eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa aparatury badawczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-01

Skierniewice: Dostawa aparatury badawczej
Numer ogłoszenia: 137814 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa , ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 833 20 21, faks 46 833 32 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insad.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury badawczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej wraz z instalacją aparatury w miejscu użytkowania oraz instruktażem stanowiskowym pracowników w zakresie obsługi i konserwacji aparatury. Pakiet I - Spektrofotometr UV-VIS Charakterystyka: 1. Spektrofotometr jednowiązkowy o zakresie długości fali 190 - 1100 nm, - źródło światła: lampa halogenowa (320-1100 nm), lampa deuterowa (190-350 nm), - dokładność długości fali: ? 0,5 nm, powtarzalność: ? 0,1 nm, - skaning w pełnym zakresie spektrum i pomiary przy kilku długościach fali, - programowalna szybkość skanowania (do 6000 nm/min), - optyka kwarcowa z asferycznymi lustrami o zminimalizowanej stracie światła, - zakres pomiarowy: -3 do 3A, - powtarzalność fotometryczna: ? 0,0014 Abs, - stabilność linii podstawowej przy 500 nm: 0,001 A/h, - stała szerokość szczeliny: 1,4 nm, - autozerowanie, - detektor - fotodioda krzemowa stabilizowana elementem Peltier, - proces walidacji zgodny z Phamacopeią, - gniazdo pomiarowe dla próbek o wysokim zmętnieniu silnie rozpraszających promieniowanie, - uchwyt na kuwety o długości dr. optycznej 10-50 nm, - minimalne wymiary komory pomiarowej (wys. x szer. x gł.) 660 x 210 x 520 mm. 2. System kuwety przepływowej: - z justowalnym uchwytem na kuwetę, - z wbudowaną pompą perystaltyczną, - z przepływową kuwetą kwarcową, - sterowanie systemu bezpośrednio z poziomu oprogramowania. 3. Możliwość rozbudowy aparatury o: - system kuwety przepływowej z możliwością podłączenia do niego podajnika na co najmniej 50 prób, - justowalny uchwyt na mikrokuwety, - co najmniej 8-mo pozycyjny zmieniacz kuwet z możliwością termostatowania w zakresie temperatur od -5 do + 105 oC, - przystawkę światłowodową. 4. Komputer PC - procesor min. 2,9 GHz, - twardy dysk min 500 GB, - pamięć operacyjna min 2 GB RAM, - grafika min 512 MB, - oprogramowanie Windows 7, - monitor LCD 19, - mysz i klawiatura. 5. Zewnętrzne oprogramowanie umożliwiające kontrolę spektrofotometru, wyświetlanie, przechowywanie i eksport wyników oraz: - skanowanie i pomiar transmitancji, absorbancji i energii, - obróbka danych: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, zawężanie1 do 4 -ta pochodna, interpolacja, powiększanie, wygładzanie, obliczanie powierzchni, korekcja linii bazowej, - analiza ilościowa: kalibracja z nieograniczoną ilością standardów, - analiza kinetyczna: obliczanie stałej kinetycznej zgodnie z różnymi modelami, wyświetlanie wyliczonych krzywych łącznie z krzywą pomiarową, pomiar równoległy, - automatyczne wyszukiwanie plików, - analiza jednoskładnikowa (pomiary stężenia - dowolne modele krzywych), - liniowa i kwadratowa analiza regresji, - różne pomiary stężenia, absolutnej absorbancji przy jednej długości fali z korekcją linii bazowej jednopunktową lub dwupunktową, - definiowanie własnych wzorów do przeliczania wyników pomiarów, - zmienianie linii bazowej piku, automatyczne wyszukiwanie pików. Pakiet II - Młynek rotacyjny do mielenia próbek suchych Charakterystyka: Młynek rotacyjny działający na zasadzie rozrzutu próbki przez rotor po okładzinie ciernej. - szybkość mielenia 3-4 g/s, - szybkość obrotowa rotora 10 000 obr/min., - wbudowany cyklon, - granulacja zmielonej próbki <0.5mm., - regulacja wielkości cząstek, - komplet części zużywalny i zapasowych na minimum 2 lata pracy, - odbieralniki na próbki, - min. 10 szt. toreb odpylających, - samooczyszczanie młynka. Pakiet III - Jednostki systemu do pomiaru oddychania gleby 1. Pojedyncza jednostka pomiarowa - 2 sztuki: - analizator CO2 wbudowany w głowicę pomiarową (analizator gazu w podczerwieni), - zakres pomiaru w przedziale od 0 do co najmniej 800 ppm CO2, rozdzielczość pomiaru: 1 ppm, - kontrola przepływu gazu w zakresie 100 - 500 ml/min., - wbudowany czujnik promieniowania PAR mierzący w zakresie 0-3000 ?moli/m2/s, - konstrukcja pozwalająca na bezobsługowe zamykanie i otwieranie komory pomiarowej - w okresach między kolejnymi pomiarami komora unosi się odsłaniając badaną powierzchnię na warunki zewnętrzne, - zapis danych na wymiennych kartach pamięci flash, - możliwość sczytania danych bezpośrednio z karty pamięci lub poprzez podłączenia stacji do komputera, - programowanie i obsługa przyrządu za pomocą przycisków