eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Budowę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Kryzysowego Zasobem Mapowym Miasta - Portal Zarządzania Kryzysowego (PZK)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Bytom: Budowę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Kryzysowego Zasobem Mapowym Miasta - Portal Zarządzania Kryzysowego (PZK)
Numer ogłoszenia: 137815 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Kryzysowego Zasobem Mapowym Miasta - Portal Zarządzania Kryzysowego (PZK).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Kryzysowego Zasobem Mapowym Miasta nazywanego Portalem Zarządzania Kryzysowego lub w skrócie PZK. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: -budowę i dostawę systemu informatycznego PZK w skład, którego wchodzą: -System Wspomagania Decyzji dla służb ratowniczych; -System Wspomagania Zarządzania Kryzysowego; -System rejestracji i lokalizacji na mapach GPS; -System wizualizacji terenu w trybie 3D. -specyfikacja sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania systemu, -instalację i konfigurację systemu PZK na infrastrukturze Zamawiającego, -wdrożenie systemu PZK w organizacji Zamawiającego oraz we wszystkich instytucjach wymienionych w Załączniku Nr 1, -udzielenie niezbędnych licencji na użytkowanie oprogramowania, które nie ograniczają w żaden sposób ilości użytkowników korzystających z oprogramowania, -integrację z Bytomską Infrastrukturą Danych Przestrzennych (BIDP), -przygotowanie, walidację, ew. konwersję i migrację danych przechowywanych w BIDP, w przypadkach tego wymagających, tak aby dane mogły być obsługiwane za pomocą PZK, -integrację z innymi systemami Zamawiającego opisanymi w Załączniku nr 1, -szkolenia użytkowników i administratorów wymienionych w Załączniku nr 1, -usługę świadczenia gwarancji na system PZK, -usługę świadczenia asysty technicznej na system PZK. Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia podstawowych kryteriów stawianych dla projektów finansowanych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego co powoduje, że w realizacji projektu Zamawiający przyjmuje następujące założenia o charakterze formalnym: .neutralności technologicznej - nie wskazuje się i nie faworyzuje żadnej konkretnej technologii i oprogramowania (za wyjątkiem obowiązujących norm europejskich i krajowych oraz powszechnie stosowanych technologii o charakterze standardów); .swobodnego (otwartego) dostępu - wynik realizacji zamówienia zapewnić ma możliwość współpracy i korzystania ze zbudowanej infrastruktury wszystkim zainteresowanym stronom, zarówno operatorom jak i użytkownikom, przy uwzględnieniu posiadanych uprawnień oraz przepisów prawa i wartych z Urzędem Miejskim w Bytomiu umów na udostępnianie danych; .swobodnego wyboru sposobu realizacji - wymiana lub rozszerzenie istniejącego systemu SIP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Bytomiu: GETIN Bank S.A. Oddział w Bytomiu, nr : 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567 z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła: Miasto Bytom -Budowa i wdrożenie PZK - wadium. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul.Parkowa 2 Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 301. UWAGA: Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno : 1)być wystawione na Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2 2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, 4)zawierać informację jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, nr sprawy lub nr i data ogłoszenia o zamówieniu ). 5. Wadium winno być wniesione przed terminem składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wykonawcom w przypadkach określonych w art.46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i na warunkach określonych w art.46 ust.2,3 i 4 cytowanej ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i ust.5 w/w ustawy. UWAGA : Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8.Wadium winno zabezpieczać cały 30 dniowy okres związania ofertą, za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin do składania ofert. 9.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia. W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 2.1. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: 2.1.1. co najmniej 3 zamówienia polegające na budowie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej, o łącznej wartości wszystkich zamówień minimum 1 000 000,00 zł brutto, przy czym: 1) każde z zamówień obejmowało łącznie usługi programistyczne, wdrożeniowe, utrzymania systemu oraz licencje dla systemów GIS, 2) każde z zamówień obejmowało swoim zakresem budowę i wdrożenie hurtowni danych, będącej kopią danych operacyjnych (np. dane Ewidencji Gruntów i Budynków), 3) każde z zamówień obejmowało swoim zakresem budowę i wdrożenie systemu klasy geoportal. Przez system klasy geoportal Zamawiający rozumie informatyczny system informacji przestrzennej o następujących cechach: a)pełna funkcjonalność systemu dostępna jest przez przeglądarkę internetową, b)obsługa treści systemu następuje z wykorzystaniem technologii WebGIS i CMS (Content Management System), c)użytkowanie systemu nie nakłada na użytkownika konieczności pobierania i instalacji na swoim komputerze i przeglądarce dodatkowego oprogramowania np. ActiveX, środowiska JRE itp., d)system prezentuje dane GIS wektorowe i rastrowe, zdjęcia, opisy tekstowe, e)system zawiera narzędzia nawigowania mapą oraz ustalania danych opisowych widocznych na niej obiektów, f)system zawiera narzędzie pomiarów odległości i powierzchni, wyszukiwania najkrótszych tras pomiędzy punktami o ustalonym adresie, g)system posiada wejście anonimowe dla niezarejestrowanych użytkowników oraz umożliwia rejestrację użytkowników i zarządzanie ich uprawnieniami i dostępem do zasobów systemu, h)system pracuje w trybie WMS (OGC Web Map Service). 