eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie rozszerzeń poza standardowych w modułach SAPHR, FI, FI-AA, CO, CRZ, FM, MM, BW oraz zmian w konfiguracji wspomnianych modułów SAP zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w wybranym przez niego zakre

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Wrocław: Wykonywanie rozszerzeń poza standardowych w modułach SAP: HR, FI, FI-AA, CO, CRZ, FM, MM, BW oraz zmian w konfiguracji wspomnianych modułów SAP zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w wybranym przez niego zakresie w ośrodku szkoleniowym realizującym szkolenia zgodne z katalogiem szkoleń firmy SAP oraz prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 137766 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie rozszerzeń poza standardowych w modułach SAP: HR, FI, FI-AA, CO, CRZ, FM, MM, BW oraz zmian w konfiguracji wspomnianych modułów SAP zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w wybranym przez niego zakresie w ośrodku szkoleniowym realizującym szkolenia zgodne z katalogiem szkoleń firmy SAP oraz prowadzenie warsztatów w siedzibie Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonywanie rozszerzeń poza standardowych w modułach: HR, FI, FI-AA, CO, CRZ, FM, MM, oraz BW na życzenie Zamawiającego z wykorzystaniem możliwości języka ABAP, a także innych narzędzi niezbędnych do zrealizowania wymagań Zamawiającego oraz zmian w konfiguracji zgodnych z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający wymaga zapewnienia przeznaczenia średnio 80 roboczogodzin miesięcznie na prace związane z realizacją rozszerzeń nie objętych standardem oprogramowania, z trzymiesięcznym okresem rozliczeniowym w zakresie wykonanych na jego rzecz prac, b) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w ośrodku szkoleniowym realizującym szkolenia zgodne z katalogiem szkoleń firmy SAP w ilości, łącznie, nie większej niż 90 osobo-dni, c) prowadzenie w siedzibie Zamawiającego zamówionych przez Zamawiającego warsztatów z zakresu obsługi systemu wdrożonego u Zamawiające w ilości łącznie nie większej niż 90 dni. 2. Wykonawca musi się wykazać posiadaniem statusu co najmniej partnera usług wdrożeniowych (Service Partner) firmy SAP. 3. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić 12 miesięcy. 4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Projekcie umowy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1.1. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług podobnych do przedmiotu niniejszego zamówienia, to znaczy zrealizowali co najmniej trzy zamówienia polegające na świadczeniu usług oprogramowania rozszerzeń niestandardowych systemu SAP z obszaru obejmującego w danym zamówieniu HR w polskiej wersji krajowej i FI oraz dodatkowo jeden z modułów: FI-AA, CO, CRZ, FM, MM, BW i każde z tych trzech zamówień obejmowało nie mniej niż 300 roboczogodzin. Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy: a) dysponują minimum trzema osobami, które są programistami języka ABAP i posiadają minimum 3 letnie doświadczenie w jego stosowaniu w środowisku SAP, w tym dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat potwierdzający umiejętności w zakresie programowania w języku ABAP b) dysponują minimum: - jednym certyfikowanym kierownikiem projektu, który co najmniej jeden raz kierował wdrożeniem systemu SAP obejmującym w ramach jednego projektu moduły FI oraz HR łącznie z FM lub CO - jednym konsultantem z zakresu modułu FI, - jednym konsultantem z zakresu modułu FM, - jednym konsultantem z zakresu modułu HR (polska wersja krajowa), - jednym konsultantem z zakresu hurtowni danych (BW), Każdy z w/w konsultantów winien posiadać co najmniej jedno doświadczenie związane z wdrażaniem systemu SAP w adekwatnych obszarach. c) na przestrzeni każdego z ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zatrudniali co najmniej 50 pracowników. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN (lub w wysokości równoważnej dla walut obcych - liczonej wg średniego kursu NBP na dzień w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć niżej wymienione oświadczenie i dokumenty: - w formie oryginału: 1. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3. wykaz wykonanych z należytą starannością, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług polegających na świadczeniu usług oprogramowania rozszerzeń niestandardowych systemu SAP z obszaru obejmującego w danym zamówieniu HR w polskiej wersji krajowej i FI oraz dodatkowo jeden z modułów: FI-AA, CO, CRZ, FM, MM, BW z których każde obejmowało nie mniej niż 300 roboczogodzin. Informacje dotyczące zrealizowanych zamówień muszą zawierać: zwięzły opis przedmiotu zamówienia, ilość roboczogodzin, datę realizacji, nazwę Zamawiającego, 4. dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 3 powyżej, zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (w tym informacji dotyczących posiadania certyfikatów), a także informacjami dot. posiadanego doświadczenia, tj.: - wykaz zrealizowanych przez wskazane osoby, prac związanych z programowaniem w języku ABAP w systemie SAP z obszaru HR, FI, FI-AA, CO, CRZ, FM, MM, BW z określeniem zakresu wykonywanych prac i stażu pracy, - wykaz zrealizowanych przez wskazane osoby, prac związanych z wdrożeniem systemu SAP w adekwatnych obszarach z określeniem zakresu wykonanych przy wdrożeniach prac, 6. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (średniorocznie w każdym z okresów prowadzenia działalności). 7. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - dokument wymieniony w pkt A) 2 powyżej. 4. Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako wspólne dla nich wszystkich dokumenty wymienione w pkt. A) 3, 4, 5, 6, 7 powyżej. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć w/w (w pkt 4) dokumenty również odrębnie. 6. Oświadczenie wymienione w pkt A)1 Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie - odrębnie - warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, - łącznie - posiadane przez Wykonawców doświadczenie, dysponowanie potencjałem osobowym oraz posiadanie określonego potencjału ekonomicznego. C) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. nr 87, poz. 605). 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A)2 powyżej, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokument, o którym mowa w pkt 1 powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty napisane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. 241 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. 241 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.