eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieprz › Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Wieprz: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej
Numer ogłoszenia: 13769 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz , 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. drogi gminne - 1040t - 1200t; 2. drogi rolnicze - 730t - 820t; 3. Inwestycje - 350t - 450t;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00 - 14.51.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadim nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis przygotowania oferty 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym (komputerowo, na maszynie do pisania lub atramentem niezmywalnym); 2. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3. W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez uprawnionego reprezentanta. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego; 5. Zamawiający działając na podstawie art.87, ust.2 oraz art.88 poprawi w tekście oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w obliczeniu ceny; 6. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT dla każdego asortymentu oddzielnie . 7. Każdy oferent może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 8. Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 9. Oferty składa się w jednym egzemplarzu. 10. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 11. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach i w kolejności określonej w pkt. 5.A. : DOKUMENTY BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE, należy umieścić w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym danymi oferenta oraz napisem : OFERTA -DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ 12. Wszelkie wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii. Poświadczenie winno być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem: Za zgodność z oryginałem. 13. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Oferent nie może wycofać oferty ani też wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. 15. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w : URZĄD GMINY WIEPRZ 34-122 WIEPRZ 217 Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres: URZĄD GMINY WIEPRZ 34-122 WIEPRZ 217 oraz oznakowane następująco: OFERTA -DOSTAWA MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ i opatrzone nazwą i dokładnym adresem oferenta. 4. Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A Dokumenty bezwzględnie wymagane 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1A, 1B, 1C 2. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt.4, od 10 do 16, zaś reprezentant do złożenia wszystkich dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt. Od 1 do 18, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 5. cenę ofertową netto i brutto za 1t dostarczonej masy asfaltowej z uwzględnieniem transportu na teren gminy Wieprz; 6. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik, a zatem oferent winien dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa, przy czym pełnomocnictwo to może dotyczyć reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. oświadczenia złożone na podstawie art.22, ust.1 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz.177)-załącznik 2, 3 i 4; 8. oświadczenie, że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym niezbędne materiały, sprzęt, oraz należne podatki i opłaty w tym przede wszystkim należny podatek od towarów i usług VAT (formularz ofertowy); 9. oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ZUS/KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, ze oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 12. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 13. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dostaw o zakresie tożsamym z niniejszym przedmiotem zamówienia - załącznik nr 5 - wymagane jest zrealizowanie minimum jednej dostawy o zakresie i wartości min 30% maksymalnej ilości masy dla wszystkich zadań, na które oferent składa ofertę oraz przedłożenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie; 14. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik nr 6; wymagane jest dysponowanie min 5 samochodami samowyładowczymi o ładowności 10 do 15t, wytwórnią mieszanki; 15. kopia polisy, a w przypadku jej braku kopia innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 16. oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami postępowania i przyjmuje je bez zastrzeżeń - (formularz ofertowy); 17. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art.44 ustawy p.z.p.- załącznik nr 7;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-122 Wieprz, Wieprz 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: 34-122 Wieprz, Wieprz 2, pok. nr.3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: drogi gminne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi gminne - 1040t - 1200t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drogi rolnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi rolnicze - 730t - 820t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inwestycje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inwestycje - 350t - 450t;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.51.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.