eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smołdzino › Dostawa sortów bhp

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Smołdzino: Dostawa sortów bhp
Numer ogłoszenia: 137825 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Słowiński Park Narodowy , ul. Bohaterów Warszawy 1A, 76-214 Smołdzino, woj. pomorskie, tel. 59 8117204, faks 59 8117509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów bhp.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 3 szt. Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 3 szt. Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 80 szt. Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 4 szt. Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 4 szt. Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 24 pary Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 18 szt. Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 50 szt. Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 18 par Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 2 pary Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 12 szt. Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 2 pary Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 12 par Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 3 pary Zadanie nr 15 - stuptuty - 10 par Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 150 szt. Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 50 szt. Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 7 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 2 szt. Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 2 szt. Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 75 szt. Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 3 szt. Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 3 szt. Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 22 pary Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 16 szt. Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 46 szt. Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 16 par Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 1 para Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 11 szt. Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 1 para Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 10 par Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 2 pary Zadanie nr 15 - stuptuty - 9 par Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 141 szt. Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 48 szt. Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 6 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.22.32.00-0, 18.33.10.00-8, 18.81.50.00-5, 18.81.22.00-6, 18.44.33.20-5, 18.23.40.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia odrębnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o nie przynależności do grupy kapitałowej 2. Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - zapis w załączniku nr 1 do SIWZ. W tym przypadku bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę. 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slowinskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Słowiński Park Narodowy ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Słowińskiego Parku Narodowego ul. Bohaterów Warszawy 1A 76-214 Smołdzino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 3 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 1 - ubranie robocze letnie - 2 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 3 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 2 - czapka robocza letnia - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 80 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 80 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 3 - koszulka polo z włókien mieszanych (damskie i męskie) - 75 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 4 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadania nr 4 - ubranie robocze ocieplane - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 4 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 4 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 5 - czapka robocza zimowa dzianinowa - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 24 pary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 24 pary Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 6 - obuwie całoroczne z membraną typu goretex (damskie i męskie) - 22 pary 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 18 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 18 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 7 - kurtka przeciwdeszczowa typu goretex (damskie i męskie) - 16 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 50 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 50 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 8 - getry/kalesony z tkaniny oddychającej - 46 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 18 par.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 18 par Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 9 - spodnie terenowe (damskie i męskie) - 16 par 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 2 pary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 2 pary Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 10 - obuwie letnie damskie - 1 para 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 12 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 12 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 11 - kamizelka z licznymi kieszeniami - 11 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 2 pary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 2 pary Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 12 - spodniobuty neoprenowe - 1 para 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.22.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 12 par.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 12 par Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 13 - obuwie gumowe z wkładką ocieplaną - 10 par 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.22.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 3 pary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 3 pary Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 14 - obuwie robocze letnie męskie - 2 pary 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 15 - stuptuty - 10 par.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 15 - stuptuty - 10 par Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 15 - stuptuty - 9 par 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 150 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 150 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 16 - koszulka z tkaniny oddychającej, szybkoschnącej, odprowadzającej wilgoć na zewnątrz (damskie i męskie) - 141 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 50 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 50 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 17 - bluza softshell wiatrochronna z odpinanymi rękawami (damskie i męskie) - 48 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa sortów bhp: Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 7 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa sortów bhp z minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji, dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego do siedziby Zamawiającego maksymalnie: Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 7 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości przedmiotu zamówienia w przypadku ruchów kadrowych u Zamawiającego. Zamawiający zakupi nie mniej niż: Zadanie nr 18 - odzież ochronna typu sztormiak męska - 6 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.