eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. KEN na oś. Bacieczki VI - II części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Białystok: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. KEN na oś. Bacieczki VI - II części
Numer ogłoszenia: 137789 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6767224, faks 85 6767220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. KEN na oś. Bacieczki VI - II części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. KEN na oś. Bacieczki - II części. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych systemowych. - Cześć II: Dostawa i montaż mebli oraz pozostałych elementów wyposażenia. 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg wyżej podanego podziału. 2. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: - Wycena/szczegółowa wykaz regałów metalowych systemowych dla części I (wg załącznika nr 5a do SIWZ). - Wycena/szczegółowa wykaz mebli oraz pozostałych elementów wyposażenia dla części II (wg załącznika nr 5b do SIWZ). Przez dostawę Zamawiający rozumie: montaż mebli u Wykonawcy i dostarczenie ich do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny serwis (obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji pod adresem wskazanym przez Zamawiającego) w okresie gwarancyjnym. Czynności serwisowe w okresie gwarancji w zakresie objętym gwarancją wykonawcy wykonywane są bezpłatnie (należy je uwzględnić w cenie ofertowej). - Zamawiający opisując przedmiot zamówienia odwołał się do wskazania konkretnych oznaczeń towarowych i ich pochodzenia z uwagi na jak bardziej dokładne i precyzyjne określenie przedmiotu zamówienia, jego cech i wymagań funkcjonalnych. Z uwagi na powyższe Zamawiający bardzo wyraźnie wskazuje, iż we wszystkich elementach przedmiotu zamówienia dopuszcza rozwiązania (wyposażenie meblowe) -równoważne- tzn. posiadające te same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, cechy funkcjonalne, a także spełniające wszystkie wskazane, a obowiązujące w tym zakresie normy. - Zamawiający wskazuje także, iż w kwestii dotyczącej wymaganych certyfikatów oraz norm zgodności poprzez zwrot -równoważny- rozumie certyfikat wystawiony przez uprawniony niezależny podmiot, który to certyfikat potwierdza spełnienie normy charakteryzującej się cechami właściwymi dla normy wymienionej przez Zamawiającego. - Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarach mebli ?2% (za wyjątkiem sytuacji, gdzie w opisie mebla tolerancja jest już podana lub wykluczona), jednak z zastrzeżeniem, iż wszystkie meble danego rodzaju muszą posiadać te same wymiary. - Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz uwzględniając lokalizację elementów wyposażenia stanowiących przedmiot dostawy do Filii nr 4 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego na parterze budynku nr 6, na Osiedlu Mieszkań Czynszowych - Bacieczki VI - w Białymstoku (wg załącznika nr 9 do SIWZ). Wykonawca przygotowując ofertę powinien uwzględnić wymagania zawarte w projekcie aranżacji wnętrz wg załącznika Nr 9 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.15.50.00-3, 39.13.00.00-2, 38.11.00.00-6, 39.13.60.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: Część I: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), Część II: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.2. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy: dla części I wykażą co najmniej dwa zamówienia na dostawę wraz z montażem regałów lub mebli systemowych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każde (dla dostaw rozlicznych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 40 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. dla części II wykażą co najmniej dwa zamówienia na dostawę wraz z montażem mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każde (dla dostaw rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 50 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów), w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia może wykazać te same dostawy na potwierdzenie spełniania warunku dla części I i części II o ile są to dostawy wielorodzajowe, obejmujące zarówno regały lub meble systemowe jak i inne meble biurowe w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien wówczas w wykazie wyraźnie wskazać że: - dana dostawa obejmuje zarówno dostawy na potwierdzenie warunku dla I części zamówienia jak i dla II części zamówienia, - podać odrębnie wartość dostawy regałów lub mebli systemowych i odrębnie wartość innych mebli biurowych tak aby można było ocenić spełniania warunku udziału w postępowaniu odrębnie dla części I i odrębnie dla części II. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych, lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający - w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów - żąda, aby Wykonawca wskazał szczegółowe informacje dotyczące zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji i sprawdzenia - podczas realizacji przedmiotu zamówienia - czy doszło do rzeczywistego przekazania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia w sposób wykazany przez Wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca zobligowany jest złożyć w tym zakresie jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Termin gwarancji - 20
  • 3 - Czas realizacji naprawy gwarancyjnej od chwili zgłoszenia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie istotne postanowienia umowy wraz z wysokością kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a/7b do SIWZ. 1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a)zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b)zmian formy prawnej Wykonawcy; c)w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto; d)zaistnienia wszelkich obiektywnych, nie zależnych od stron umowy, i nie znanych w dacie podpisania umowy okoliczności uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, zaś zmiana zapisów postanowień umowy umożliwi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, leży w interesie publicznym, i nie spowoduje zwiększenia zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy ew przypadku wystąpienia siły wyższej określonej w § 7 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa ust. 1 lit. e). 3.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z prawem zamówień publicznych i zgłoszona przed jej planowanym wprowadzeniem do umowy, z zastrzeżeniem terminu wskazanego w ust.2. 4.Bezpośrednie uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, mające lub mogące mieć wpływ na postanowienia umowy, są nieważne bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej przed realizacją tych uzgodnień. 5.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy PZP następujące zmiany: a)danych teleadresowych; b)danych rejestrowych c)danych przedstawicieli stron umowy. 16.2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik do specyfikacji, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. 16.3. Uwaga - w Załączniku Nr 7a/7b zawarte są klauzule dotyczące możliwości i warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały również opublikowane w ogłoszeniu o zamówieniu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok, sekretariat pok. nr 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej-Curie 14A, 15-097 Białystok, sekretariat pok. nr 112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych systemowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 5a do SIWZ, dostawa i montaż oraz ustawienie regałów metalowych uwzględniające projekt aranżacji wnętrz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.15.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin gwarancji - 20
    • 3. Czas realizacji naprawy gwarancyjnej od chwili zgłoszenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Dostawa i montaż mebli oraz pozostałych elementów wyposażenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 5b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin gwarancji - 20
    • 3. Czas realizacji naprawy gwarancyjnej od chwili zgłoszenia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.