eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika, realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadaniazad. 1Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej (...) przy ul. Partyzantów w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia. zad. 2Rozbudowa placu zabaw na terenie ZSP nr 7 w dzielnicy Orzepowice. zad. 3Zagospodarowanie terenu placu szkolnego ZSP nr 1 na potrzeby ... zad. 4Rozbudowa szkolnego placu rekreacyjnego na terenie ZSP nr 12... zad. 5Modernizacja pomieszczeń w budynku miejskim przy ul. Poloczka 76c ...

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Rybnik: Wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika, realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad. 1: Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej (...) przy ul. Partyzantów w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia. zad. 2: Rozbudowa placu zabaw na terenie ZSP nr 7 w dzielnicy Orzepowice. zad. 3: Zagospodarowanie terenu placu szkolnego ZSP nr 1 na potrzeby ... zad. 4: Rozbudowa szkolnego placu rekreacyjnego na terenie ZSP nr 12... zad. 5: Modernizacja pomieszczeń w budynku miejskim przy ul. Poloczka 76c ...
Numer ogłoszenia: 137876 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika, realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad. 1: Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej (...) przy ul. Partyzantów w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia. zad. 2: Rozbudowa placu zabaw na terenie ZSP nr 7 w dzielnicy Orzepowice. zad. 3: Zagospodarowanie terenu placu szkolnego ZSP nr 1 na potrzeby ... zad. 4: Rozbudowa szkolnego placu rekreacyjnego na terenie ZSP nr 12... zad. 5: Modernizacja pomieszczeń w budynku miejskim przy ul. Poloczka 76c ....

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zadanie 1: Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę boiska do piłki plażowej wraz z ogrodzeniem przy ul. Partyzantów w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty ziemne (korytowanie) związane z wymianą nawierzchni, - wbudowanie obrzeży betonowych, - założenie geowłókniny separującej warstwy, - wykonanie nawierzchni boiska do piłki siatkowej plażowej z piasku drobnego, - dostawę i montaż słupków i siatki oraz linii pola gry wraz z systemem mocującym, - budowę piłkochwytu z siatki poliropylenowej bezwęzłowej, - wykonanie bramy stalowej dwuskrzydłowej, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. zadanie 2: Rozbudowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w dzielnicy Orzepowice. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty ziemne (korytowanie) związane z wymianą nawierzchni, - wbudowanie obrzeży betonowych z nakładkami bezpiecznymi, elastycznymi, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku, - dostawę i montaż urządzeń zabawowych, - dostawę i montaż elementów małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci, regulamin), - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. zadanie 3 Zagospodarowanie terenu placu szkolnego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, na potrzeby utworzenia Zielonej klasy pod lipami w dzielnicy Wielopole. Zakres zamówienia obejmuje: - wymianę części ogrodzenia zewnętrznego, - wykonanie ogrodzenia wewnętrznego zielonej klasy wraz z 2 furtkami, - montaż balustrad przy schodach terenowych, - wykonanie rabaty kwiatowej, - dostawę i montaż stolików terenowych, - wykonanie utwardzonego podestu wraz z dostawa i montażem przenośnej tablicy sucho ścieralnej, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. zadanie 4: Rozbudowa szkolnego placu rekreacyjnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez stworzenie edukacyjnej strefy gier i sportu otwartej dla mieszkańców w dzielnicy Zebrzydowice. Zakres zamówienia obejmuje: - rozbiórkę i utylizację nawierzchni asfaltowej chodników placów, - korytowanie i wykonanie podbudowy pod nową nawierzchnię brukowaną, - wykonanie nawierzchni placu i chodników z kostki brukowej, - wykonanie plansz gier z masy termoplastycznej w części edukacyjnej strefy gier i sportu, - dostawę i montaż barier ochronnych odgradzających plac strefy gier i sportu od parkingu, - naprawę przyległych istniejących skarp wraz z obsianiem trawą, - uporządkowanie terenu, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. zad. 5: Modernizacja pomieszczeń w budynku miejskim przy ul. Poloczka 76c na potrzeby organizacji spotkań integracyjnych mieszkańców dzielnicy oraz działalności organizacji społecznych w dzielnicy Grabownia. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń zaplecza kuchennego obejmujący roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych: - częściowa wymiana tynków, - zerwanie istniejącej posadzki, - wykonanie wylewki cementowej, - wykonanie izolacji z folii płynnej, - wykonanie okładziny ścian i posadzki z płytek ceramicznych, - wymiana drzwi wewnętrznych, - roboty malarskie, - wymiana instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych i tablicy rozdzielczej, - wymiana instalacji wod-kan oraz przyborów sanitarnych, - wymiana elektrycznego podgrzewacza wody, - zabudowa okapu wentylacyjnego, - wykonanie pomiarów. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Załącznik do opisu stanowią rysunki poglądowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6, 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty inżynieryjne lub budowlane, każda z nich obejmująca swym zakresem roboty w zakresie zagospodarowania terenu oraz każda z nich o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 1 i 4). 2) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty inżynieryjne lub budowlane, każda z nich obejmująca swym zakresem zagospodarowanie terenu i montaż elementów małej architektury, oraz każda z nich o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 2). 3) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty inżynieryjne lub budowlane, każda z nich obejmująca swym zakresem zagospodarowanie terenu i montaż elementów małej architektury, oraz każda z nich o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 3). 4) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane, każda z nich o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto (dotyczy zadania 5). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy, 2) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę boiska do piłki plażowej wraz z ogrodzeniem przy ul. Partyzantów w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zadanie 1: Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę boiska do piłki plażowej wraz z ogrodzeniem przy ul. Partyzantów w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty ziemne (korytowanie) związane z wymianą nawierzchni, - wbudowanie obrzeży betonowych, - założenie geowłókniny separującej warstwy, - wykonanie nawierzchni boiska do piłki siatkowej plażowej z piasku drobnego, - dostawę i montaż słupków i siatki oraz linii pola gry wraz z systemem mocującym, - budowę piłkochwytu z siatki poliropylenowej bezwęzłowej, - wykonanie bramy stalowej dwuskrzydłowej, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Załącznik do opisu stanowią rysunki poglądowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w dzielnicy Orzepowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zadanie 2: Rozbudowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w dzielnicy Orzepowice. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty ziemne (korytowanie) związane z wymianą nawierzchni, - wbudowanie obrzeży betonowych z nakładkami bezpiecznymi, elastycznymi, - wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku, - dostawę i montaż urządzeń zabawowych, - dostawę i montaż elementów małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci, regulamin), - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Załącznik do opisu stanowią rysunki poglądowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie terenu placu szkolnego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 na potrzeby utworzenia Zielonej klasy pod lipami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zadanie 3 Zagospodarowanie terenu placu szkolnego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, na potrzeby utworzenia Zielonej klasy pod lipami w dzielnicy Wielopole. Zakres zamówienia obejmuje: - wymianę części ogrodzenia zewnętrznego, - wykonanie ogrodzenia wewnętrznego zielonej klasy wraz z 2 furtkami, - montaż balustrad przy schodach terenowych, - wykonanie rabaty kwiatowej, - dostawę i montaż stolików terenowych, - wykonanie utwardzonego podestu wraz z dostawa i montażem przenośnej tablicy sucho ścieralnej, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Załącznik do opisu stanowią rysunki poglądowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozbudowa szkolnego placu rekreacyjnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez stworzenie edukacyjnej strefy gier i sportu otwartej dla mieszkańców w dzielnicy Zebrzydowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zadanie 4: Rozbudowa szkolnego placu rekreacyjnego na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 poprzez stworzenie edukacyjnej strefy gier i sportu otwartej dla mieszkańców w dzielnicy Zebrzydowice. Zakres zamówienia obejmuje: - rozbiórkę i utylizację nawierzchni asfaltowej chodników placów, - korytowanie i wykonanie podbudowy pod nową nawierzchnię brukowaną, - wykonanie nawierzchni placu i chodników z kostki brukowej, - wykonanie plansz gier z masy termoplastycznej w części edukacyjnej strefy gier i sportu, - dostawę i montaż barier ochronnych odgradzających plac strefy gier i sportu od parkingu, - naprawę przyległych istniejących skarp wraz z obsianiem trawą, - uporządkowanie terenu, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Załącznik do opisu stanowią rysunki poglądowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozbudowa bazy sportowo-rekreacyjnej poprzez budowę boiska do piłki plażowej wraz z ogrodzeniem przy ul. Partyzantów w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i inżynieryjnych w dzielnicach Miasta Rybnika realizowanych w ramach budżetu obywatelskiego, z podziałem na zadania: zad. 5: Modernizacja pomieszczeń w budynku miejskim przy ul. Poloczka 76c na potrzeby organizacji spotkań integracyjnych mieszkańców dzielnicy oraz działalności organizacji społecznych w dzielnicy Grabownia. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń zaplecza kuchennego obejmujący roboty ogólnobudowlane oraz instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych: - częściowa wymiana tynków, - zerwanie istniejącej posadzki, - wykonanie wylewki cementowej, - wykonanie izolacji z folii płynnej, - wykonanie okładziny ścian i posadzki z płytek ceramicznych, - wymiana drzwi wewnętrznych, - roboty malarskie, - wymiana instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych i tablicy rozdzielczej, - wymiana instalacji wod-kan oraz przyborów sanitarnych, - wymiana elektrycznego podgrzewacza wody, - zabudowa okapu wentylacyjnego, - wykonanie pomiarów. Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Załącznik do opisu stanowią rysunki poglądowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.