eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Świadczenie usług pralniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-31

Świnoujście: Świadczenie usług pralniczych
Numer ogłoszenia: 137872 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165141 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A., ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3213760, faks 091 3212314.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usług pralniczych. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):98.31.00.00-9,98.31.10.00-6. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:Odbiór brudnej bielizny do prania i dostawa czystego asortymentu poprzez wyznaczone przez Zamawiającego punkty zdawczo -odbiorcze w Uzdrowisko Świnoujście S.A. Dezynfekcję,Pranie,Suszenie,Maglowanie,Składanie,Pakowanie,Krochmalenie,Drobne usługi krawieckie.Zakres asortymentowy:Bielizna pościelowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła),Koce, kołdry,Poduszki,Materace, pokrowce na materac,Ręczniki,Serwetki, bieżniki,Firany, Zasłonki, inne.Podane ilości sztukowe w niniejszej SIWZ stanowią jedynie wartość szacunkową. Faktyczna ilość i zakres usługi wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie z bieżącymi dowodami przyjęcia wydania. Podane ilości szacunkowe nie są podstawą do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości usług podanych w SIWZ. Organizacja świadczenia usług: Wykonawca będzie odbierać brudny asortyment Zamawiającego celem zrealizowania usługi prania i dostawy trzy razy w tygodniu.Liczenie odbieranej bielizny powinno być wykonywane przez Wykonawcę w uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego.Przyjmowanie brudnej bielizny do prania oraz przyjmowanie czystej bielizny z pralni odbywać się będzie na podstawie dowodu przyjęcia wydania, który określać będzie asortyment ilość sztuk oraz rodzaj zdawanej bielizny z uwzględnieniem obiektu Uzdrowisko Świnoujście S.A. Koszty zaopatrzenia Zamawiającego w dokumenty dowodu przyjęcia wydania obciążają Wykonawcę.Koszty zakupów środków piorących i preparatów dezynfekujących obciążają Wykonawcę.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bieliznę od momentu odbioru do momentu zwrotu pracownikowi Zamawiającego. Wykonawca winien wykazać dbałość, by oddawana bielizna nie była zamieniana i nie trafiała do innych jednostek, na rzecz której Wykonawca świadczy usługi pralnicze.Usługi pralnicze świadczone będą w obiekcie pralniczym, zapewniającym zachowanie bariery higienicznej tj. wyeliminowanie kontaktu bielizny czystej z brudną oraz kontaktu pracowników z tych dwóch stref. Technologia prania winna być właściwa dla rodzaju zabrudzeń, i gatunku pranego asortymentu i zapewnić uzyskanie najlepszej możliwej jakości oraz optymalnych walorów estetyczno użytkowych.Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania środków do prania dezynfekującego pełnym spektrum działania na drobnoustroje. Wykonawca w ofercie przedstawi proponowane środki piorące stosowane w procesie prania i dezynfekcji wraz z informacjami dotyczącymi składu chemicznego spektrum wraz z atestami.Wykonawca zobowiązany będzie do posegregowania czystego asortymentu i zapakowania w worki foliowe z uwzględnieniem danego obiektu Uzdrowiska Świnoujście S.A. Asortyment musi być dostarczony w ilości zgodnej z dowodem przyjęcia wydania sporządzonym w chwili przyjęcia do prania.Wykonawca zapewnia transport asortymentu czystego i brudnego między pralnią Wykonawcy a obiektami Zamawiającego.Koszt i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.Transport musi być świadczony wyłącznie środkami transportowymi przystosowanymi do tego rodzaju usług z zachowaniem wymogów sanitarnych ( podział bielizna brudna i czysta) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu książkę dezynfekcji stosowanych środków transportu, w którym przewożony jest asortyment. Zamawiający zastrzega sobie prawo w każdym czasie realizacji umowy do kontrolowani świadczonych usług pralniczych.W trakcie realizacji umowy Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco dyspozycje dotyczące zakresu wykonania drobnych usług krawieckich. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze czystej bielizny braków asortymentowych Wykonawca zobowiązany jest w terminie 48 godz. dostarczyć brakującą bieliznę. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia reklamacji i załatwienia jej na swój koszt niezwłocznie. Za nienależyte wykonanie usługi uważa się taką bieliznę, która jest m.in.: niedoprana, nieodplamiona, poplamiona, pofarbowana, odbarwiona, sfilcowana, uszkodzona, podarta, niewymaglowana lub niewyprasowana. Każdorazowo na okoliczność stwierdzenia nienależytego wykonania usługi sporządzony zostanie protokół. Zamawiający nie przewiduje składania ofert równoważnych.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Zamawiający nie przewiduje składanie zamówień uzupełniających.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Pralniczych Henryka Różalska, Katarzyna Karasiewicz, ul. Lipowa 11, 76-032 Mielenko, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218546,89

  • Oferta z najniższą ceną: 218546,89 / Oferta z najwyższą ceną: 218546,89

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.