funkcyjnych, - konsola pomiarowa z wyświetlaczem LCD, - wewnętrzna bateria podtrzymująca, - zasilanie zewnętrzne 12 v (niezbędne do pracy przyrządu, oddzielne dla każdej j.p.), - pomiar wymiany CO2 netto, - praca w trybie otwartym (możliwość zamiany na pracę w trybie zamkniętym) komory robocze przeźroczyste, - waga systemu: do 8 kg (bez akcesoriów), - jednostka pomiarowa powinna być dostarczona wraz z walizką transportową i kablem do transferu danych o długości 100m, - w zestawie powinny się znaleźć łącznie dwa czujniki temperatury (termistorowe) i dwa czujniki wilgotności (po jednym czujniku temperatury i jednym czujniku wilgotności na jednostkę pomiarową), - możliwość pracy w sieci sterowanej poprzez jednostkę centralną (Master Controller for ACE Station Network) firmy ADC BioScientific Ltd., posiadaną przez zamawiającego. 2. Urządzenie do szybkiej edycji plików ustawień i konfiguracji: - możliwość pracy ciągłej na zasilaniu bateryjnym co najmniej 8 godzin, - ekran LCD matowy, z podświetleniem LED, co najmniej 10 cali, o rozdzielczości co najmniej 1024 na 600 pikseli, - 2 GB pamięci RAM, - dysk twardy 5400 rpm, co najmniej 250GB, - co najmniej 2 gniazda USB 2.0, - system operacyjny 32 bitowy zainstalowany w urządzeniu (Windows lub inny), - waga poniżej 1,5 kg z baterią, - wbudowany czytnik kart pamięci lub dostarczony czytnik zewnętrzny USB, - zainstalowany program do obsługi plików tekstowych. Wymagana jest aparatura fabrycznie nowa, wolna od wad fizycznych i prawnych, posiadająca odpowiednie certyfikaty, spełniające wszystkie obowiązujące normy prawne. Wymagany minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dostarczonej aparatury pomiarowej, serwis świadczony będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy aparaturę do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Miejsce dostawy: Pakiet I i II - 96-100 Skierniewice, ul. Waryńskiego 14. Pakiet III - 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.43.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia załączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy aparatury badawczej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty załączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia załączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia załączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia wyłącznie w oparciu o oświadczenia załączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Certyfikat CE i ISO 9001 - dla pakietu I. Deklaracja zgodności - dla Pakietu II.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa. 1.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). 1.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) możliwości zmiany terminu dostawy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych, niezależnych od Stron. Pod pojęciem zdarzeń losowych Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk. Termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy, 3) możliwości zmiany danych adresowych i podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy. 2. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insad.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Instytut Ogrodnictwa, Oddział Sadownictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Pomologiczna 18 pok. nr 21 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu badawczego pt. Opracowanie innowacyjnych technologii magazynowania energii w produkcyjnych tunelach foliowych o akronimie HortiEnergia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1 Projekty rozwojowe Nr umowy UDA-POIG.01.03.01-10-115/09-00-02.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spektrofotometr UV-VIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka: 1. Spektrofotometr jednowiązkowy o zakresie długości fali 190 - 1100 nm, - źródło światła: lampa halogenowa (320-1100 nm), lampa deuterowa (190-350 nm), - dokładność długości fali: ? 0,5 nm, powtarzalność: ? 0,1 nm, - skaning w pełnym zakresie spektrum i pomiary przy kilku długościach fali, - programowalna szybkość skanowania (do 6000 nm/min), - optyka kwarcowa z asferycznymi lustrami o zminimalizowanej stracie światła, - zakres pomiarowy: -3 do 3A, - powtarzalność fotometryczna: ? 0,0014 Abs, - stabilność linii podstawowej przy 500 nm: 0,001 A/h, - stała szerokość szczeliny: 1,4 nm, - autozerowanie, - detektor - fotodioda krzemowa stabilizowana elementem Peltier, - proces walidacji zgodny z Phamacopeią, - gniazdo pomiarowe dla próbek o wysokim zmętnieniu silnie rozpraszających promieniowanie, - uchwyt na kuwety o długości dr. optycznej 10-50 nm, - minimalne wymiary komory pomiarowej (wys. x szer. x gł.) 660 x 210 x 520 mm. 2. System kuwety przepływowej: - z justowalnym uchwytem na kuwetę, - z wbudowaną pompą perystaltyczną, - z przepływową kuwetą kwarcową, - sterowanie systemu bezpośrednio z poziomu oprogramowania. 