4) przynajmniej dwa zamówienia obejmowały swym zakresem system zarządzający zasobami mapowymi obszaru administracyjnego o liczbie ludności minimum 150 000, 5) przynajmniej jedno z zamówień miało wartość minimum 500 000,00 zł brutto, 6) przynajmniej jedno zamówienie dotyczyło systemu wdrożonego w jednostkach samorządowych 7) przynajmniej jedno zamówienie obejmowało swoim zakresem integrację danych przestrzennych pochodzących z więcej niż jednej instytucji, 2.1.2. co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem portal edukacyjny o następującej minimalnej funkcjonalności: a)dostęp publiczny z sieci internet oraz dla autoryzowanych użytkowników, b)prowadzenie użytkowników przez kursy szkoleniowe z testami częściowymi determinującymi przechodzenie do kolejnych partii materiału, generowanymi automatycznie przez losowy wybór pytań z bazy pytań, c)wydawanie świadectw ukończenia kursów użytkownikom, którzy je zaliczyli. 2.1.3. co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem system obsługi metadanych geoinformacyjnych 2.1.4. co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem geoportal zarządzania kryzysowego. Zamawiający zezwala, aby wykonawcy wykazali jedną i tą samą usługę na potwierdzenie spełniania więcej niż jednego warunku udziału wskazanego w pkt 2.1.2, 2.1.3 i 2.1.4 powyżej. 2.1.5.co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie usługi zawierającej następujące cechy: I. Obsługa metadanych 1. spełnia wymagania norm ISO 19115, 19119, 19139, 19136, 19108 2. obsługuje profil INSPIRE w pełni zgodny z Zasadami Wdrażania INSPIRE (INSPIRE Metadata Implementing Rules) 3. obsługuje Krajowy profil metadanych w zakresie geoinformacji (profil GUGiK) 4. posiada funkcje dziedziczenia i hierarchii metadanych 5. posiada funkcje walidacji metadanych 6. umożliwia bezpośrednie powiązanie metadanych z danymi przestrzennymi 7. umożliwia automatyczną publikację metadanych w katalogu metadanych 8.umożliwia nadanie ograniczeń dostępu dla użytkowników do poszczególnych dokumentów metadanych II. Wprowadzanie danych przestrzennych, bez wykorzystywania w tym celu aplikacji typu-desktop 1.Zarządzanie objazdami 2.Zarządzanie strefami zagrożenia III. Integracja z technologią GPS 1. Prezentacja bieżącego położenia pojazdów na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych IV. Ilościowe i statystyczne zestawienia danych o zasobach ludzkich i sprzętowych 1. dane teleadresowe osób zaangażowanych w działania ratownicze 2. dane o ilości i rodzaju sprzętu oraz urządzeń przeciwpożarowych 3. dane o ilości i rodzaju innego sprzętu ratowniczego (np. na wypadek katastrofy budowlanej) 4. dane o ilości pojazdów z podziałem na rodzaje (wszystkie pojazdy, które mogą być wykorzystane podczas akcji ratowniczych); 5. zestawienie właścicieli i dysponentów sprzętu ratowniczego i technicznego 6. ewidencja podmiotów gospodarczych 7. zestawienie hurtowni i magazynów żywności i napojów 8. mieszkańcy gminy i ich struktura demo-społeczna, rozmieszczenie ludzi na terenie gminy, ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych 9.dane o obiektach służby zdrowia i punktów pomocy medycznej; 10.dane o obiektach szkół, internatów, pensjonatów; 11.dane o punktach miasta, w których odbywają się lub mogą odbywać imprezy masowe; 12.dane o obiektach takich jak hipermarkety i supermarkety; 13.dane o liczbie osób zatrudnionych w znaczących zakładach pracy, na terenie miasta; 14.dane o ilości magazynów żywności wraz z opisem wielkości i możliwości V. Dostęp i przetwarzanie bazy danych o zasobach ludzkich i sprzętowych a w szczególności 1.katalogowanie 2.wyszukiwanie 3.edytowanie 4.wydruk VI. Dostęp za pomocą urządzeń mobilnych typu PDA 1.przeglądanie zdarzeń i zasobów 2.wyszukiwanie zdarzeń i zasobów 3.wprowadzanie danych na podstawie pomiarów GPS 4.przesyłanie informacji graficznych na wybrane urządzenie mobilne VII. Integracja z istniejącymi aplikacjami 1.Integracja z systemem-Dyspozytor działającym w Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody Śląskiego 2.Integracja z aplikacją do zarządzania zasobami Obrony Cywilnej -ARCUS 2005 3.Integracja z aplikacją Państwowej Straży Pożarnej - SWD 4.Integracja z Krajowym Systemem Informacyjnym Policji (KSIP) VIII. Dostęp za pomocą aplikacji internetowej/intranetowej do danych przestrzennych typu 3D 1.obsługiwane warstwy: numeryczny model terenu, ortofotomapa, budynki, drzewa, infrastruktura techniczna 2.identyfikacja obiektów na mapie na podstawie informacji otrzymywanych z bazy danych. 