Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Zgierz: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ
Numer ogłoszenia: 137788 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Zgierzu, ul. Sokołowska 4, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 716 48 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl/psm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac obejmuje: - Rozbiórkę balustrad stalowych na logiach. - Demontaż i montaż (wymiana) stolarki okiennej drewnianej na PCV. - Rozbiórkę parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. - Rozbiórkę i przemurowanie murków logi (demontaż logi). - Wykonanie prac tynkarskich. - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych. - Wykonanie wylewek i posadzek z płytek po likwidowanych logiach. - Montaż parapetów zewnętrznych z blachy z odzysku. - Montaż parapetów wewnętrznych z PCV - Prace porządkowe wraz z wywiezieniem gruzu i pozostałych odpadów. 2. Szczegółowy zakres prac winien być zgodny z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedłożonego przez Zamawiającego przedmiaru i kosztorysu nakładczego. 3. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowaną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Kody CPV: - 41.00.00.00-8 - przygotowanie terenu pod budowę, - 45.41.00.00-4 - tynkowanie, - 45.44.21.00-8 - roboty malarskie, - 45.43.12.00-9 - kładzenie glazury, - 45.42.11.22-5 - instalowanie ram okiennych z tworzyw sztucznych. Uwaga: 1. Zakres prac obejmuje wymianę stolarki okiennej na elewacji zachodniej (całość okien) oraz na elewacji wschodniej (8 sztuk okien). 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.22-5, 45.41.00.00-4, 41.00.00.00-8, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: od momentu podpisania umowy do 29.08.2008 roku ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym C. zaakceptować termin, sposób płatności - płatne przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym D. zaakceptować termin, sposób i etapowanie płatności - w ciągu 21 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym E. udzielić gwarancji na zrealizowane prace: minimum 36 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego końcowego odbioru prac i przekazania zrealizowanego zadania do eksploatacji. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie F. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie prac remontowych lub inwestycyjnych w budynkach użyteczności publicznej w zakresie wymiany lub wbudowania stolarki budowlanej o powierzchni minimum 300 m2 każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego G. sporządzić, z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, kosztorys ofertowy, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie H. posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane), ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie minimum 3 robót o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości (tj. wykonanie prac remontowych lub inwestycyjnych w budynkach użyteczności publicznej w zakresie wymiany lub wbudowania stolarki budowlanej o powierzchni minimum 300 m2 każda) w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, dokumenty muszą zawierać dokładne dane Zleceniodawcy, jego adres, zakres zrealizowanych prac, termin wykonania prac, wartość wykonanych prac. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego - kosztorys ofertowy sporządzony z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, z wyszczególnieniem wskaźników cenotwórczych w oparciu o które został sporządzony kosztorys ofertowy. Kosztorysy ofertowe winny zawierać stawki i narzuty przyjęte do kosztorysowania, kosztorysy uproszczone lub szczegółowe oraz wszelkie zestawienia R, M, S. - dokument uprawniający do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane), dodatkowo należy dołączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa dla w/w osób. - oświadczenie Oferenta o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w załączeniu). Wszystkie w/w dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miasto.zgierz.pl/psm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgierz, ul. Sokołowska 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 15:00, miejsce: Zgierz, ul. Sokołowska 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przeglądy i naprawy urządzeń i instalacji infrastruktury technicznej
- 69 /ZP /24 Remonty budynków i nawierzchni terenu zlokalizowanych w Leźnicy Wielkiej , Nowym Glinniku , Tomaszowie Mazowieckim , Zgierzu i Kutnie
- "Modernizacja pomieszczeń parazytologii laboratorium, pomieszczenia sterylnego Centralnej Sterylizatorni, ciągu komunikacyjnego pomiędzy SOR, RTG, Laboratorium i korytarza kuchni."
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA SZYCIU UMUNDUROWANIA WG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: "Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz-ul. Dubois, ul. Działkowa" oraz "Budowa i modernizacja infrastruktury (...)
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Remont 6 łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Orła Białego przy ul. Szkolnej 10 w Wiślince, oraz przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Im. Danuty Siedzikówny "INKI" przy ul. Mostowej 5 w Wiślinie
- Zabezpieczenie ruin zamku w Dobrej
- Remont Sali Gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 5 w Czeladzi
więcej: Woda zlewnicza i oczyszczona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.