii powinny znajdować się następujące gabinety i pomieszczenia: 1) GABINET KĄPIELI SIARKOWEJ - 2 wanny przedzielone ścianką - stanowisko dla fizjoterapeuty (stolik, dwa krzesła) - przebieralnia damska - przebieralnia męska (obie przylegające do pomieszczenia). 2) GABINET KĄPIELI KWASOWĘGLOWEJ GAZOWEJ - 1 łóżko - stanowisko dla fizjoterapeuty (stolik, dwa krzesła) - przebieralnia. 3) POMIESZCZENIE WYPOCZYNKOWE - WC dla personelu 4) GABINET KRIOKOMORY nie mniej niż 20 m2 - stanowisko obsługi dla fizjoterapeuty, stolik, komputer, dwa krzesła 5) GABINET KRIOSAUNY 10-15 m2 6) SALA DO ĆWICZEŃ - 4 stanowiska na rowery stacjonarne, - szatnia dla pacjentów. 7) POMIESZCZENIE SOCJALNE 8) GABINET DLA LEKARZA (przy kriokomorze) - gabinet zabiegowy - WC dla pacjentów. Budynek nr 14 -3 kondygnacje z piwnicą o powierzchni 1433 m2. Wykonanie okablowania informatycznego trzech kondygnacji budynku, w sumie 38 pomieszczeń, 46 gniazd, instalacje w listwach maskujących zewnętrznych w pokojach pod oknami. Połączenie okablowania informatycznego budynków nr 14 i 15 wskazane jest drogą radiową. Zaprojektowanie zasilania elektrycznego, dodatkowego do pomieszczenia serwerowni (zasilanie do serwera i oddzielnie do klimatyzatora). Pomieszczenie przyszłej serwerowni znajduje się na I piętrze nad główną rozdzielnią zasilania elektrycznego. W wyniku dokonania wizji i pomiarów instalacji elektrycznej zasilającej gniazda przeznaczone do podłączenia zestawów komputerowych w poszczególnych pomieszczeniach w przypadku niewystarczającego przekroju przewodów lub przy spadku napięcia, należy zaprojektować nowe linie energetyczne z odpowiednimi zabezpieczeniami na piętrach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonanie, zrealizowanie usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej jednego wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego na budowę lub remont bazy zabiegowej rehabilitacji ogólnoustrojowej o wartości, co najmniej 40.000 PLN

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobą/ami posiadającą/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a zarazem będącą/ymi członkiem/ami izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 50.000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaakceptowany (parafowany) wzór umowy przez Wykonawcę, oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówien publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpiły okoliczności powodujące konieczność zmiany danych wyjściowych do projektowania, 2) zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub neutralne dla Stron umowy, 3) konieczność zmiany terminu umowy jest spowodowana okolicznościami, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy, a jednocześnie za wystąpienie tych okoliczności nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, między innymi np.: zostały przekroczone terminy określone w Kodeksie Postępowania Administracyjnego dla procedur administracyjnych i innych terminów formalno-prawnych, urzędowych mających wpływ na czas realizacji zamówienia, 4) nastąpiło wstrzymanie lub zawieszenie prac projektowych z winy Zamawiającego, 5) wystąpiły inne nieprzewidziane i niezawinione przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających zakończenie wykonania przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl-legionowo.pl zakładka Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, sekretariat na I piętrze w cenie 20,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/686 69 72.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 13:00, miejsce: sekretariat na I piętrze Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej w Legionowie ul. Zegrzyńska 8, 05-119 Legionowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.