3.możliwość klasyfikacji danych 4.możliwość wykorzystania zewnętrznych serwisów WMS jako dodatkowe warstwy danych 5.korzystanie z aplikacji na dodatkowych stanowiskach klienckich nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. IX. Architektura systemu 1.System musi umożliwiać scentralizowane zarządzanie instalacją i aktualizacjami. System nie może wymagać instalacji aplikacji przez administratora na każdym stanowisku klienckim. Aktualizacja aplikacji i danych musi być przeprowadzana jedynie na serwerze. 2.Serwer danych przestrzennych powinien obsługiwać standardy WMS (Web Map Server), GML 3.1, Shapefile 3.Wszystkie przypadki wykorzystywania systemu powinny być rejestrowane 4.System powinien być wyposażony w mechanizmy tworzące kopie zapasowe danych (backup). X. Cechy portalu zdalnej edukacji 1.Zawierający pełny opis sposobu korzystania z systemu, 2.Zrealizowany w technologii portalu WWW, 3.Dostępny poprzez sieć Internet/Intranet, 4.Posiadający autoryzowany dostęp użytkowników (login i hasło), 5.Zaopatrzony w testy pozwalające na samodzielną weryfikację zdobytej wiedzy 6.Umożliwiający administratorowi kontrolę postępu w nauce użytkowników oraz przeprowadzanie wśród nich kontrolnych testów. Zamawiający uzna, że Wykonawca potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 2.1.5 jeżeli ten wykaże, że zrealizował w sposób należyty usługę/usługi obejmujące co najmniej 75 % podanych cech. Niniejsze cechy mogły występować w jednej lub kilku realizacjach. 2.2.dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które: .posiadają wykształcenie wyższe i .brały udział, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, w przynajmniej 1 projekcie polegającym na budowie i wdrożeniu systemu informacji przestrzennej o wartości minimum 500 000 zł brutto, obejmującego swym zakresem system zarządzający zasobami mapowymi obszaru administracyjnego o liczbie ludności minimum 150 000, wdrożonego w jednostkach administracji samorządowej oraz obejmującego swym zakresem budowę i wdrożenie geoportalu opartego o hurtownię danych, w tym: a)kierownikiem projektu - minimum 1 osoba, która posiada minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu wdrażania systemów informatycznych, b)Analitykami - minimum 1 osoba, która posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prac analitycznych w projektach dotyczących wdrażania systemów informatycznych, c)Architektami - minimum 1 osoba, która posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracach z zakresu projektowania architektury, w projektach dotyczących wdrażania systemów informatycznych, d)Programistami - minimum 2 osoby, z których każda posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania, w projektach dotyczących wdrażania systemów informatycznych, e)Wdrożeniowcami - minimum 2 osoby, z których każda posiada minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie prac wdrożeniowych, w projektach dotyczących wdrażania systemów informatycznych, f)Specjalistami ds. jakości - minimum 1 osoba, która posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu roli specjalisty ds. jakości, w projektach dotyczących wdrażania systemów informatycznych, g)Specjalistami ds. zarządzania kryzysowego - minimum 1 osoba, która posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu roli specjalisty ds. zarządzania kryzysowego, w projektach dotyczących wdrażania systemów informatycznych, 2.3.dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Geodetami - minimum 1 osoba z wykształceniem wyższym (geodezyjnym), która posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, minimum 1 osoba która posiada uprawnienia geodezyjne z zakresu art. 43 pkt 1 Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz minimum 1 osoba która posiada uprawnienia geodezyjne z zakresu art. 43 pkt 7 Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne; niniejszy warunek może być spełniony poprzez wykazanie 1 osoby spełniającej wszystkie ww. elementy bądź dwóch lub trzech osób spełniających je łącznie. 3.Warunki udziału w postępowaniu wykonawcy powinni spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Warunki udziału w postępowaniu Wykonawca winien z zastrzeżeniem postanowień rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) - spełnić najpóźniej na dzień, w którym upłynął termin składania ofert. 5.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej i przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wskazane usługi zostały wykonane należycie; 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 8.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 9.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (jeżeli dotyczy).Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Długość świadczonej bezpłatnie gwarancji i asysty technicznej wyrażonej w miesiącach (nie mniej niż 36 m-cy i nie więcej niż 60 m-cy) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 301) ul. Parkowa 2 41-902 Bytom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu (pokój nr 243) ul. Parkowa 2 41-902 Bytom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Działania 2.2 (Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.