To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-31
Zduńska Wola: Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 137900 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158239 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Łodzi, ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 8245656 w.324; 8234041w.324, faks 43 8246166; 8234184.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty okresowe w budynkach jednostek organizacyjnych II Oddziału ZUS w Łodzi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części (tzw. oferty częściowe). Przedmiot zamówienia składa się z 4 (czterech) niezależnych od siebie części: Część 1 - Remont okresowy w II Oddziale ZUS w Łodzi - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11 budynek A. Część 2 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Pabianicach (95-200), ul. Kościuszki 31. Część 3 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Sieradzu (98-200), ul. Piłsudskiego 8. Część 4 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Wieluniu (98-300), ul. 3 Maja 7. Miejsce świadczenia usługi - województwo łódzkie. Zamówienie nie dotyczy projektu i/lub programu finansowanego ze środków wspólnotowych. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zakresu prac, który zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac przewidzianych do powierzenia podwykonawcom zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących ujęcie w ofercie i zastosowanie materiałów innych niż opisane w dokumentach tworzących Opis Przedmiotu Zamówienia (Przedmiarach Robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonywania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacji Projektowej - rysunkach) pod warunkiem, że ich parametry jakościowe będą nie gorsze od określonych w w/w dokumentach. Użycie w dokumentacji postępowania jakichkolwiek znaków towarowych ma charakter wyłącznie informacyjny w celu umożliwienia Wykonawcom ustalenia równoważności oferowanych materiałów. W żadnym wypadku nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty dokumentów potwierdzających ich równoważność..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - Remont okresowy w II Oddziale ZUS w Łodzi - Zduńska Wola (98-220), ul. Kilińskiego 7/11 budynek A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WiB s.c. S. Węzikowski, J. Byczkowski, ul. Piastowska 2/16, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197086,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 238200,00
Oferta z najniższą ceną: 238200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238200,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Pabianicach (95-200), ul. Kościuszki 31
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH - JAN WÓJT
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG REMONTOWO-BUDOWLANYCH - JAN WÓJT
- Zakład Usług Remontowo-Budowlanych, ul. Leszczynowa 3/5, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11921,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13800,00
Oferta z najniższą ceną: 13800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13800,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Sieradzu (98-200), ul. Piłsudskiego 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WiB s.c. S. Węzikowski, J. Byczkowski, ul. Piastowska 2/16, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22446,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26800,00
Oferta z najniższą ceną: 26800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26800,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 - Remont okresowy w Inspektoracie ZUS w Wieluniu (98-300), ul. 3 Maja 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WiB s.c. S. Węzikowski, J. Byczkowski, ul. Piastowska 2/16, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95527,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116900,00
Oferta z najniższą ceną: 116900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 116900,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Budowa placu zabaw na osiedlu 1000-lecia
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o."
- Budowa parku przy ul. Sieradzkiej
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Sarabandy 16/22 w Warszawie - etap 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.