To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-25
Gdańsk: Dostawa pościeli,ręczników, kołder,poduszek i koców transportem Wykonawcy dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 137757 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 104929 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pościeli,ręczników, kołder,poduszek i koców transportem Wykonawcy dla Uniwersytetu Gdańskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dostawa pościeli, ręczników, kołder, poduszek i koców transportem Wykonawcy dla Uniwersytetu Gdańskiego zwanych w dalszej części artykułami. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 39512000-4; 39514100-9; 39512400-8; 39516120-9; 39511100-8. Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 (do SIWZ). Dostawa artykułów transportem Wykonawcy wg załącznika nr 2 (do SIWZ), nastąpi pod adresy obiektów Uniwersytetu Gdańskiego na terenie Gdańska, Sopotu i Helu z podanymi osobami odpowiedzialnymi za odbiór zamówienia: 1) Załącznik nr 2 poz. 1, 2, 3 Dom Studenta nr 10 UG 80-308 Gdańsk Oliwa ul. Macierzy Szkolnej 4 Administracja p. Maria Augustynowicz (tel. 58 523 26 72) 2) Załącznik nr 2 poz. 4, 5, 6 Dom Studenta nr 4 UG 80-306 Gdańsk Oliwa ul. Polanki 66 Administracja p. Elżbieta Filipczak (tel. 58 523 26 12) 3) Załącznik nr 2 poz. 7, 8 Dom Studenta nr 7 UG 81-824 Sopot ul. Armii Krajowej 111 Administracja p. Bożena Kopczyńska (tel. 58 523 17 00) 4) Załącznik nr 2 poz. 9, 10 Dom Studenta nr 8 UG 81-828 Sopot ul. 1 Maja 12 Administracja p. Regina Kurczewska (tel. 58 523 11 92) 5) Załącznik nr 2 poz. 11, 12, 13 Dom Studenta nr 9 UG 81-371 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 64 Administracja p. Olga Dudzik 6) Załącznik nr 2 poz. 14, 15 Dom Studenta nr 6 UG 80-506 Gdańsk ul. Podwale Przedmiejskie Administracja p. Renata Kowalewska (tel. 58 523 62 99) 7) Załącznik nr 2 poz. 16, 17 Dom Studenta nr 11 UG 80-506 Gdańsk Brzeźno ul. Chodkiewicza 14 Administracja p. Jadwiga Kalinowska (tel. 58 523 62 99) 8) Załącznik nr 2 poz. 18, 19 Studencka Baza Socjalna UG 84-150 Hel, ul. Wiejska 20 Administracja p. Alicja Makowska (tel 58 675 13 17). Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobami odpowiedzialnymi za odbiór zamówienia w celu potwierdzenia terminu dostawy. Wykonawca zapewni rozładunek wraz z wniesieniem artykułów do miejsca przeznaczenia. Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN), (PN - EN). Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia, umową lub fakturą. W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 umowy. Odbioru dostarczonych artykułów dokona pracownik Zamawiającego wymieniony w rozdziale II ust 2 pkt 1-8 SIWZ poprzez podpisanie faktury. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami zawierającymi informację o produkcie (z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania). Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy. Wykonawca zapewnia niezmienność cen do końca realizacji zamówienia. Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.41.00 - Ręczniki 39.51.24.00 - Pierzyny 39.51.61.20 - Poduszki 39.51.11.00 - Koce .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI "ŚWIT" IZABELA WINTONIAK
- Zakład Produkcji Pościeli ŚWIT Izabela Wintoniak, ul. Błotna 5B, 65-133 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38510,40
Oferta z najniższą ceną: 38510,40 / Oferta z najwyższą ceną: 59437,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
- DOSTAWA PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW EKSPLOATOWANYCH PRZEZ POLICJĘ W WOJ. POMORSKIM
- Przebudowa infrastruktury drogowej w obrębie dojść do szkół zlokalizowanych przy ul.: Czajkowskiego, Matki Polki, Hoene, Azaliowa i Rogalińska
- Usługa zabezpieczenia medycznego podczas prowadzenia badań archeologicznych 2024 i 2025 r. związanych z inwestycją- Budowa Muzeum Westerplatte i Rewaloryzacja Pola Bitwy 1939
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Opracowanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
więcej: Koce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.