Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Lublin: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla - Przebudowy drogi krajowej Nr 74 Annopol-Kraśnik-Janów Lubelski w m. Olbięcin od km 197+037,5 do km 197+537,5 ETAP II w zakresie emisji hałasu i zanieczyszczeń powietrza.
Numer ogłoszenia: 137866 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla - Przebudowy drogi krajowej Nr 74 Annopol-Kraśnik-Janów Lubelski w m. Olbięcin od km 197+037,5 do km 197+537,5 ETAP II w zakresie emisji hałasu i zanieczyszczeń powietrza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy porealizacyjnej dla -Przebudowy drogi krajowej Nr 74 Annopol-Kraśnik-Janów Lubelski w m. Olbięcin od km 197+037,5 do km 197+537,5 ETAP II w zakresie emisji hałasu i zanieczyszczeń powietrza ( tlenki azotu, tlenek węgla, pyły) oraz wykonanie mapy akustycznej inwestycji .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.20.00 - Badania dotyczące wpływu na środowisko naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.34.00 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1.1. Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy 1.2. Wymagania określone w pkt. 1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 Ustawy. 2.1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 usługę, która obejmowała wykonanie analizy porealizacyjnej i prace o podobnym charakterze (wykonywał raporty o oddziaływaniu na środowisko wraz z pomiarami do tych raportów, opinie, badania, ekspertyzy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt .2.1. 2.2.Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować co najmniej: - dwoma miernikami dźwięku klasy 1 oraz odpowiednim kalibratorem. Mierniki te powinny mieć możliwość elektronicznej rejestracji historii przebiegu sygnału akustycznego w wewnętrznej pamięci operacyjnej miernika; - sprzęt do automatycznego pomiaru prędkości, który powinien mieć możliwość elektronicznej rejestracji historii zdarzeń w wewnętrznej pamięci operacyjnej urządzenia- 1 sztuka. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać,że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. Ocena w/w warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 1 Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2 Wykonawcy winni przedłożyć następujące oświadczenia lub dokumenty 3.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie. Informacja ta powinna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.1. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, zamawiających, na Załączniku Nr 2 Doświadczenie Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( na podstawie umowy dzierżawy, leasingu, najmu, sprzedaży lub w inny sposób), o których mowa w pkt. 2.2 na Załączniku Nr 3 Potencjał techniczny 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605). 6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: - Oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, - Dokument wymieniony w pkt. 2 winien być złożony przez każdego Wykonawcę, - Dokumenty wymienione w pkt. 3-4 powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego lub odpłatnie na pisemny wniosek Wykonawcy, cena za 1 egz. 100 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 11:00, miejsce: GDDKiA o/ Lublin, ul. Ogrodowa 21- pokój nr 58, 20-075 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie, po uprawomocnienia się decyzji o wyborze jego oferty, a przed podpisaniem umowy, przedłożyć do wglądu Zamawiającemu: -Umowę konsorcjum stwierdzającą solidarną i niepodzielną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności; -Świadectwa legalizacji lub uwierzytelnienia sprzętu ( miernik poziomu dźwięku i kalibrator).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru ozdobnego oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego(...)
- 34/24 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków
- "Dostawa jaj na potrzeby Kuchni COZL"
- Dostawa "opasek bezpieczeństwa"- urządzeń z wyświetlaczem do świadczenia usługi opieki na odległość oraz świadczenie usługi całodobowego monitoringu przez centrum teleopieki.
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.