eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-31

Zduńska Wola: Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 137900 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158239 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, faks 43 8246166; 8234184.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części (tzw. oferty częściowe). Przedmiot zamówienia składa się z 4 (czterech) niezależnych od siebie części: Część 1 - Remont okresowy w II Oddziale ZUS w Łodzi - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11 budynek A. Część 2 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Pabianicach (95-200), ul. Kościuszki 31. Część 3 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Sieradzu (98-200), ul. Piłsudskiego 8. Część 4 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Wieluniu (98-300), ul. 3 Maja 7. Miejsce świadczenia usługi - województwo łódzkie. Zamówienie nie dotyczy projektu i/lub programu finansowanego ze środków wspólnotowych. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów innych niż opisane w dokumentach tworzących Opis Przedmiotu Zamówienia (Przedmiarach Robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacji Projektowej - rysunkach) pod warunkiem, że ich parametry jakościowe będą nie gorsze od określonych w w/w dokumentach. Użycie w dokumentacji postępowania jakichkolwiek znaków towarowych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia Wykonawcom ustalenia równoważności oferowanych materiałów. W żadnym wypadku nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty dokumentów potwierdzających ich równoważność..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - Remont okresowy w II Oddziale ZUS w Łodzi - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11 budynek A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WiB s.c. S. Węzikowski, J. Byczkowski, ul. Piastowska 2/16, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197086,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 238200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 238200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238200,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Pabianicach (95-200), ul. Kościuszki 31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Remontowo-Budowlanych, ul. Leszczynowa 3/5, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11921,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13800,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Sieradzu (98-200), ul. Piłsudskiego 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WiB s.c. S. Węzikowski, J. Byczkowski, ul. Piastowska 2/16, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22446,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26800,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Część 4 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Wieluniu (98-300), ul. 3 Maja 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WiB s.c. S. Węzikowski, J. Byczkowski, ul. Piastowska 2/16, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95527,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 116900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116900,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.