3. Możliwość rozbudowy aparatury o: - system kuwety przepływowej z możliwością podłączenia do niego podajnika na co najmniej 50 prób, - justowalny uchwyt na mikrokuwety, - co najmniej 8-mo pozycyjny zmieniacz kuwet z możliwością termostatowania w zakresie temperatur od -5 do + 105 oC, - przystawkę światłowodową. 4. Komputer PC - procesor min. 2,9 GHz, - twardy dysk min 500 GB, - pamięć operacyjna min 2 GB RAM, - grafika min 512 MB, - oprogramowanie Windows 7, - monitor LCD 19, - mysz i klawiatura. 5. Zewnętrzne oprogramowanie umożliwiające kontrolę spektrofotometru, wyświetlanie, przechowywanie i eksport wyników oraz: - skanowanie i pomiar transmitancji, absorbancji i energii, - obróbka danych: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie, zawężanie1 do 4 -ta pochodna, interpolacja, powiększanie, wygładzanie, obliczanie powierzchni, korekcja linii bazowej, - analiza ilościowa: kalibracja z nieograniczoną ilością standardów, - analiza kinetyczna: obliczanie stałej kinetycznej zgodnie z różnymi modelami, wyświetlanie wyliczonych krzywych łącznie z krzywą pomiarową, pomiar równoległy, - automatyczne wyszukiwanie plików, - analiza jednoskładnikowa (pomiary stężenia - dowolne modele krzywych), - liniowa i kwadratowa analiza regresji, - różne pomiary stężenia, absolutnej absorbancji przy jednej długości fali z korekcją linii bazowej jednopunktową lub dwupunktową, - definiowanie własnych wzorów do przeliczania wyników pomiarów, - zmienianie linii bazowej piku, automatyczne wyszukiwanie pików.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Młynek rotacyjny do mielenia próbek suchych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka: Młynek rotacyjny działający na zasadzie rozrzutu próbki przez rotor po okładzinie ciernej. - szybkość mielenia 3-4 g/s, - szybkość obrotowa rotora 10 000 obr/min., - wbudowany cyklon, - granulacja zmielonej próbki <0.5mm., - regulacja wielkości cząstek, - komplet części zużywalny i zapasowych na minimum 2 lata pracy, - odbieralniki na próbki, - min. 10 szt. toreb odpylających, - samooczyszczanie młynka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednostki systemu do pomiaru oddychania gleby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojedyncza jednostka pomiarowa - 2 sztuki: - analizator CO2 wbudowany w głowicę pomiarową (analizator gazu w podczerwieni), - zakres pomiaru w przedziale od 0 do co najmniej 800 ppm CO2, rozdzielczość pomiaru: 1 ppm, - kontrola przepływu gazu w zakresie 100 - 500 ml/min., - wbudowany czujnik promieniowania PAR mierzący w zakresie 0-3000 ?moli/m2/s, - konstrukcja pozwalająca na bezobsługowe zamykanie i otwieranie komory pomiarowej - w okresach między kolejnymi pomiarami komora unosi się odsłaniając badaną powierzchnię na warunki zewnętrzne, - zapis danych na wymiennych kartach pamięci flash, - możliwość sczytania danych bezpośrednio z karty pamięci lub poprzez podłączenia stacji do komputera, - programowanie i obsługa przyrządu za pomocą przycisków funkcyjnych, - konsola pomiarowa z wyświetlaczem LCD, - wewnętrzna bateria podtrzymująca, - zasilanie zewnętrzne 12 v (niezbędne do pracy przyrządu, oddzielne dla każdej j.p.), - pomiar wymiany CO2 netto, - praca w trybie otwartym (możliwość zamiany na pracę w trybie zamkniętym) komory robocze przeźroczyste, - waga systemu: do 8 kg (bez akcesoriów), - jednostka pomiarowa powinna być dostarczona wraz z walizką transportową i kablem do transferu danych o długości 100m, - w zestawie powinny się znaleźć łącznie dwa czujniki temperatury (termistorowe) i dwa czujniki wilgotności (po jednym czujniku temperatury i jednym czujniku wilgotności na jednostkę pomiarową), - możliwość pracy w sieci sterowanej poprzez jednostkę centralną (Master Controller for ACE Station Network) firmy ADC BioScientific Ltd., posiadaną przez zamawiającego. 2. Urządzenie do szybkiej edycji plików ustawień i konfiguracji: - możliwość pracy ciągłej na zasilaniu bateryjnym co najmniej 8 godzin, - ekran LCD matowy, z podświetleniem LED, co najmniej 10 cali, o rozdzielczości co najmniej 1024 na 600 pikseli, - 2 GB pamięci RAM, - dysk twardy 5400 rpm, co najmniej 250GB, - co najmniej 2 gniazda USB 2.0, - system operacyjny 32 bitowy zainstalowany w urządzeniu (Windows lub inny), - waga poniżej 1,5 kg z baterią, - wbudowany czytnik kart pamięci lub dostarczony czytnik zewnętrzny USB, - zainstalowany program do obsługi plików tekstowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.