eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Przebudowa (modernizacja) instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Jarosław: Przebudowa (modernizacja) instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu
Numer ogłoszenia: 137817 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105785 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie istniejącej instalacji centralnego ogrzewania (rurarz, armatura i grzejniki) w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, które będą prowadzone w czynnym zakładzie pracy. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 193 000 euro. 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, które będą prowadzone w czynnym zakładzie pracy i obejmujące swoim zakresem: 1) wykonanie nawierzchniowej (naściennej) instalacji grzewczej (c. o.) - rurociągi i armatura; 2) wykonanie izolacji rurociągów; 3) wymianę grzejników; 4) roboty demontażowe i towarzyszące. 2. Szczegółowy zakres ilościowych i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określają: 1) Przedmiar Robót, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 3) Projekt Budowlany. 3. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) w terminie 5 dni licząc od dnia zawarcia niniejszej umowy sporządzić po uzgodnieniu z Zamawiającym Harmonogram Prowadzenia Robót uwzględniający wszystkie wymagania Zamawiającego w zakresie terminów oraz godzin wykonywania robót uciążliwych (kucie, spawanie, cięcie piłą mechaniczną itp.), który będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego; 2) do prowadzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot umowy zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego Harmonogramem Prowadzenia Robót oraz w sposób nieuciążliwy dla pracowników Zamawiającego i umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, które będzie czynnym zakładem pracy; 3) do poddania odzyskowi z odpadów budowlanych (materiałów z demontażu) materiałów wtórnych i nadających się do użytku (stal, rury, grzejniki); 4) do poddania odpadów budowlanych (materiałów z demontażu) segregacji na: materiały wtórne i nadające się do użytku oraz materiały odpadowe i przeznaczone do utylizacji, a także złożenia materiałów wtórnych i nadających się do użytku w sposób i miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 5) do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów odpadowych i przeznaczonych do utylizacji (gruz, cegła, otuliny itp.) oraz poniesienia kosztów ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji. 6) do właściwego postępowania z odpadami i materiałami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.). 4. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca obowiązany będzie udzielić Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. OMEGA Sp. z o. o. Sp. komandytowa, Lubisza 180, 38-306 Libusza, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290827,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163922,19

  • Oferta z najniższą ceną: 163922,19 / Oferta z najwyższą ceną: 258006,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.