eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie inwentaryzacji w skali 1:100.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Toruń: Wykonanie inwentaryzacji w skali 1:100.
Numer ogłoszenia: 137833 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159 B, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6577555, fax 056 6577504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji w skali 1:100..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206.000 EURO Wykonanie inwentaryzacji w skali 1:100. Zakres opracowania: Dla budynków przy ul. Winnica 20, Wielkie Garbary 17, Piastowska 9, Żeglarska 17/19, Rynek Staromiejski 32 - opis działki zabudowanej - opis budynku w tym : zestawienie powierzchni budynku, zestawienie powierzchni poszczególnych lokali, zestawienie powierzchni pomieszczeń przynależnych, zestawienie powierzchni pomieszczeń wspólnego użytku, charakterystykę techniczną budynku wraz z określeniem grubości ścian, wyposażenie w instalacje z naniesieniem pionów wod - kan, gaz, c.o., c.w.u. - rysunki : rzut piwnic, poszczególnych kondygnacji, przekroje porzeczne budynku, - listę użytkowników lokali z czytelnym podpisem, potwierdzającą wykonanie pomiarów w danym lokalu - dokumentację fotograficzną budynku od zewnątrz - skala inwentaryzacji 1 : 100 - wykonana wg PN 70/B/02/365 Dla budynków przy ul. Bydgoska 24, Klonowica 28, Mickiewicza 65 - opis działki zabudowanej - opis budynku w tym : zestawienie powierzchni budynku, zestawienie powierzchni poszczególnych lokali, zestawienie powierzchni pomieszczeń przynależnych, zestawienie powierzchni pomieszczeń wspólnego użytku, charakterystykę techniczną budynku wraz z określeniem grubości ścian, wyposażenie w instalacje z naniesieniem pionów wod - kan, gaz, c.o., c.w.u. - rysunki : rzut piwnic, poszczególnych kondygnacji, przekroje porzeczne budynku, - listę użytkowników lokali z czytelnym podpisem, potwierdzającą wykonanie pomiarów w danym lokalu - dokumentację fotograficzną budynku od zewnątrz - inwentaryzację instalacji elektrycznej - inwentaryzację instalacji wod.-kan. - inwentaryzację instalacji gazowej - skala inwentaryzacji 1 : 100 - wykonana wg PN 70/B/02/365 Dla budynku przy ul. Fałata 34/36 - opis działki zabudowanej - opis budynku w tym : zestawienie powierzchni budynku, zestawienie powierzchni poszczególnych lokali, zestawienie powierzchni pomieszczeń przynależnych, zestawienie powierzchni pomieszczeń wspólnego użytku, charakterystykę techniczną budynku wraz z określeniem grubości ścian, wyposażenie w instalacje z naniesieniem pionów wod - kan, gaz, c.o., c.w.u. - rysunki : rzut piwnic, poszczególnych kondygnacji, przekroje porzeczne budynku, - listę użytkowników lokali z czytelnym podpisem, potwierdzającą wykonanie pomiarów w danym lokalu - dokumentację fotograficzną budynku od zewnątrz - inwentaryzację instalacji elektrycznej - inwentaryzację instalacji wod.-kan. - inwentaryzację instalacji gazowej - inwentaryzację instalacji c.o. - inwentaryzację instalacji c.w.u. - skala inwentaryzacji 1 : 100 - wykonana wg PN 70/B/02/365 Dla budynku przy ul. Bydgoskiej 78 - opis działki zabudowanej - opis budynku w tym : zestawienie powierzchni budynku, zestawienie powierzchni poszczególnych lokali, zestawienie powierzchni pomieszczeń przynależnych, zestawienie powierzchni pomieszczeń wspólnego użytku, charakterystykę techniczną budynku wraz z określeniem grubości ścian, wyposażenie w instalacje z naniesieniem pionów wod - kan, gaz, c.o., c.w.u. - rysunki : rzut piwnic, poszczególnych kondygnacji, przekroje porzeczne budynku, - listę użytkowników lokali z czytelnym podpisem, potwierdzającą wykonanie pomiarów w danym lokalu - dokumentację fotograficzną budynku od zewnątrz - inwentaryzację przewodów i podłączeń kominowych - skala inwentaryzacji 1 : 100 - wykonana wg PN 70/B/02/365 Dla budynku przy ul. Żeglarskiej 24 Na podstawie przekazanej przez Zamawiającego inwentaryzacji budowlanej - inwentaryzację instalacji elektrycznej - inwentaryzację instalacji wod.-kan. - inwentaryzację przewodów i podłączeń kominowych - skala inwentaryzacji 1 : 100 - wykonana wg PN 70/B/02/365

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.51.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - Należycie wykonali w ciągu ostatnich trzech lat usługi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (inwentaryzacje budynków) o łącznej wartości nie mniejszej niż 90.000 złotych brutto. Dopuszcza się sumowanie wartości usług z wykazu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowania wykonawca obowiązany jest załączyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi według metody spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Zamawiającego. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 6. Oświadczenie oferenta wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (inwentaryzacje budynków), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, zgodnie z pkt 8. 8. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (inwentaryzacje budynków), spośród wskazanych w wykazie - pkt 7, których łączna wartość jest nie mniejsza niż 90.000 złotych brutto. 9. Wypełniona wycena ofertowa - sporządzona na podstawie otrzymanego od Zamawiającego wzoru. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 3, 4 składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ. U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 08:45, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grudziądzka 159B, 87-100 Toruń, pokój 16(kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.